Yıllık iznin olmadığını da varsayalım sadece resmi tatiller olsa kabul eder misiniz :D

Yıllık iznin olmadığını da varsayalım sadece resmi tatiller olsa kabul eder misiniz :D

Yok yaa istemem belki bir süre devam ederim sonra istifa ederim. Haklı sebeple istifa etmiş olurum. Zira yıllık izin ve hafta tatili aleyhine sözleşme yapılamaz. Yıllık izin hakkından vazgeçilemez. Bu durumda haklı sebeple iş akdini feshedebilirim... Tazminat haklarım da doğar. Bir süre dayanır sonra da feshederim.
👍
Zaten şu anda öyle çalışanlar var üstelik asgari ücret ile , bende eskiden askeri ücret ile izin olmadan aylarca çalıştım günde 15-18 saat çalıştığım oldu
Bana haftada 1 gün izinin var deyip , izin kullanınca kovulduğum bile oldu 🤣
Bide azar işittim ya 🤣
Üstelik bir gün önceden söyledim yarın izin günüm diye, ve izin de vermişler di, sonra izin günüm bitip işe gerdiğimde izin kullandım diye azarlayip kovdu 🤣
Hayır etmem zamani parayla satın alamazsın giden gidior ve senin de bir özel hayatın olmalı
Neredeyse söylediğin maaşa yakın kazanıyordum. Resmi olarak iznim vardı ama o izin hiçbir zaman izin gibi olmuyordu muhakkak telefon ve bilgisayardan iş devam ediyordu. Fiziksel ve psikolojik olarak kaldırılmıyor o tempo. Tahammül edemeyip Haziran ayında ayrıldım 8 yıllık işimden.
Cevap
36Cevap
Evet kabul ederim direk.. 100 bin aldıktan sonra izne gerek duymam :D zaten para olmadan 7 gün izinli olsam ne olur. ama tabi özel günler için ayrı izin almak isterdim mutlaka tatil olur bir şey olur
100 bin eşittir 3 bin küsür euro.. Yani bi çiçek değil.
Avrupa'da çalışma saati düşüyor, günleride kısaltıp daha fazla sosyal yaşama vakit, daha fazla verime neden oluyor. Yani 100 bini alıp b. k gibi hayat diyorsun.
Alan varsa aklını zikeyim..
İhtiyacım var ise, sorumluluklarımı hafifletiyorsa (tatil olmamasına rağmen) saati de beni zorlamayacaksa kabul edebilirim elbette.
Tabi ki mantıklı olan neyse ona bakarak hareket edilmeli
Maaşım yakın zamanda 100 e yakın olacak artık para değil bunlar ama yine de istemezdim hafta sonu önemli benim için.
Hayır. Ben o parayı kazanıcam ama bu seferde alışveriş yapmam sorun olacak.🤧 Buna dayanamam🥹
Etmem dünyaya eşek gibi çalışmaya gelmedim.
Bir süre için kabul ederim birikim sonrası çıkarım.
bende öyle yapardım
Aklın yolu...
Kabul ederim zaten haftalık izinlerimde çalışıyorum.
Eğer istediğim mesleği icra ediyor isem olur ancak aksi ise olmaz çünkü psikolojime yazik
Hayır kabul etmem. 🙄 Çalışıyorum diye hayatı kaçırmak istemem.
Dayanamam 😅 idare edemem
Aman yılın en çalışkanı ödülünü verirler sana :D yarının garantisi yok. Heba edemem sinirlerimi streslerimi djdk
Çıkarcııı :D yok şaka şaka. Tabii herkes kendine uygun olanını seçsin. Ben şükür birikim yapacak, istediklerimi alacak kadar kazanıyorum. O sebepten bana çekici gelmiyor örnekteki iş.
He ben de sana 😅
😃✌️
Sağlığım gittikten sonra parayı ne yapayım 🤔
Belirli bir bağımsızlık seviyesine gelene kadar kabul edilmeli
Bu maaşla eminim herkes haftalık izinden feragat edecektir.
Ederdim ama kısa süre borçlarımı bitirip o işten çıkardım🙈
Doğru bi tanedir 😎
ederim çünkü evde bile çalışıyoruım bir süredir h. sonu olmasına rağmen
keşke olsa böyle imkan o zaman :d
Bir sureligine kabul ederim ben ki zaten sifir tatille calistigim bir donem vardi 3 kurus para veriyorlardi s. refsizler
haftalık izin nedir, haftasonu tatili demek istedin sanırım. kabul etmem, insani iki günümüz var onu da parayla değişmem. senelik izni ise asla
2-3 yıl dişimi sıkar sonra işten çıkıp kendimi yollara vurup gezebildiğim kadar gezerim.
Hayır tabii ki, az para alayım ama iznimde olsun yani. O kadar da değil.
maaşı 100bin altında olanları tespit etmeye geldim :D
bir sene dişini sık biriktir parayı sonra başka işe başla.. olabilir aslında.
2500 tl yevmiye ile adam tutar haftanın yarısı izin yaparım 😎
Hayır etmem.
O kadar çalışsam zaten 100.000 kazanırım
İstemem. Bazen haftada 2 gün yetmiyor. Hiç olmasa bayılırım herhalde.
Yapma yaa o zman nasıl dinlenip verimli olucam. Biz bunu 75 e anlaşalım haftada bir iznim olsun
Ederim parayı yapar işi bırakır devamlı izne cıkardım
1 ay sonra seans param olur izinsiz nasıl dayanayım
Ay hiç çekemem ya da bir kaç ay çalışır istifa ederdim
Ne anladın Yurdagül. Zaten yaşamıyoruz. Hiç yaşayamayalımı teklif ediyorsunuz bayım.
100 bin tl için, sağlığımı riske edemem. Az alırım sağlığıma bakarım.
90 kazanıyprum zaten 2 gün tatilim var 10 bin içinde değmez bence.
dünden razıyım😂😂
yıllık izin vardır inşallah
Sadec evir gün iznin olması bile sıkıntı sabah akşam oradasın eve yarı baygın halde gidiyorsun. O parayı neye harcayacaksın
O zaman kölelik niye kalktı. Barınma, yeme, içme ücretsizdi.
Kabul eder bir süre çalışırım.
Tövbe kabul etmem 😅 bir kere ben kabul etsem cenem kabul etmez boşar beni😂
2 ay çalışırım jhdkfjk
Sonra istifa🚬
Hayır kabul etmem.
Kesinlikle hayır. Katlanamam.
Bilemiyorum aklıma girme. d
Kabul etmem, keyfime düşkün biriyim.
bende öyleyim ben 1 sene çalışır çıkardım :d
😄 olmayan işin davası oluyor dimi bu şu an aslında ahsh
Öyle gibi 😂
zaten iznim bir gün bir şey fark etmezdi
1 sene kabul eder sonra çıkardım
Kabul etmejdim
Kısa süre çalışır bırakırım
Üç beş ay çalışır hadi bana eywallah derim.
Zorlar ama kabul ederim brom 😅
Şu an zaten hiç izni olmadan çalışan bir çok insan var özellikle hizmet sektöründe o yüzden bence kabul edilebilir bir çok kişi tarafından
Anlaşmaya bağlı, en fazla 1 yıllık anlaşmanı kabul eder, çalışır sonra burakırım
Hemen varsa önerin ne iş olursa yaparım yeter ki 100 bin versin 😂😂
Evderim tabiki olduda noldu zaten
Maaşla iş yapmak bana göre değil kabul etmem
hayır en kötü 2 gün izin olmalı :D
Tempoyu kaldıracak kadar işkolik değilim
Ederim. Günde kaç saat çalıştığım önemli
Koy paranı faize. Aylık 400 bin alıyorum. Çalışmıyorum da.
Dükkan sattım. 10 milyon yatırdım.
Hayır ya bunalrim
Öyle ise mesai kalırım 200.000 alirim
ben kabul ederim valla
yiyemedikten sonra ne yapacağım o parayı
Zaten öyleyim şu an.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?