Kdv %20 olması lazımken %18 kesmişim faturayı?

Merhaba çok acik bie konu var elim ayağım titiyor.

işe yaklaşık 3-4 aydır başlamış bulunuyorum. Normalde faturaları keserken çok dikkat ederim ama bu çok büyük bir istisna oldu.

otomatik kdvleri tüm malzemeler üzerinden %20 yapmıştık. Bir ürünü atlamışız.

o ürünü ise 11. Ayın 21’inde kdv si %18 şeklinde kesmişim fakat fatura tutarı %20’den hesaplanarak yapılmış. Kontrol ederkende gözümden kaçmış. Karşı firmada muhtemelen tutar doğru olduğu için kdv yi farketmemiş. Bugüne kadar, 16 gün geçmiş. Bu saatten sonra ne yapılabilir lütfen biri yardımcı olsun. Stresten delireceğim.

Kdv %20 olması lazımken %18 kesmişim faturayı?
Cevapla