Ben okuyorum, sevgilim çalışıyor. Dışarı çıktığımızda hesabı hep o ödüyor, sizce bundan rahatsız mıdır?

Merhaba arkadaşlar ben çalışmıyorum okuyorum sevgilim çalışıyor dışarı çıktığımızda hesabi kim ödemeli hep o ödüyor benim param olmuyor olsada kiyafet alıyorum bitiyor param ndks çocuk bu durumdan rahatsız mıdır ki saten ayda 2 defa falan dışarı çıkıyoruz ayda 400 tl falan gidiyor yani 😀 rahatsız oluyormudur

Güncellemeler
+1 yıl
2 yıldır sevgiliyiz
Ben okuyorum, sevgilim çalışıyor. Dışarı çıktığımızda hesabı hep o ödüyor, sizce bundan rahatsız mıdır?
Cevapla