Altın alıp kenara koyunca o altını gözden çıkarmak mı gerek?

Dokunulmayacak, kenarda duran para bana saçma geliyor. Araba modeli yükseltmek için annem birkaç altın aldı ama fiyatlar artıyor sürekli. Boş boş bekleyeceğine para bari bir şeyler alınsın da işe yarasın diye düşünüyorum çünkü değeri yok artık paranın. Yanlış mıyım? Bir de ben yardımcı olmak için maaşımı döküyorum alınan şeylere. Siz ne düşünüyorsunuz?

Altın alıp kenara koyunca o altını gözden çıkarmak mı gerek?
Cevapla