
Maaşlı çalışan mısınız, kendi işiniz mi var? Yatırımcı mısınız? Menkul veya gayrimenkul gelirlerinden mi kazanç sağlıyorsunuz? Veyahut maddi destekte bulunan arkadaş/dostlarınız mı var? Ya da baba parası yemeye devam mı? ☺

Maaşlı çalışan mısınız, kendi işiniz mi var? Yatırımcı mısınız? Menkul veya gayrimenkul gelirlerinden mi kazanç sağlıyorsunuz? Veyahut maddi destekte bulunan arkadaş/dostlarınız mı var? Ya da baba parası yemeye devam mı? ☺
Çalışmıyorum, mezunum, şimdilik borsadan gelir elde ediyorum, seneye KPSS'den sonra atanamazsam bir işte çalışmayı düşünebilirim.
Çalışıyorum maaşım var
Cevap
6Cevap
gelir kaynağım yok maalesef.. çalışmıyorum
Şu an alay edilecek sözler duymaktansa kuru ekmek yerim yinede güldürmem Allah büyüktür çok şükür param olmasada olur
Memurum, çalışıyorum.
Borsada yatırım yapıyorum
Maas
Çalışanze
Parkın orada dileniyorum
Ailemden 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar