Işyeri 11 günlük çalışmama 4033 lira yatırmış nasıl oluyor?

11 günlük çalışma 4033 liraysa

1 aylık çalışma 11bin ediyor.

Ve bu asgari ücretin altında kalıyor. Asgari altı yatırmak yasak değil mi Nasıl olabilir bu?

Işyeri 11 günlük çalışmama 4033 lira yatırmış nasıl oluyor?
Cevapla