Dalında 3 TL olan mandalina marketlerde neden 30 TL?

Beş tane mandalina 30 tl den satılıyor. Oysaki ürünlerini satamayan çiftçiler ağaçlarını söküyormuş. Bide çıkıp savaştan konuşup insanlık dağıtıyorlar. Merhamet var mı acaba bazı insanlarda ya da haram yemekten sakınan kaldı mı gerçekten. İnsanlık ölmüş. Birileride çıkıp buna dur demiyor kimsenin umrunda değil yetkililer ne iş yapıyor. Her üründe bu fahiş fiyat niyedir. Elbette bir liradan satın denmiyor ama herşeyinde bir normali var.2023 ün başından beri neler yaşadı bu ülke bu insanlık feyz alıp akıllanmaz.

Dalında 3 TL olan mandalina marketlerde neden 30 TL?
Cevapla