Hayır, ben istemeden borcunu ödeyen sadık dostlarım var.
Maalesef bizi zor durumda bırakan dost dediğimiz insanlar var.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sadece bir kere bir kişi, verdiğim borcun üzerine yattı. Bir kere istedim, lafı kıvırınca ödemeye niyeti olmadığını anlayıp uzatmadım. Zaten büyük bir meblağ değildi, gözden çıkarabildim.
Onun dışında şanslıyım, benden aldığı borcu günün kurundan dolar olarak hesaplayıp -Türk lirası verdiğim halde- dolar kuruna göre ödeyen arkadaşlarım var.
Nerde böyle arkadaşlar
En güzeli borç vermemek. Borcun hemen ödenmesi gerektiğini öncelik olduğunu çoğu insan bilmiyor. Paramın dilencisi olmak yerine vermemeyi tercih ederim.
Bu da güzel bir şey ama bir gün sen de muhtaç olursan sıkıntı
Kimseye borç vermedim vermemde ama paraya ihtiyacı olana karşılıksız veririm borç almasına gerek yok
Maşallah sana
🙂🙂
Arkasını arayacak miktarda borç vermem beni etkilemeyecek kadar veririm vermezse de üzerine düşmem
Helal olsun gönlü bol teyzem
Cevap
15Cevap
Kalmadım.. zaten verdiğim borcu geri istemem.
Zengin insanin halı bir başka oluyor
Genelde zamansız borç vermem. Zamanı karşı tarafa bırakırım. Zaman belirtmediğim parayı ihtiyacım olmadığı sürece istemem. Aslında hiç istemem sadece ihtiyacım olursa paran var mı bro derim.
Çok takdir ettim bak ben de öyle yaparım bana zaman ver diyorumm mesela
Bende öyleyim kanks. İki de bir sıkıştırır gibi sormam. Verdiği zaman isterim. Eğer veremeyecek ve bunun için mahçup olduğunu hissedersem problem etmem. Ama bazısı hem zaman veriyor hem de ya soyle boyle oldu kusura bakma su zamana hallederim demeye bile tenezzül etmiyor. Öylelerine vermiyorum para kanks. Çünkü iki de bir param da param demeyi sevmiyorum. Hem veriyorsun hem de verdiğin için suçlu oluyorsun. NE para gözmüşsün felan gibi yakıştırmalar ile :D
La paramı istiyorum sanki onun parasını istiyormus gibi davraniyor
Ahaha aynen.
Evet zamanında istemek zorunda kaldığım biri oldu.
Demekki borcuna sadık biri degil
İnsanları tanımış olduk
tam o anda ortadan kayboldugu icin arkadasimin hesabini ödememistim, sagolsun geri de ödemeyi hic teklif etmedi geldiginde. ilginc
Enayi çok etrafta otlanacak insan var ne de olsa
Yakın arkadaş tan istemek zor oluyor ihtiyacın var ama kendi paranı isteye miyor sun bu çok kötü
Kesinlikle
Kimseden istemek zorunda kalmadım, nasıl aldılarsa öyle verdiler. Zaten güvenmediğim insana borç vermem
Kesinlikle insanlar paragöz olmuş menfaatçi hepsi
Maalesef bizi zor durumda bırakan dost dediğimiz insanlar var. O yüzden ne diyoruz para isteme benden buz gibi soğurum senden
öyle sorunum olmuyor versemde geri verilmediği için iki on kuruşu sadakam olsun diyor artık istemiyorum diyorum o kişiye
Kolay kolay oyle biriyle yakin olmam. Oyle olanlar da borc isteyemez zaten
Samimi olmadığına vermezsin zateh
Bu zamana kadar verdiğim borçların hiçbirini istemedim
İnsan isteyemeyor
verdim geri vermedi istemek zorunda kalmadım çok şükür ama bidaha ararsa ne diyeceğimi bilirim benim için ufak bi rakamdı zaten üstünde durmadı
Ben borç yapmayı da yaptırmayı da sevmem
Allah kimseyi başkasına muhtaç etmesin
Maalesef bizi zor durumda bırakan dost dediğimiz insanlar var.
Sıkıntı vermicen abi
istemeye utanıyorum
Gurur var ama bazıları gurursuz
Kimseye borç vermiyorum
kaldım maalesef
Hayır öyle bir sorun yaşamadım.
Yokda hala bekliyoruz :D
istemeye utaniyorum
Evet kaldimtve kötü olduk
Hayır kalmadım
Evett illetler 😤
Kaç TL gitti kim bilir 🥺
Hayır. İstemem asla.
Paranı istemicek misin 😒
Zorda kalsam isterim tabi. İhtiyacım yoksa istediği zaman verebilir.
Hayır
Direkt vermiyorum
Bazen
Evet kaldım
Hayir
Defalarca
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?