bilgili biri bana kişi başı gelir üzerinden
alt sınıf
orta alt sınıf
orta üst sınıf
ve üst sınıf ayrımını nasıl yapıldığını açıklayabilir mi şu dönemde
bilgili biri bana kişi başı gelir üzerinden
alt sınıf
orta alt sınıf
orta üst sınıf
ve üst sınıf ayrımını nasıl yapıldığını açıklayabilir mi şu dönemde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Alt sınıf hane toplamı aylık 32 bin ve altındaki.
Üst sınıf aylık 200 bin ve üstü.
Orta sınıf yok çünkü onlarda bir süre sonra alt sınıfa geçicek.
Sınıf mı? Kast sistemiyle mi yaşıyoruz? Hindistan mi burası?
bilgi seviyesi göz kamaştırıyor
Sokaktaysan alt sınıf işin var aşın varsa alt ortasin zenginsen üst sınıfsin diger sınıflar eridi zaten ben alt ortayim mesela
Orta sınıf yok bence ya iyisidir bu devirde ya da kötü prta sınıf kavramı kalktı artık