Kredi kartı asgarisini 90 günden fazla ödemezsek ne olur?

Merhabalar bir soru sorabilir miyim? Ben kredi kartı borcumu 72 gün ödeyemedim daha sonra 73. Gün asgarisini yatırdım ve tekrar kartım kullanıma açıldı ama şimdi tekrar ödeyemiyorum maalesef. Şimdide gecikmenin ikinci gününde. Şimdi bu bildiğimiz 90 günlük gecikme olayı için sorum var. İlk ödeyemediğimde 73. Günde ödeyememiştim peki şimdi bu süre sıfırlandımı yoksa 73 günün üstünden mi hesaplamaya devam edecekler haciz vs. işlemleri için. Şimdiden teşekkür ederim.

Kredi kartı asgarisini 90 günden fazla ödemezsek ne olur?
Cevapla