6 aylık bebeğim var maddi durumumuz biraz sıkıntılı çalışmalımıyım?

İşe girmek istiyorum en azından bıkac ayda olsa ferahlamak için. Annem bebeğimin küçük oldugunu soyleyerek benım aklımı kurcalıyor. Çalışıp biraz da olsa rahata kavusmak ıstıyorum. Eşimden yana sıkıntı yok. Ama annem bebeğim kçük oldugu için çalışma ilerde çalışırsın diyo ne yapcam bilmiyorumm cevap verin lütfen

6 aylık bebeğim var maddi durumumuz biraz sıkıntılı çalışmalımıyım?
Cevapla