Az düştü az kazandım bu yüzden
Biraz daha beklemek mantıklı mi?
Biraz daha beklemek mantıklı mi?
İmkanın varsa reeder ve hatsan al yoksa onu sat hatsan al veya ihtiyacın yoksa kalsın şirkete ortak kal düşer geri yükselir bölünür lotun artar 1-2 sene bir bak 8-10 k para olmuş ama ebebek ona müsait değil hatsan reeder daha müsait bu konuda
İkisinde aldım :)
Hadi bakalım. 😂😂😂 bol kazançlar ekstran varsa diğer hisselerede bak ama kulaktan dolmalara değil ayrıca halkaarzlar tavan bozunca asla ekleme yapma
Ne demek istedin anlamadım ama 🙄 ekleme yapma derken
Daha çok kazanmak için halkaarzına tavan bozunca ekleme yapma demek istedim yenisin sanırım
Evet yeniyim ekleme yapmanin ne olduğunu bilmiyorum kusura bakma 🙄
Önemli değil öğrenmelisin zarar etmemek için
Cevap
3Cevap
E- bebekte mi halka açıldı hisse olarak? Helal olsun valla. Bekleyin bence..
Evet iki hafta oldu
Hemen satılmaz ki. En az bir yıl beklemeniz lazım bu arada da sürekli takip etmeniz lazım. Düştüğünde hemen elden çıkarmak için. Yoksa kaybınız büyük olur.
@Safozki 😂😂😂
Anladimm teşekkür ederim
Rica ederim. 👍🏻 takip edin hergün. Piyasaların ne olacağını kestiremiyor insan. Bi sermaye arttırımına gitseler, sizin lot' lar 2 - 3 katına çıkar..
Umarım çıkar 😅
İnşallah. 👍🏻👍🏻
Küçük yaytımlşar ne kadar kayığ oluır ki kaç lot aldın
30 talepde bulundum 5 düştü 😭
Bu halka arz ne ya herkes buna giriyo
E bebek reklam yapsa bu kadar kazanmazdı
Dalgalanma başladıktan sonra satabilirsin
Teşekkür ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?