Gelirime rağmen herkes beni fakir sanıyor. Neden olabilir?

Zenginim demiyorum ama aylık 50 60 bin bandında gelirim var ama ben aylık 3 bin lira kazanıyormuş gibi sefil geziyorum. Beni tanımayan, tipime bakan Beni fakir sanıyor. Ne zaman böyle oldum, nasıl oldum bilmiyorum bu durumdan kurtulamıyorum. Sizce neden böyle yapıyorum?

Güncellemeler
+1 yıl
Cimri değilim başkalarına harcamayı seviyorum. Ama kendime harcamamamın sebebi para kalmadığı için falan değil, anlam veremiyorum. Bir türlü içimden gelmiyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Arabam bile yok. 15 senedir kazanıyorum. Hiç almadım. Aklıma bile gelmedi. Dolmuşlara biniyorum tıkış tıkış. Hatta öyle berbat giyiniyorum ki.. iğrenç.
Gelirime rağmen herkes beni fakir sanıyor. Neden olabilir?
Cevapla