
3 aylığına yatırdım ama günüm daha var beklemek çok zor çıkartmak istiyorum

3 aylığına yatırdım ama günüm daha var beklemek çok zor çıkartmak istiyorum
KKM hesabını gününden önce bozarsan sana bugünkü dolar ya da Euro değerini verirler. Eğer bağladığın gün kur yukarda bugün aşağıda ise zarar bile edersin. Tam tersi ise yatırdığın TL verirler. Hiç bir şekilde extra kazanç elde edemezsin yani. Dolayısıyla bozmaman gerekir. Onun amacı o zaten , gününden önce bozanlar cezalandırılır.
Yani öylede böylede parayı çekersen zarardasın diyorsun şu an aklımda arabamı yükseltmek vardı sanırım belli bi süre daha bekleyebilir açıklayıcı yanıtın içinde çok teşekkür ederimm💚
Cevap
14Cevap
Faize yatırsan bunın heray sana kazancı 20.000 civarı karın olur
Evet zamanında bakmıştım da bu miktara asla faize girmem ki 20 bin şu an ki devirde hiç bişey
kurkorumalılar kapanıyor gibi bi haberler vardı bi bak onlara çekme şimdilik
Evet bende duymuştum ama tam araştırmadım bakarım teşekkürler
Keşke borsaya koysaydın çok daha fazla kar ederdin zararın olur çıkma
Borsada zarara girme olayı olması beni biraz ürkütüyor artı hiç bi bilgim yok elimde nakit olarakta tutmak istemediğim için bişeyler yapmaya çalışıyorum işte
Aynı parayı geri verirler. TL olarak yatırdınız di mi?
Ne para var millette
Hayaller Hayatlar
Ne diyim ki bilemedim 🥺
Yok Estf bir şey demen için demedim. Allah daha çok versin🙏 bu parayı nasıl bu kadar katladin (helal olsun) bilgine danışmak isterdim...
Ben yurt dışı ticaretle ilgileniyorum yani kazandığım para Dolar Euro üzerinden oluyor türk Lirasına çevirince de miktar baya bi artıyor teşekkür ederim 🤍
Ben yurt dışı ticaretle ilgileniyorum
**Deli gibi para kazanmışsin ne güzel en mantıklısı ticaret memurluk falan yapılmaz para ticarette var gerçekten su tabloyu gördükten sonra bir kez daha anladim
yani kazandığım para Dolar Euro üzerinden oluyor türk Lirasına çevirince de miktar baya bi artıyor teşekkür ederim 🤍
**Rica ederim Bol şans bol kazançlar 🧡
Haramzade putperest, yatacak yerin yok
Ahahaha helal para ama bişeye yatırıyorum öyle böyle harama dönüyor
Beni nüfusuna alsana evleniriz oda olur
Ahahaha yavaş yavaş girdik bu para işlerine biraz daha bekle sonra karın olacağımm
Beklemek vakit kaybı 🥰😋
Only fans’de iyi kazandırıyormuş yalnız
Konuyu onlyfansa nasıl bağladın anlayamadım bi kadının kendi emekleriyle çalışıp kazanmasına neden bu kadar imkansız gözüyle bakıp kötü imalarda bulunuyorsunuz bi kadının parası olunca neden or*spu kaşar laflarını işitmek zorunda kalıyor
Asıl şimdi sen kadınları aşağıladın aşkooo only fans emekçisi çalışan kadınlar alınların teriyle kazanmıyorlar mı
çık çık çık çok ayıp
Bedenini pazarlayarak onurunu gururunu yere alarak para kazanmak alın teri artı helal kabul ediliyorsa ne diyim öyle devam etsinler biz neyin ne olduğunu çok iyi biliyoruz 💅
Ben bizzat gördüm alınlarından hatta her bir taraflarından terler akıyor nefes nefese kalıyorlar haklarını yemeyelim şimdi
Evet zarar edersin keserler paranı
Kac para var sıfırları sayamadım
Sjsksksk 1 milyon 780 bin
Kanka kur korumalıda ne kadar kazanacaksın peki
Borsaya girdeydin iki katı olurdu
Yatırdığım para 2 milyon olacak borsayı çoğu kişi diyorda maalesef bende borsa bilgisi hiç yok gerek duymuyorum yani
Anladım peki faize yatirsaydın ne kadar verecekti
Ve bu yaşta bu kadar parayı nereden buldun
Tam hatırlamıyorum ama faiz oranları çok çok düşük geldiği için bakmamıştım bile kur korumayı da banka çalışanları önerdi direkt yatırdım işte
Bu arada bende bursalıyım ahahaha 💚
Bursadamı yaşıyorsun
Okuyorsun galiba
Yurtdışına sevkiyat yapıyorum dolar euro olarak kazanıyorum türk lirasına çevirince de miktar çok yükseliyor
Okadar parayı nerden buldun baban zengin galiba
Bence para yine dolarda kalsın türk parasının değeri kalmadı artık
Evet Nilüfer tarafında oturuyorum parayla oynamayı seviyorum belli bişeyde sabit kalmasını sevmiyorum bilmiyorum bakıcaz artık
Banada öğretsene para kazanmasını
Ne is yapıyorsun sen okuyor musun
Niye sustun
Çaldın mı parayı
Niye çalıyım ayol sjsksjsk
Ahahaha amacım param var varlıklıyım moduna girmek ilgi beklemek olsa soruyu neden gizliden soruyum anonim olarak sordum fikirlerinizi bekliyorum ve neden böyle düşündüğünü de anlayamadım şuanki piyasaya göre öyle inanılamayacak bi para da değil
Neden beklemez zor
Canım sıkılıyor 3 ay boyunca belli bi yerde tutuyorum alıp ordan oraya yatırma yok yani sjskdkd
Haklısında öyle büyük zarara girecek bişey yapmıyorum zaten kur korumada bırakmaya karar verdim
Çoğu kişi bunu diyorda borsa bilgim sıfır ve çok gerekte duymuyorum fikirler içinde teşekkürler
Ne kadar kazancın olur gözüküyordu
Parayı yuvarlarsak 2 milyona çıkacak
zarar edersin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?