Kadından borç isteyen erkek size saçma geliyor mu?

Arkadaşlar merhaba kafamı kurcalayan bir soru var lütfen objektif yorumlarınızı yazın ihtiyacım var. 2 yıllık bir birlikteliğim var. bir kaç haftaya nikahım var. Sevgilim kredi kartı borcunu bu ay ödemekte zorlandığı için benden asgari ücret tutarında borç istedi. (Asgariden fazla kazanıyorum) Benimde şu an evlilik arifesinde olduğum için harcamalarım var. Kendi bütçemi ona göre düzenledim. Çok zorlarsa o parayı verebilirim. Ama sonra sıkıntı yaşayacağım. Bu yüzden borç veremeyeceğimi söyledim. Daha öncesindede asgari ücretin yarısı kadar bir para vermiştim. Ondan hiç ses çıkmadı. ödemesini beklediğimden değil parada değil sorun ama kendimi keriz gibi hissediyorum. Ben ona hiç para muhabbeti açmadan bir şeyler yapmaya çalışıyorum. O nikah için yüzük alacak biraz bir şeyler atarsın artık diyor. Sıkışık bir zamanında farkındayım ama bu bende ne yapacağımı bilemiyorum. Çok rahatsızım bu konudan. Evlenince insanın tabiki parası ortak olacak bunu biliyorum. Belki benim yerimde biri olsa direk verirdi parayı ama ben bu durumdan rahatsız oluyorum. Lütfen siz olsanız ne yapardınız

Erkeğin borç istemesi bana acayip geliyor
Erkekler kadından borç isteyebilir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kadından borç isteyen erkek size saçma geliyor mu?
Cevapla