Güncellemeler
+1 yıl
E devletten icra dosyası sorgulama diye bakmıştım, adininza açılmış bir dava ya da müdahil olduğunuz yok yazıyordu? Hapse girersin yazanlar neyin kafasını yaşıyor çok merak ediyorum? 10.000₺ altındaydi hatta şu an 6000₺ kaldı.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Yapılandırma yapıp ödemeyezsen.. 90 gün içinde paranın hepsini kapatmanın ister..
Tüm yorumlar+ güncellemeyi okuyup tekrar açıklayıcı bir şekilde yazarsanız sevinirim
90 gün ödemeden 3 ay hapis cezası alırsın
Yapılandırma yapınca da mı 90gun?
Evet
Ödeme aksayınca 90 gün
Kağıt gönderirler eve ama 2 aydan hemen mahkemeye vermezler
Emin misin yorumdakiler verdi yazmış
Bende yıllar önce çalışmıştım bankanın çağrı merkezinde odemeyenler yapilandiranlar tabi ödememenin yükümlülüklerini her fırsatta dile getiriyorduk 5 binden azmış bisey olmaz ona ama aralıklarında ödeme günü belirt muhakkak az da olsa tekrar yapilandirma iste
Tekrar yapılanma nasıl isteniyor ki bilmiyorum? Bankada görevli benimle ilgilenen sevmiyorum değiştirmiyorlar da ne desem yapar ki? 20.000₺ azdı kredi kartı borcum ve yapılandirma yaptırdım 5 ay ve şu an çok az kaldı bitmesine 5000 kusur ₺ ve 2 aydan fazla geciktirdim 😔 yaparlar mı tekrar yapılandırma?
Yaparlar tekrardan ödeyecek durumum yok icra gelirse de evden alacak bisey yok dersin şu gün kesin öderim diye taahhutte de bulun
Ama öde yani çok gecirmeden
2 ay kaldı bitecek zaten ama ben 15gune ödemeye çalışacağım da şu an 2 ay gecikti e devlete de bir şey yok mahkeme olmaz yani dimi 6000₺ için
Olmaz olmaz
Emin misin haftaya yani Ağustos 30 3 ay doluyor sanırım tam hesaplayamadim ,2 gün önce banka aradı 2 ay gecikmede diye ama ben haftaya odeyegin 6bini , diğer haftada kalan tüm borcu bitireceğim
Hayir vermezlerr ödeyeceğini taahhüt ettiysen zaten mahkemeyle uğraşmadan almak istiyorlar hemde kapatacakmissin o kadarcik borç için taahhutte bulunduğun borca mahkeme olmaz ama bak odeyecegin için diyorum
Ödeyeceğim tahhahut etmrk ne oluyor anlayamadim ben öyle bir şey yapmadım ki
Yaa diyorsun ya şu zaman ödeyeceğim diye seni arıyorlar sende tamam hanımefendi ya da beyefendi neyseee ben şu tarihe kadar ödeme yapicam merak etmeyin diye söz veriyorsun ondan bahsediyorum
Geçen hafta aradılar 1 hafta içinde ödeyecek diye not alıyorum dedi ben o kadar sürede ödeyemem ama TM en fazla o kadar süren varsa dedim öyle not aldi , 2 gün öncede 4 gün içinde ödeyiniz lütfen diye tuslayin odeyecejseniz 1 i odeyecekseniz 2 yi dedi bende tuslanadim çünkü 4 günde ödeyemem kapattım teli yarin 4 . gün doluyor ben 5 6gün sonra ödeyeceğim
Tamam sen telesekreter yerine canli kanlı biri aradığında söyle param yatmamisti odeyemedim 6 gün sonra param yaticak ödeyecem lütfen öyle not alın de
Canlı kisi aradığında geçen hafta öyle not aldı ve o süre bitti şu an 😔 korkuyorum mahkeme verirlerse okuluma meslehime sicilime etki eder mi?
Korktuğunu belli edersen yandın arasınlar bisey olmaz sen dediğimi yap dinle aynisi söyle param yatmamisti o yüzden odeyemedim söz şu tarihte param yaticak odicem de yine not alırlar merak etme
Ben mi arayım numarayı anlayamadim şimdi? Aynı kişi çıkmayacak ki
Aradiklarinda dersin sen arama
Onlar senden söz aldıysa ararlar zaten
Yarın bankaya gidip konuşacağım tekrar yapılandırma olur mu 6000₺ diye çünkü Pzt falan mahkeme verirler diye korkuyorum gitmryim mı? Haftaya cuma ödeyeceğim en erken
Gitme bankaya arar onlar o zaman söylersin
Yine aradı az önce 4 gün içinde odeyecekseniz 1 i odeyecekseniz 2 yi tuşla dedi ,1 i tuşladim 4 gün içinde bir kısmını ödeyeceğim tamamını 1 haftada ama bir şey olur mu
Olmaz ararlarsa öyle dersin
Siz bankada ne iş yapıyordunuz ki ve ne kadar süre çalıştınız bunları nereden biliyorsunuz
Biraz oldu calisali yani 5 sene kadar once ama sistem ayni bankanin kredi karti ve kredi borclularini ariyorduk
Sadece arama mı yapıyordun? Bir kişiyi 10 kere aradığınız oluyor muydu yani
Evet oluyordu söz verdiyse o güne not aldıysak ariyorduk
E devletten çıkar canım.
Tüm yorumlar+ güncellemeyi okuyup tekrar açıklayıcı bir şekilde yazarsanız sevinirim
E devletten bakabilirsin.
Tüm yorumlar+ güncellemeyi okuyup tekrar açıklayıcı bir şekilde yazarsanız sevinirim
Güncellemeni okudum. E devletten dava dosyası sorgulama diye bir yer vardı ben öyle hatırlıyorum oraya gir ve bak adına dava dosyası yoksa dava açılmamıştır henüz.
Güncelleme de yazdığım gibi icra dosyası sorgulama yazdım yok çıktı
O zaman yoktur.
E devlet icra dosyası yaz çıkar
Borcun ne kadar
5 bin ₺ den az 😔
Çok da değilmiş taksitlendirebilirsin belki
Tamamını mı istiyorlar taksitleri mi
Asagari ödeme tutarını 4 gün içinde öde diyor 5000₺ kusurun yarısını yani , yarısı da diğer ay
Tamamını istiyor mu bilmiyorum arayınca 2... ₺ asgari ödeme tutarınız 5..₺ toplam borcunuz 4 gün içinde ödeyin lütfen diyor. .
Ödeyebilecek misin?
Asgari ödeme tutarıni mı ödemem gerekir hepsini mı anlayamadim ki ben
Asgariyi ödemen lazım öncelikle
Yapılandırma yapınca mı asgari yi ödemek oluyor yoksa hepsini hemen ödemem mı daha iyi anlamadım ki ben. Bu işi
hapise girersin
Toplam borc ne kadar
Şu an 6000₺ kaldı ve 4 gün içinde ödeyin lütfen diye banka aradı , ama ben 1 haftaya ödeyeceğim ve 2 ay gecikti ödemeniz dedi banka 2 ay 2 hafta falan gecikti sanırım yani yakında 3 . ay dolscakyama ben dolmadan hemen 1 haftaya 6 bini ödersem bir şey olmaz diye düşünüyorum?
Sonrada diğer aylara 3000₺ kalıyor borcum ama onu da diğer ay son odemryi beklemeden bu ay ödeyip kurtulmayı duşunuyorum mahkeme olmaz değil mi
Hangi ildesin
Ne alaka ile göre mı mahkeme veriliyor
Hayir ben vercem
😂😂😒soruya cevap ver sen ben satılık değilim
Satilik ne alaka. neyse iyilik yaramaz iyi geceler
Karşılıksız kim kime veriyor para?
e devlete gir
Tüm yorumlar+ güncellemeyi okuyup tekrar açıklayıcı bir şekilde yazarsanız sevinirim
Tabi, vermez ya kaç yıl ödememiş insanlar tanıyorum senin 6 bin tl için mahkeme masrafı yapmaz onlar için küçük mevla
Yorumdaki yazmış hapse girersin 😠
korkma ya 2 ay ile olacak bir şey değil o yıllarca ödemezsen olacak bir şey ki ödemişsin bir kısmını da
Herkes farklı yazmış biri diyor 90 gün ödemezsen , biri diyor hemen hapse atacaklar, sende diyorsun bir şey olmaz
Hapse atsalar bizimkileri atarlardı, kaç kere yapılandırma oluyor zaten ki sen ödeyen tarafsın onlar hiç ödemeyip sürekli yapılandırma yaptıran kesimler ki devlet bile seçim sürecinde 2 bin altındaki borçları sildi yani seni kimse dava etmez, tutacağı avukat 5 binin kaç katını isteyecek zaten sorun etme
Toplam 6000 kusur kaldı ödemem ve yapılandirma yaptırdım son 2 ay kaldı bitmesine bir şey olmaz. Mı yani tekrar yapılandırma yapar mı
ödeyemezseniz yapılandırma zamanları oluyor sizin borcunuza da yapılandırmaya sokarlar neticede çalışıp çalışmadığınızı kimse bilmiyor, işte ben çevremde gördüğüm için o kadar senedir, en kötü maaşlı işe girersen taksit taksit oradan kesiliyor %10 gibi