
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Allah affetsin ama toplu taşıma bana uzun zamandır pek pis geliyor. Otopark sorunu varsa yine de tercihim oluyor ama genel olarak araçla gidip geliyorum.
Gerçekten kimsenin kimseye saygısı kalmadı.
Cevap
3Cevap
Yani toplu taşımada rahat bir yolculuk yok! Kalabalık, hijyen değil artı artık ülkede toplu taşımanın ucuz olduğuda hala söylenemez!
Gerçekten hem pahalılaşıp hem daha da konforsuz hale gelmeyi becerebiliyor...
Maalesef çünkü en pahalı ama en konforsuz taşıma şekli var Türkiye'de...
Hele benim gibi biri için tam eziyet 😄😄
Benim arabam yok maalesef
En güzeli, artık çilesi çok.
Valla mecbur ediyorum 200 tlye 4 lt mazot yazısını görünce sinirim hopluyor
Bugün 400 liraya 10 litre benzin alınca benim de sinirim baya hopladı.
Gerçekten öyle, bu gece de zam geliyor sanırım nereye kadar böyle gideceğiz belirsiz.
Allah sonumuzu hayır etsin...
Ee ben hep toplu taşıma aracına biniyordum 😂😂
Senin için rutin devam ediyo 😄
😄😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?