Benim aşşşırı merak ettiğim bir soru var. Yazarlar, ilk kitaplarını basıma verirken nasıl o kadar parayı verebiliyorlar🤦🏻‍♀️?

Bu sabah baktım, 177 sayfa ve 192 sayfa arası kitapların 500 adet basımı bile 28.000₺

Bu nasıl bir şey?🤷🏻‍♀️ Bende bir kitap yazıyorum ve, yaklaşık 100 sayfa. Ayrıca, ilk kitabım. İnşallah bastırabilirim.

Ben mi çok fazla gördüm fiyatını, yoksa çoook normal bir şey mi? Cevaplarınızı bekliyorum...😉

Benim aşşşırı merak ettiğim bir soru var. Yazarlar, ilk kitaplarını basıma verirken nasıl o kadar parayı verebiliyorlar🤦🏻‍♀️?
Cevapla