Bu sabah baktım, 177 sayfa ve 192 sayfa arası kitapların 500 adet basımı bile 28.000₺
Bu nasıl bir şey?🤷🏻♀️ Bende bir kitap yazıyorum ve, yaklaşık 100 sayfa. Ayrıca, ilk kitabım. İnşallah bastırabilirim.
Ben mi çok fazla gördüm fiyatını, yoksa çoook normal bir şey mi? Cevaplarınızı bekliyorum...😉
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Sayı arttıkca rakam düşer.
Ve birçok yazar basımevi ile anlşarak baskısını yaptırır örneğin 10/6 yahut 10/4 gibi satıştan elde edilen rakam pay edilir. yani 100₺ kazanılsa 60₺ si basımevinin ya da yazarın olur
Bazıları ise tamamen kendi cebinden karşılayarak bastırır ve tüm geliri kendisine ait olur
Mükemmel açıklama için teşekkür ederim ♥
önemli değil
(:
yan dükkanın matbaa olmasının bazen faydası oluyor işte :D :D
Ne kadar güzel, ben yerinizde olsaydım her gün orada olurdum ( işimin olmadığı zamanlar) çünkü ben yaklaşık 11-12 yaşlarındayken bir akrabamın matbaa dükkanı vardı. Ve her zaman orada olurdum. Sanırım yeni kağıt kokusunu gerçekten çok seviyorum (:
semaver kaynıyo orada dalıyorum her aklıma geldiğimde zaten :D :D :D
Çokk güzell, mis gibi çay ve kağıt kokusu... Baştan çıkarıcı (:
he gel o zaman seni orada işe başlatalım belki kitabını maaliyetine bastırırsın :D :D
Neresi orası? :D
sana yakın profilinde yazdığın yer yakınsa tekirdağ :D :D
Evet yakınmış aslında, hjshsj :D
corel falan öğren kesin işe alırlar :D :D :D
bıktım çünki düzenleme işlerinden :D :D: D :D
Düzenleme mi? Ben düzene bayılırım! :D
rafları düzenlemiyon kız.
Baskıya girecek ürünlerin baskı kalıbını bilgisayar ortamında hazırlayıp gerekli rütuşları yapıyosun :D :D
Oooo, ben bir adım geri çekileyim o zaman jsgsj (:
tabii raf düzenlemek işine gelmişti dimi 🤣🤣
Hahaha raf düzenlemekte ne var. Bi' toz alırsın, sonra da kitapları boyuna göre dizersin. 😇
Sanırım, gerçekten işime geldi 😂
işine nasıl gelirse öyle algıladın zaten fark ettiğim için raf düzenlemiyorsun dedim 🤣🤣🤣
Evet, valla Allah kolaylık versin deyim, başka ne diyeyim 😅
corel öğren de işe alsınlar 🤣🤣🤣
Peki, öğreniriz onu da😁
öğren öğren kitabını maaliyetine bastırırsın en azından 🤣🤣
Gerçekten öğrenmeliyim, şu an bu fikir aklımı çeldi aklımda çıkmıyor hahah 😆
öğren öğren beni dertten kurtarırsın 🤣🤣
Öğrenip, oraya sırtıma bir tane pelerin takmış kahraman gibi geliyormuşum ya birde jsgjsgs 😂
kopuşarak gel 🤣🤣
Hemmen geliyorum 🤣
koş koş konum atıyom hemen 😅
Heheh 😅
kikirik fatma senii 😅
Hehehe 🤣
çok gülme corel indirde öğren
Tamam, öğrenirim (:
aferin kızımaaa 😀
🥰
28 bin çok para değil sana çok galiba küçüksün çünkü
Ama 177 veya 192 sayfalık bir kitabı 500 adet için 28 bin lira verebilir miydiniz?
hesaplamalarını bilmiyorum vardır bir bildikleri ama 28k çok para değil genel olarak. sonuçta tanıtım yapıyorsun belki ilerde sürümden kazanacaksın -her işte risk vardır
Doğru, haklısınız (:
veriyorlar
Nasıl?🙍🏻♀️
bayağı