Para & Ekonomi Türkiye'deki kadınların %42'sinin banka hesabı yok. Sizin banka hesabınız var mı? (Sayfa 4) Garanti BBVA Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1516 Türkiye'deki kadınların %42'sinin banka hesabı yok. Sizin banka hesabınız var mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 31 kişi beğendi
Gitmekaldiyemedim4 Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 93% +1 yıl 18 yaşında aldım şükür var. Lazım oluyo kesinlikle 0 0 Yorumla
Nickbulamadim91 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 90% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 658 cevap paylaştı. Evet var benim iyi ki hesap açtım 0 0 Yorumla
Mantikuttayr Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 72% +1 yıl Oran beni çok şaşırttı daha fazla sanmıştım 0 0 Yorumla
whereismymindamk Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 98% +1 yıl evet, benim bir banka hesabim var. 0 0 Yorumla
ѕυrαтѕız_ĸız Takip Et Master Yaş: 27 , eic 36% +1 yıl Var hemi de Garanti Bankası ehehe :P 0 0 Yorumla
YargiQueen Takip Et Yoda Yaş: 102 , eic 97% +1 yıl Var tabiki banka hesabi olmadan olur mu 0 0 Yorumla
CoffeeAndCoffee Takip Et Master Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 385 cevap paylaştı. Evet bir sürü var hesabım. 0 0 Yorumla
Merveeeewew Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Evet var neden olmasın bu zamanda olmaması ayıp 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Ben de actirmayi dusunuyorum
Evet çalıştığım için var tabiki
Var tabiki hem bussinnes hem normal
18 yaşında aldım şükür var. Lazım oluyo kesinlikle
Evet var benim iyi ki hesap açtım
Hadi ya cidden mi elbette var
Evet var ve paraya ihtiyacım var
Rahat 4-5 tane banka hesabım vardır.
Oran beni çok şaşırttı daha fazla sanmıştım
evet, benim bir banka hesabim var.
Var iki tane hesabım var 😂😂😂
Evet banka hesabım var benim.
O kadınlardan biri de benim
Evet en az 4 bankada hesabım var
Var hemi de Garanti Bankası ehehe :P
Var tabiki banka hesabi olmadan olur mu
Var garanticiğim banka hesabım😂🍀
Evet bir sürü var hesabım.
Tüm kredilerim size sayın bba
Olmaz olur mu elli tane var resmen
Güzel paylaşım için teşekkürler
Evet var neden olmasın bu zamanda olmaması ayıp
Güzel bir paylaşım oldu ellerinize sağlık
yaşımız küçük su an öğrenciyiz
Var yeni açtım kazandığımı yatırıyorum
var tabi ki çok lazım artık
Benim yok ve kullanmayı bilmiyorum 😐
Evet var benim ama çoğunun Yok
Benim bile var kiii 😃 var yani
Mukemmel bence olmus ellerine saglik
Erkekler Ne Diyor
Tabiki olmalı kadınlar için
Ulan 20 yaşıma geldim benim bile yok 😂
Banka hesabı olmayan insan mı kaldı ya
evet var cok gerekli görmüyorum
Reklama bak ahahah bayıldım
Çalışmadiklari içindir çalışsalar illaki olurdu
Tüm bankalar var neredeyse
Aktif bir şekilde kullanıyorum.
Var tabiki kadın değilim haha
Bence herkesin olması lazım
Sen erkeksin buna cevap vermemelisin
Varr herkesin vardır bence
staj döneminde acmıştım lisedeyken :)