Para & Ekonomi Türkiye'deki kadınların %42'sinin banka hesabı yok. Sizin banka hesabınız var mı? (Sayfa 3) Garanti BBVA Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1516 Türkiye'deki kadınların %42'sinin banka hesabı yok. Sizin banka hesabınız var mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 31 kişi beğendi
sudekaylla Takip Et Xper 4 Yaş: 22 +1 yıl benim 1 tane var onu da aileme dedim yapmadı gidip kemdim çıkartırdım 0 0 Yorumla
Sevgist Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl türkiyede kadınlar önemseniyor mu ki.. torpilliler hariç... 0 0 Yorumla
mervegülll628 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Evet var kullanıyorum olmayanlar ne yapıyor yaşamasınlar 0 0 Yorumla
hiccgerekyok Takip Et Xper 5 Yaş: 43 , eic 90% +1 yıl Hepsinde var ama hepside boş 1 3 Yorumla Tomjerry31 +1 yıl Para yokmu Yorumla hiccgerekyok +1 yıl Yok sana lazimmiydi Yorumla Tomjerry31 +1 yıl benim var Yorumla
FilozofHYPATİA Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 89% +1 yıl Hesabim olmayan banka yok diyebilirim djdjdj 1 0 Yorumla
Laita123 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 72% +1 yıl Var tabii ki banka hesabı olmadan olur mu hiç 0 0 Yorumla
Kadjdaks Takip Et Master Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Var banka hesabım işe gidiyordum olmak zorunda 0 0 Yorumla
trinitynin_saçjölesi Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 90% +1 yıl Yani %42'si çalışmıyor mu? Durum çok kötü. 0 0 Yorumla
melike80 Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 47% +1 yıl 3 tane var fazla olmasını sevmiyorum ama mecbur 0 0 Yorumla
önemsizzzamankaybı Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 62% +1 yıl 4 tane var... Ama 2 ye indircem 0 0 Yorumla
kumsalozdemirr Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 84% +1 yıl evet var 18 yaşında kendim açtırdım 0 0 Yorumla
mehmet_istanbul Takip Et Xper 7 Yaş: 45 , eic 35% +1 yıl Banka hesabı her insan için gerekli 0 0 Yorumla
hakan-salihoglu Takip Et Master Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl benim 1.5 yaşındaki kızımın bile banka hesabı var 0 0 Yorumla
çoktaumurumda Takip Et Master Yaş: 56 , eic 98% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 451 cevap paylaştı. var elbette olmazsa olmaz işim gereği 0 0 Yorumla
biradetmehmet Takip Et Master Yaş: 46 , eic 31% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 670 cevap paylaştı. Baya ciddi bi rakam mi 42 0 0 Yorumla
Lordseyfo Takip Et Master Yaş: 29 , eic 91% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 408 cevap paylaştı. Varr tabikise neden olmasin 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Kadınların banka hesabi erkekler chchxhxhxhf 0 1 Yorumla simgee_yuuna +1 yıl Herkes icin gecerli degil Yorumla
scorpion026 Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 785 cevap paylaştı. bonuslarınız iyice azaldı ama 0 0 Yorumla
Eziremsem Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 550 cevap paylaştı. Var benim hesabım bankada 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
benim 1 tane var onu da aileme dedim yapmadı gidip kemdim çıkartırdım
türkiyede kadınlar önemseniyor mu ki.. torpilliler hariç...
Evet var kullanıyorum olmayanlar ne yapıyor yaşamasınlar
Öğrencilerin yoktur belki
Hepsinde var ama hepside boş
Para yokmu
Yok sana lazimmiydi
benim var
Hesabim olmayan banka yok diyebilirim djdjdj
Guneydogu full etkiliyor Garantisko
Var babam dolduruyo sağolsun🤣🤣🤣
Her bankaya abone sayılırım 😄
Yok ama açmak istiyorum bende.
Hemde her bankada vardır 😂😂
Evet neden yok hala anlam verememm
İki tane banka hesabım var evet
3 farklı bankada hesabım var
4 bankada hesabım var. 🤷🏻♀️
Var tabii ki banka hesabı olmadan olur mu hiç
olmayan yoktur sanırım günümüzde
Evet var ama Garanti de yok 😀
Var banka hesabım işe gidiyordum olmak zorunda
Herkesin olmalı bence banka hesabı
Türkiye'de değilim ama var.
5 tane hesap kartım olması 😂
var bir suruuu hemdde neden olmasin ki
Yani %42'si çalışmıyor mu? Durum çok kötü.
3 tane var fazla olmasını sevmiyorum ama mecbur
4 tane var... Ama 2 ye indircem
evet var 18 yaşında kendim açtırdım
Evet benim banka hesabım var.
benim var bu devirde gerekli
Var evet benim de var 💁♀️
Erkekler Ne Diyor
Yok artık! Gerçekten mi %42?
Banka hesabı her insan için gerekli
benim 1.5 yaşındaki kızımın bile banka hesabı var
Neden yok yastıkbank yapıyorlar hala
evet var üstelik on yollardır var
Evet var artık ihtiyaç oldu
Kadın değilim ama evet var
var elbette olmazsa olmaz işim gereği
Selam GarantiBBVA,
Tabiki de var. 🙂
Baya ciddi bi rakam mi 42
Varr tabikise neden olmasin
İşimden dolayı bir kaç hesabım var
Kadınların ekonomiye katılması gerekir.
Kredi sağolsun kullandığımız banka kalmadı
sadece kadınlara soru bu :)
Eşimin var annemin de var tanıdığım herkesin var
Kadınların banka hesabi erkekler chchxhxhxhf
Herkes icin gecerli degil
Benim 5 tane var maalesef iyi degil
Kadından çok erkekler cevap vermiş 😀😀
Var tabiki ama fazla kullanmıyorum
Var ve iyi şeyler için kullanıyorum
olmasi gerek herkes icin ya
Evet var bencede bence iyi anlamda
bonuslarınız iyice azaldı ama
Vay be şaşırtıcı bir istatistik
Herkesin banka hesabı var bence
Var benim hesabım bankada
O %42 ülkeden baya kopuk sanırım 😅
Olmazmi olmayan yokdur heralde...🙏
İlginç bu durum şaşırdım açıkçası