Tüm işlerimi banka hesapları ile hallediyorum yaklaşık 30 sn lik bir işlem ile yapacağım ödemeleri yapabiliyorsun ve alacağım ödemeleri alabiliyorum ☺️ ayrıca resmiyet kazandırması ekstra bir avantaj
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yani ben daha çalışmıyorum, o yüzden harçlığım kadar harcamayı tercih ediyorum. Banka hesabım olursa haddinden fazla harcama yaparmışım gibi geliyor
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bence olmayanlar 18 yaş altı falandır şu an her yerde temassız ödeme yapacağım diyoruzzz 💅🏻🥴🤪
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Türkiye’yi geç Yurt dışında bile hesabım var 😏
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Benim 2 tane var bir sürü kartım var nereye koycağımı şaşırıyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ben ilk 16 yaşında açtırmıştım şu an 6 banka hesabım var
Kızlar Ne Diyor
Dört bankada hesabım var hepsini aktif kullanıyorum
Evet; var...🤦🏻♀️
Gfyfjhk
Her bankadan Bi hesabım var. İşe girdiğim her yer başka başka bankalarla çalışıyor çünkü
Sanırım 5 bankada hesabım var. Kredi kartı ve kredim de var. Keşke olmasa
Var elbette, banka hesabı nasıl yok ki bazılarında yani neden yok anlamıyorum. :d
Gerçekten mi ya? Üzücü bu.
Benim 2 ayrı bankada 4 ayrı hesabım var.
Evet var ve birikimimi hesabımda biriktiriyorum..
Günümüzde olmaması gibi bir şey pek mümkün değil gibi ya
40 yaş üzeri çoğu kadının yok
3 tane var. Biri kullanım, digeri yatırım, bir diğeri birikim.
Yok maalesef babam ne işin varsa ben varım diyo canım babam😂
Var,
ama 1 tane kullanıyorum, ilerde diğerlerini de açayım artık.
Tüm işlerimi banka hesapları ile hallediyorum yaklaşık 30 sn lik bir işlem ile yapacağım ödemeleri yapabiliyorsun ve alacağım ödemeleri alabiliyorum ☺️ ayrıca resmiyet kazandırması ekstra bir avantaj
Yani ben daha çalışmıyorum, o yüzden harçlığım kadar harcamayı tercih ediyorum. Banka hesabım olursa haddinden fazla harcama yaparmışım gibi geliyor
Bence olmayanlar 18 yaş altı falandır şu an her yerde temassız ödeme yapacağım diyoruzzz 💅🏻🥴🤪
Türkiye’yi geç Yurt dışında bile hesabım var 😏
Benim 2 tane var bir sürü kartım var nereye koycağımı şaşırıyorum
Ben ilk 16 yaşında açtırmıştım şu an 6 banka hesabım var
Bütün bankalarda hesabın var sanırım haha
6 7 bankada neredeyse hesabım vardır. Şaşırtıcı kadınların olmaması.
Var benim sevgili bankam. Hem de sizin bir şubenize bağlı 😇
benim banka hesabim yoktu ama üniversiteye başlayinca giriş karti vesilesiyle açıldı
lisede staj yapmaya başladığımdan beri kullanıyorum mükemmel bi özgürlük
Sevindim senin adına ama krediye bulaşma 😂
Hayır yok bekarken vardı oda maas kartimdi kredi kartlarını kullanmak benim isim değil bildiğin adami bitiririm ben ki
Bu kadar gerekli bir şey olduğunu banka hesabi açtıktan sonra farkettim bence her kadının banka hesabi olmalı
Bankaci oldugum icin bankamin tum urunlerinden yararlanmaktayim.
Niye olmasin ne alaka cogu kadinin var banka hesabi
Tabiki var banka hesabım ve çok güzel paylaşım olmuş elinize sağlık
Hala böyle şeylerin olduğuna inanamıyorum ama şaşırmamak lazım, ülke geriye gidiyor gelişmiyor ki
Kendime ait 3tane banka hesabım var 😅yetiyor belki bu sene başı 4. Yü açarım bilemiyorum
Bu zamanda banka hesabınız yoksa mağarada yaşıyor olmalısınız
Var Kullanım dışı. Kullanma gereği duymuyo. Olmayani kullanmak 🤣🤣🤣🤣Lazım di Dimi 🤣🤣🤣
Erkekler Ne Diyor
Onların banka hesabına ihtiyacı Yok muhtemelen ya evli ya da bir erkeğe sahipler
Erkek olduğum halde yok.. gerisini sen dusun garanti ağa
Peki neden bu kadar çok kadının banka hesabı yok?
Nerden biliyorsun olmadığı nın tek tek inceledin mi
Tuhaf şey doğrusu 😳 artık çoğu şey dijitalde dönüyor
Tanıdığım bütün kadınların banka hesabı var. Kimmiş bu %58lik kısım.
Tabikide Garanti Bankası kullnyrm bonus ve kampanyaları harika
Çünkü kocalarının ya da sevgililerinin kartını kullanıyorlar 😂
18 yaşındayım 5 tane kartım biri sanal olmak üzere 6 hesabım var , nasıl ihtiyaç hissetmiyorsunuz
Bunun nedeninin iyi analiz edilmesi gerekli. Bir güvensizlik var demek ki?
Bence olmalı yani bu konuda bir farkındalık kazanmalı kadınlar
Azərbaycan da Yaşayan bir bey olarak var banka hesabım
Bizim ailede herkesin var herkes bence hesap açmalı. Şu devirde zorunlu ihtiyaç gibi adeta
Bütün bankayla çalışıyorum hepsinde hesaplarım var
Zaten maaş hesabı uygulamasından dolayı herkes kullanıyor
demek ki en az %42'si çalışmıyor
Evet, var. Çok seviyorum kullanıyorum.
Maaşı nasıl alacaz yok var tabi
evet 3 4 tane hesabım var
Evet var bir tane hesabım 😊
Garantiden yeni açtım kredi çektim dgfgd
Bence şart kadınlarında banka hesabu olması lazım
pempe kıyafetli kız çok tatlı
Var tabiki banka hesapsiz olmaz ki
Ziraat hesabım var diğer bankalarla ilgilenmiyorym
hiç banka hesabı kullanmadım
@DavidLuizx maaşı nerden çektin
@Pasara Garanti banka hesabi yazacaktım unutmuşum 😀
Evet var maaş oraya yatıyor 😄
Erkek olarak var sanırım kızlara sorulmuş
Evet. Var. Ama reklama hiç gerek yok.
Oran gerçekten şaka gibi!