
Aldığınız maaşı ve harçlığı ay sonuna kadar idare edebiliyormusunuz

Aldığınız maaşı ve harçlığı ay sonuna kadar idare edebiliyormusunuz
Edemiyorum. Memleket izin vermiyor. Memleket meselesi oldu bu maaşlar artık 😄
Ay sonu çok uzak ya
Cevap
5Cevap
Maaşım yok
Edebiliyorum, ama maaş olarak bırakıp yatırım yapmazsam ay sonu sıfırı görürüm.
Ediyorum evet 🩷çok şükür elhamdülillah
Bir maaşım veya haçlığım yok. Zekamla kazanırım bazen yeter bazen yetmez ama zorda bırakmaz
Almıyorum beş parasızım
Bana yetiyor ya tek yaşıyorum ondan galiba
iyi kazanıyorum hala
çok şükür
Evet çok şükür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar