Önce Yatırım mı Yoksa Harcama mı Yapmayı Tercih Ediyorsunuz?

Önce Yatırım Sonra Harcama
Önce Harcama Sonra Yatırım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Önce Yatırım mı Yoksa Harcama mı Yapmayı Tercih Ediyorsunuz?

Kesinlikle önce yatırım yapıp sonra harcamayı isterim ama harcama yaparken de lüzumsuz harcamalardan uzak durmak her zaman tercihim olur.
Teşekkür ederim
Devir ekonomi devri. Önce yatırım ardından harcama yaparım bütçeye göre yaparım onu da.
Teşekkür ederim
Cevap
34Cevap
Ben her zaman için yatırım yaparım tabi ki de. çünkü paranın ne zaman gideceği ya da ihtiyaç duyacağım belli olmuyor :)
Önce yatırım. bazen kendimi zor tutsam da sonunda yine yatırıma gidiyor paralar
Yatırım ve yatırım gelirlerinden ihtiyaç harcamaları. :)
35 yaşından sonra öğrendim. Önce yatırım kesinlikle :)
Yatırım varlığı getir , ve aynı zamanda harcamaya imkan yaratır , ama önce harcama yokoluşu getirir …
Harcama yapmadan yatırım yapamazsın. Yatırım yapmak için harcamak lazım. Harcama yapıyorsan demek yatırım da yapabilirsin demektir.
Önce ne kadar yatırım yapacaksam onu ayırırım. Elimde kalanı da son kuruşuna kadar harcarım 😅😂
Cahiller harcayıp bitirir. Akıllılar yatırım yapar çoğaltır
Yatırım yapmakta bir tür harcamak değil midir zaten.
Önce gerekli harcamaları yaparım gerisi yatırım için
Önemli olan insanın ne yaptığını bilerek yapmasıdır
Önce harcayıp daha sonra yatırım yapabilen olur mu :D harcadığı şeyler yatırımsa başka...
Yatırım olmadan harcama olmaz diye düşünüyorum
Önce yatırım sonra harcama birikim olmadan harcamak sıkıntı açıyor
Harcama yaptıktan sorna nasıl yatırım yapıcan zaten 😅
ihtiyaçlardan arda kalanı mutlaka yatırım yapıyorum
Düzenli ödemelerini çıkınca yatırım yapıp sonra harcamak
Devir artık yatırım devri değil, hayatta kalma devri
o yüzden yiyin için arkadaşlar
yatırım fırsatı kaçar harcama hep aynı segmentte
Yatırım kazancı elde edilen gelir sonra harcama
Profilimde ki sorulara yorum yaparsanız sevinirim lütfennnn
Yatirdiktan sonra kalirsa yatırırsınız kalmaz ise ne yatırcaksiniz ki😂😂
Önce yatırıp sonra harcarım
Tabi öncelikle yatırım yoka harcamada elinde dolmuş Parasi kalır
Önce yatırım bence
Şu aralar tek derdim yatırım yapıp para kazanma
Harcamayı tercih ederim yatırım bana göre değil
Önce temel ihtiyaçlar, sonra yatırım
Harcarım önce sonra kalırsa yatırım 😂
Önce harcama sonra yatırım 😄
Önce Yatırım Sonra Harcama
Yatırım yapmak her zaman daha mantıklı
Önce yatırım sonra harcama
yatırım yapmıyorum hayatıma bakıyorum
Önce aylık ihtiyaçlarım param kalırsa yatırım...
Önce yatırım sonra harcama
önce lüks hayat yaşlanınca tasarruf 😂
Kazanmadan harcamak mevcudu bitirmek demektir
Harcama
Yatırım
Önce yatırım ya yatırım olmazsa harcama olmaz
Önce yatırım
Once yatırım daha mantıklı
Yatırım>harcama
Tabiki önce yatırım sonra para harcanır
1 inxi
Hobit kardeşim , önce yatırım.
Once yatırım
Hayatta kalmayı.
Harcamaa
Duruma göre
Çok harcarım ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar