Bu arada şu an bu durum daha iyi günlerdeyiz, esas etkiyi 1 2 ay içerisinde daha net göreceğiz.
Aslında mesajıda vermişler..
Hakkı aldı yetkiyi pic.twitter.com/mmqDYOLIQD
— EVREN ALANKUŞ (@evrenalankus) July 16, 2023
Bu arada şu an bu durum daha iyi günlerdeyiz, esas etkiyi 1 2 ay içerisinde daha net göreceğiz.
Aslında mesajıda vermişler..
Hakkı aldı yetkiyi pic.twitter.com/mmqDYOLIQD
— EVREN ALANKUŞ (@evrenalankus) July 16, 2023
Valla öyle lüks bir hayatımız yok idare etmeye çalışıyoruz ama bunlar iyi günlerimiz
Fakiri iyice fakir zengini iyice zengin ettiler
Ve bir şeyi çok merak ediyorum acaba oy verenler bu durumdan ne kadar memnun çünkü sesleri sedaları yok
Sanırım benzinleri bitti
Oy verenler böyle olacağını bilmiyorduk kafasindilar, ama seçim günü yine gider oylarını verirler..
Hı tabi ilk defa geliyor başa olur öyle şeyler
Birkaç yıl idare edecez sayelerinde
Ya ben gerçekten yazıp yazıp siliyorum çünkü Silivri soğuktur diyorlar😅
Onlarında, Silivri ninde.. 😄 Yazma değil. Muhalefetin halkı organize edip vandallık icermeden sokağa çıkıp protesto etme günü ama nerede o muhalefet..
Aman aman sakin lütfen
Hiç bir şeyden, bu sebepten daha fazla kazanmanın yollarını aradım, buldum :D
Bulduysan ne ala tabi😄👍
Tabii :D
Tekrar teşekkürler 😅
Toplu eig.. Tekrar rica ederim 😄
Farkettim onu 😃
😄
şu an kafam çok güzel, ondan aklıma bir şey gelmiyor. her şey çok pahalı zaten, neyden vazgeçeceğim ki sanki? her şey zaruri ihtiyaç. bilmiyorum kreatin ve protein tozu kullanmayalım mı artık? yoksa eve et mi sokmayalım?
her şey ateş pahası.
Sadece insanoğlundan feragat ediyorum.
Aslında en doğrusu..
Aynen kardeşim. Yıllarca anlattım ama nafileymiş diyorum. Şimdi ise kendi doğrularım beni güzel komuma getirdi çok şükür. Onlar hala boş konuşuyor. 😎
Gecen güzel olsun...
Seninde dostum👍
Teşekkürler...
Cevap
4Cevap
Çoğu şeyden
Vergi çok fazla alıyor. Bi salsalar bizi. Hakkımı helal etmiyorum. Kim çalıp çırpıyorsa hepsi aynı.
Vergilerden sonra daha hiper enflasyonu yaşayacağız maalesef suanlik iyi günlerimiz
Mahalli secimler olan Mart ayina kadar idare ederler. Mart ayindan sonra 4 yil secim yok. ozaman dolarin 50 lira olmasi halkin isyan etmesi falan bile umurlarinda olmaz marttan sonra film kopar
Neden feragat edicem dediysem sapıttım iyice 😂😂 o yüzden hiç bir şeyden
*Şuna da ihtiyacım var, fiyatı daha da artmadan alayım * böyle geçen zamanlar ((:
Daha nelerden feragat edeceğimi şaşırdım
Dipsiz bir kuyu gibi..
Yılbaşı sonrası asıl etki başlayacak.
Yerel seçim öncesi asgari ücrete zam gelir, emeklilerede bir şeyler atarlar, seçmeni yine unutur gider.
Dediğin gibi 2024 daha karanlık olacak.
Pek bir zam gelmez adamın bir amacı yok. Vaat edecek durumu yok.
Yılbaşında ekstra zam paketi açıklansın o zaman görecem ben
Bakalım neler olacak
Fakire yine şükretmeyi öğretip zengine huzurlu bir hayat sunacaklar.
Orası kesin, önce fakirleştir sonra yardım et bu felsefe ile çok iyi oy topluyorlar.
Bunlara oy veren kesim belli zaten bro.
Gelişime ve yeniliğe açık olmayan. 15 gün sonrasına hastaneden randevu alınca mutlu olan , yol yaptı diye ortalıkta dolanan , olsun adam müslüman diyen cahil , sorgulama yeteneği olmayan toplum. Adam Rize’de İstanbul’daki 3. Köprüye seviniyor.
TOGG bilmem ne diye yırtınıyor ama faturalarını zor ödüyor böyle ahmak bir toplum işte
Sonuna kadar haklısın bro, bu toplum nasıl uyanır ne olur çözemiyorum artık.. Bir ihtimal medya ama oda artık komple yandaş.
Medya 🧐 ahaber izleyip zehirlenen bir toplumdan bahsediyoruz.
Gerçi çoğu kanal aynı.
Ben Face ve Twitter’da hükümete eleştiri yaptım diye karakola çağırıp dilekçe yazdırdılar bro hem de 2 kere.
Eleştiri sadece hakaret yok küfür yok.
Bu hükümet neden vatandaşına düşman tarzında şeyler yazdım.
Dilekçe , özür mektubu falan imzalattılar. Dilekçe ve mektup hazır zaten düşün gerisini.
İşte 2002 öncesinde medya vardı şimdi yok e bu kesiminde tek dünyası tv o yüzden ulaşılamiyor ((: gerçi muhalefetimizde sağolsun her seçim döneminde olduğu gibi yine başaramadı.. Ben uyarı telefonları filan aldım ama bu dediğini ilk defa duydum bak şaka gibi bir olay..
Bilişim polislerini devreye soktular ya direkt arayıp çağırıyorlar. Tabi öncesinde kimisine mesaj gidiyormuş 😂
Adamın karşısına yıllarca basarız olmuş , boş boş konuşan adamı çıkarırlarsa olacağı bu.
Daha kötüsü yok altılı masa bilmem ne bir de oyları böldüler 🤦🏽♂️ tek bir parti tek bir sağlam aday hepsi bu.
Biri yarı yolda bırakır hep yaptığı iş ( Muharrem ince )
Diğeri boş beleş konuşup gider yapar son dakika geri vites yapar ablamız.
Hepsi tuhaf hepsi
Hala gönlümde mansur kaldı benim ya, kk bile bu kadar oy almışken mansur kazanabilirdi.. yine umutlarımızın içinden geçtiler bro
Bu arada demek ben mesaj ve telefon ile uyarıldım ilerisi senin aşama oluyormuş 😄
Mansur yavaş gerçekten çok başarılı ama işte dede ve teyze önünü kestiler.
Küfür etmediğin sürece sıkıntı yok. İfade verip çıkarsın 😂
Bunlara küfürsüz yaşam.. Neyse😄
Yerel seçimlerde pek umrumda değil artık bro gönlüme göre basıp geçeceğim bu muhalefeti degistiremedikten sonra bu iktidar değişmez.
Gözünü kapat bas yine aynı şey. Tekel tek adam rejimi sonuçta.
Yetkiler makamlar kişiler sadece isim olarak var.
Aynen öyle maalesef bro
Yapacak bir şey yok. Ülke değiştirmek dışında tabi 😔
Yatayım bro ben kendine iyi bak görüşürüz
Onuda bilemiyorum bro, bagzi şeyler içimize işlemiş bırakıp gidesimde gelmiyor. Sende bro görüşürüz
Sürekli her şeyden kısacağız
Nereye kadar kısabileceğiz bakalım
Hiç bir şeyden, oy verenler düşünsün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?