Gazlı içeceklerin çoğuna zam gelmiş. Yeni fiyatlar şöyle;
- 2.5 litrelik Coca Cola: 43 TL
- 2.5 litrelik Fanta: 43 TL
- 2.5 litrelik Sprite: 41,50 TL
- 1.75 litrelik Coca Cola ve Fanta: 32 TL
- 1 litrelik Coca Cola, Fanta ve Sprite: 25 TL

Evet, çok seviyorum.
Hayır, uzak duruyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
58Cevap
Evet ben şekersiz kola içmeyi seviyorum
Coco Cola, Fanta, Sprite, Schweppes, Powerade ve hatta Doğadan markası hep aynı şirkete, The Coco Cola Company'e ait. Bir ürüne zam geldiğinde hepsine gelir yani. Buna bağımlı olanlar düşünsün, ben ayda yılda bir içerim bir bardak o kadar
aaa hayır pahalı alamam diyemeyiz yie alan alıcak , valla bu zamlar ne ki gittikçe daha da artıcak bir kolayı veya meyve suları 80-90 liraya bile alabiliriz ileri de
Ben alırken fiyatına bakmıyordum. Bu sâaten sonra almam
Gazlı içecek sevsem de uzun süredir tüketmiyorum. Tabi bu demek değil ki fiyatlar normal. Asla...
Oggghhhh öyle bir cakalim kibellerini dogrultamasinlar lafı gerçek oluyor
Az bile olmuş en az 50 TL olmalı Hatta kola 100 TtL olmalı
Uzak duruyorum da dursam nolur ki? Su da pahalı yani. İçmeyecek miyiz?
Ara ara evet ama düz 50 olsaymış keşke gelsin zamlarrrr
Zaten içmiyorum. Artık istesem de içemeyeceğim. İnşaatçılar ne yapsın yaaaa
70lik marmara alırım onun yerine :D daha güzel daha zararsız :D
Kola falan içmiyorum bedava bulursam arada 1 bardak içerim o kadar para vermem ona
Daha sabah 2.5 litre kolayı 35’e aldım 43 mü olmuş vay a q
Evet yeri geldiğinde içiyorum ama çok değil gerçekten hiç bir şeyin zevki kalmadı
la bu inşaat ustaları ne yapacak adamlar banyo yapıyordu cola ile.
Seviyorum ama her zaman içmem. Biraz pahalıymış.
Çok nadir içiyorum. Benim tercihim meyve suyu. Onu da yazın sabahları severim.
Evet yazin iyi gidiyor bakkaldan 2.5 TL ye aldığım zamanları gatirliyorum çocukken 🥲
Sigara kadar zararlı bunlar. İçmeyin abi lütfen ya. Vallahi sağlığınıza çok zararlı. Birde hastane masrafı ödersiniz.
sana mı sorcez ben içiyorum içeceğim
Üslubunu düzelt. Ben burada kötü bir şey demedim. İçmeyin sağlığınıza zarar dedim. Buradan çıkarım yok, sizleri düşündüm. Degmezsiniz ki, me haliniz varsa görün.
50 bile olsa umrumda değil millet istedi bunu yaşasınlar
Bence bu zamnlar az. Dadah koymali zam. inceligi yerden kopsun. Bu halk hak ediyor
zam geldı dıye üzülmediğim nadir konulardan birisi
Allah belalarını versin bı coca cola mız vardı onada göz koydular
Kardesim her disari cikip terleyince eve kola getiriyor hahshdjdj
Normal de çok içmem şu sıralar baya tüketiyorum ama
Severim mesela şu an çok iyi giderdi
Petrolle yarışıyor mübarek 😂
Cok tercih ederim
43 mü 😯😦 gerçekten bayılıcam artık ☹️
Belki zam sayesinde obezitenin önüne geçilir.
Bu çözüm değil.
Bütün sırrı bozdun ya ama şimdi. dış mihrakalrın oyunları idi bunlar. :D
Çok nadir içiyorum zaten gelse de önemli değil.
İçmiyorum zaten...
Normal artık neye zam gelmiyor ki
Buna en çok inşaatçılar ve nakliyeciler üzülecek
fakirlerin neyine cola
Evet bşra içiyorum o da gazlı
Ev fiyatlarına yansır.
Hayır içmiyorum uzak duruyorum
Oha yuh gerçekten ülke ne hale geldi be :)
Gazımızı aldılar içemiyoruz
oooooooh ohhhhhhhhhh iyi oldu ooooh ahahhaa
Daha yeni 40 olmuştu be
Bimden Le Cola içiyorum 8 TL 'ya :))))
Yılda 1 - 2 bardak belki.
Nadir et yemeklerin yanında içiyorum...
tüketmiyorum ya
Her şey çok pahalı off
Hayır sevmiyorum çok fazla.
Meyveli maden suyu içiyorum genelde
Ne pahalı olmuş
haklısın
Maden suyuna geçtik. Ona da zam gelmez umarim
Bazen kola zero iciyorum
Kola fanta vs icmiyorum maden suyu iciyorum
Evet her şey çok pahalı
Tüketmiyorum kendilerini..
Artar daha artar devam
İçmiyorum beni alakadar etmez
Yoo alcam banane ekonmi iyi akpliler mutlu
Yahidilere para lazım demekki
Neyse ki pek kullanmıyorum.