Para & Ekonomi Yatırım için dolar, euro, altın, vadeli seçiminiz hangisi olurdu? alibey016 Takip Et Xper 6 Yaş: 40 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor paranızı hangi yatırım aracında değerlendirirsinizbabnacıyım ilk soru Yatırım için dolar, euro, altın, vadeli seçiminiz hangisi olurdu? Cevapla Para Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı. Altın alırdım 0 0 Yorumla
atomxyz Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 92% +1 yıl Naparsan yap TL de kalma ilk defa bunu söylüyorum YATİRİM TAVSİYESİDİR TL DE KALMA 1 2 Yorumla alibey016 +1 yıl dış güçlerden oluy hep demi Yorumla atomxyz +1 yıl Dış minnaklarin isi Yorumla
kurumeyvecanavarı Takip Et Master Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 654 cevap paylaştı. bütün yumurtaları aynı sepete koyma derler o yüzden paranı bölüştürüp hepsine yatırmak en mantıklısı 0 0 Yorumla
Oluştur Takip Et Master Yaş: 30 , eic 74% +1 yıl Sen hangisini seçmemizi isterdin Hamdullahçım 1 0 Yorumla
BestxPeria Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 65% +1 yıl altın 1 2 Yorumla alibey016 +1 yıl neden Yorumla BestxPeria +1 yıl bra. söyle diyim ülkeyi biliyon bişi demeyek hükümet yaranmak için gecen yaptıgı gibi pat bi dusuru 18 20 lere zarar cıkar ama altın duser ama her kademde yukselınce kar koyarak gerı cıkar Yorumla
Afacan_37 Takip Et Master Yaş: 48 , eic 100% +1 yıl Hisse Senedi daha iyidir. 0 3 Yorumla alibey016 +1 yıl hangisi mesela Yorumla Afacan_37 +1 yıl Alarko 1.8 milyar TL kâr açıkladı. Borsa toparlanıyor. Tübraş da iyi. Bu hafta yükselişte. Uzun vadeli iyidir. Ben bu hafta alacağım Yorumla alibey016 +1 yıl alcar çok şişti Yorumla
Atyaprakkelebek Takip Et Xper 6 Yaş: 46 , eic 97% +1 yıl Faizsiz sistemleri tercih ediyorum. 0 0 Yorumla
CoffeeAndCoffee Takip Et Master Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 385 cevap paylaştı. Dolar Euro Altın üçü tercihim 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Altın alırdım
Naparsan yap TL de kalma ilk defa bunu söylüyorum YATİRİM TAVSİYESİDİR TL DE KALMA
dış güçlerden oluy hep demi
Dış minnaklarin isi
bütün yumurtaları aynı sepete koyma derler o yüzden paranı bölüştürüp hepsine yatırmak en mantıklısı
Sen hangisini seçmemizi isterdin Hamdullahçım
altın
neden
bra. söyle diyim ülkeyi biliyon bişi demeyek hükümet yaranmak için gecen yaptıgı gibi pat bi dusuru 18 20 lere zarar cıkar ama altın duser ama her kademde yukselınce kar koyarak gerı cıkar
Hisse Senedi daha iyidir.
hangisi mesela
Alarko 1.8 milyar TL kâr açıkladı. Borsa toparlanıyor. Tübraş da iyi. Bu hafta yükselişte. Uzun vadeli iyidir. Ben bu hafta alacağım
alcar çok şişti
Faizsiz sistemleri tercih ediyorum.
Dolar Euro Altın üçü tercihim
Hepsi olur, borsa daha cazip gibi
Altını tercih et bence
Altın kesinlikle