Harcamalarıma çok dikkat ederim. Sizce ben tutumlu muyum, pinti miyim?

10 aylik bebegim var. Esim calisiyor ben Şu an icin calismiyorum.

1+1 evde oturuyorum. Şu an icin yetiyor butcemi zorlamak istemiyorum.

Bir miktar borcumuz var. Ve dugunde takilan altinlarimi bozsam borcu oduyorum. Ama borc aldigimiz kisi bizi sikistirmiyor. Yavas yavas odeyip altinlara dokunmak istemiyorum.

Ihtiyacim ve zorunlu seyler haricinde alisveris yapmam. Pazara markete gittigimde yeri gelir taneyle alirim ama cope atmam. Sik sik giderim o yuzden. Etimiz sutumuz yedigimiz herseyi alirim ama tuketecegimiz kadariyla.

Bir ayakkabiyi yirtilana kadar giyerim. Sonra digerini alirim. Esimde bircok konuda oyle.

Bebegime hep buyuk seyler alirim ki uzun sure giydireyim. Bogazindan asla kismam.

Evimde fazla esyam yok sadece kullanacaklarim ihtiyacim olan seyler var.

Gelecegim icin borcumu bitirip birikim yapip bir is yeri acmak ya da ev almak istiyoruz.

Cevremde ozelliklede gorumcem ve yengem bana asiri pinti diyorlar.

Siz bunu nasil degerlendiriyorsunuz?

Harcamalarıma çok dikkat ederim. Sizce ben tutumlu muyum, pinti miyim?
Cevapla