10 aylik bebegim var. Esim calisiyor ben Şu an icin calismiyorum.
1+1 evde oturuyorum. Şu an icin yetiyor butcemi zorlamak istemiyorum.
Bir miktar borcumuz var. Ve dugunde takilan altinlarimi bozsam borcu oduyorum. Ama borc aldigimiz kisi bizi sikistirmiyor. Yavas yavas odeyip altinlara dokunmak istemiyorum.
Ihtiyacim ve zorunlu seyler haricinde alisveris yapmam. Pazara markete gittigimde yeri gelir taneyle alirim ama cope atmam. Sik sik giderim o yuzden. Etimiz sutumuz yedigimiz herseyi alirim ama tuketecegimiz kadariyla.
Bir ayakkabiyi yirtilana kadar giyerim. Sonra digerini alirim. Esimde bircok konuda oyle.
Bebegime hep buyuk seyler alirim ki uzun sure giydireyim. Bogazindan asla kismam.
Evimde fazla esyam yok sadece kullanacaklarim ihtiyacim olan seyler var.
Gelecegim icin borcumu bitirip birikim yapip bir is yeri acmak ya da ev almak istiyoruz.
Cevremde ozelliklede gorumcem ve yengem bana asiri pinti diyorlar.
Siz bunu nasil degerlendiriyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer