Sizden zor zamanında yüklü yüklü para isteyen 20.000 üstü birgün sizde ondan 2.000 istiyor böyle bir cevap veriyor samimi mi gerçek mi yoksa vermek mi istemiyor nasıl düşünürdünüz

Sizden zor zamanında yüklü yüklü para isteyen 20.000 üstü birgün sizde ondan 2.000 istiyor böyle bir cevap veriyor samimi mi gerçek mi yoksa vermek mi istemiyor nasıl düşünürdünüz

Bir ara dostlarımı akrabalarımı deneyim dedim. Sadece emeğimin geçtiği zamanında borç verdiğim insanları tek tek aradım onlardan para istedim. Hepsi de binbir mazeret sunarak vermek istemediler. Onları sildim. Süresin sonunda rehberimde pek adam kalmadı :)))
2000 lira karşılığı döviz/altın verebilirdi sana, sen de 1 ay sonra döviz/altın olarak öderdin, herhangi bir kaybı da olmazdı. Herhangi biri söylese insan vermek istemeyebilir ama vaktinde borç alacak kadar yakın olduğun insandan çok da büyük olmayan bir meblağı esirgiyorsan kalbinde bir eksiklik var demektir bence.
Fiştekliyor gibi oldum, amacım o değil ama bana yapılmış gibi bozuldum ya. Ben olsam ilişkime mesafe koyardım bu insanla.
Cevap
13Cevap
düt dövizini bana okadar iyilik yapmış biri benden borç istese asla onu geri çevirmem bozarım patlatrm ne varsa. O kişi çok çıkarcı bence
Böylesine ne para vereceksin ne de arkadaşlığının sadakasini. Dost mu arkadaş mı benden uzak Allah'a yakın
böyle insanlarla arkadşa olmayın. dolandırlyorsunuz haberiniz yok. insan arkadaşına bu kadar her şeyini de anlatmamalı
Sana vermek istemiyor kanka zaten saatler sonra yazmasından belli ufak at civcivler yesin insanın hic 2 k kenarda durmaz mı hepsi dövizde diyor bir de sanırsın 100 k dovizde yalancı essekk
Çalışıyor gececi geç görmüş olabilirde çekip veremiyor mu birde zamanında benden kaç defa para istedi borçları varken böyle arkadaş olmaz olsun a…q
Az onceki sorusuna yanıt yazdıgımda mı sensın
Yok ben bugün ilk paylaştım
Ben kimseye borc vermem bu devirde senden alıyor para onu dövize yatırıyor tobe ya ghshd saka gibi
Benden aldığını dövize yatırmıyor ben vereli çok oldu borçları kapatamadı yardım istedi ettik hemde yüklü miktar aylarca ama şimdi 2.000 lira vermiyor
Terbiyesiz
Kasımı bekliyorum bakalım
Bekle kanka
Verse bile o tarihten sonra yolu vericem ve para isterse bir daha asla vermiyecem zaten arkadaşlık falanda kalmadı
Aynen oyle yap kanka
Paran eridi zaten
Erisin sorun yok 5.000 lira 5.000 liradır 20.000 üstü verdim zaten net rakam söylemiyorum sadece o kısmını alıcam
Kac yasındasın kanka
24
Kucukte değilmissin knk kimseye 5 kurus verme daha
Tamam
Gel sana veriyim
Sağ ol kankss benım var
Nasıl var
Yok knk
Olsun veririm
Vay be
Noldu 😅
Vay beee duygulandım
Olsun niye
Ne
Kızlara vermeyi severim
😂😂😂😂😂 manyak
Niye 😂
Hahaha deli misin be
Neden be gel atıyım iban yaz 😅
Hahsnd istemem sağ ol reiss
Olsun at 😂
Yokk
Neden 🥺
Deli misin kanka
At işte atıyım ya nolcak 😅
Tr73736272826362727272737 yolla kanks ama 50 k isterim bak 😂
Gerçek mi bu
😅
100 k oldu
😂😅😂 tamam
Teşekkürlerr
Ne demek atarım
Hahajaja ya manyak mısın nesin kimseye para verme bir daha tamam mı
Sana özel 😅
Gidiyom ben kanka ya
Gitme 😅
Bayyy
İyi geceler aşk
Ne askı be manyak
Düşüncelerin hoşuma gitti 😂
😂😂😂 uyusana cocugum
Görüşlerinden etkilendim beğendim ondan aşk dedim kızma ya 😂
Hangi gorusum
Düşüncelerin
Teşekkür
Para erimesi nasıl oluyor
Kesinlikle vermezdim. Verdiği sözü tutmuyorsa arkadaşlığı tamamen keserdim.
Borç senedi tuttun dimi? Verme o zaman iyi sec vereceğin kisiyi
Üstadım tüm mülk para ve servet Yüce Allah'ındır. Biz onu sadece elden ele değiştirir dururuz.
Bahane tabi sen verdigin parayi almaya bak
Kanka aynısı benim başımda var. Çocuk memur benden para istiyor ya sen düşün.
Durmadan mı
Her ay. Bir ay taksiti öder bir kısmı 2 3 gün sorna yine çekip at der. Taksit yap diyor
Ne kadar verdin
Baya yüklü bir miktar 50k
Daha verme kanka hadi ordan et
Öyle yapacam artık. Bide memur kendi maaşı yetmiyor mu buna sanki. Yetiyor maaşı alıp evdekilere atıyor ortada dımdızlak kalıyor. Bu 50k tek seferde olmadı. Her ay 2 3 k bazen 5 6 k birike birike böyle oldu
Benimde öyle kanka 14 ayda arka arkaya 30k verdim dahada vermiyorum bazı aylar ilk aylar 1.200 800 500 geçen sene sonralarda 3.500 4.000 2500 3.000 öyle böyle 30.000 verdik
Birde sen iste bakalım veriyor mu
Blde isteyince kaçıyor muyuz demezler mi. Kürekle ağızlarına vurasım geliyor
Nasıl isteyince kanka
Taksiti isteyince.
Verdiğini istedin mi
E ayda rahat 6 7k taksit oluyor. Bazen 2 3 ay ödemediği oldu.
İstiyoruz tabi
Ne kadarını istedin
yaptığı adilikten başka bir şey değil adamını böyle tanırsın işte
Çok güzel bi dostun varmış... Değerini bil böyle paha biçilmez dostlarının :)
Doğru olabilir. Sana ödemiş miydi 20000
Mal varlığımı demeside saçma senden borc alıp onu mı yatırmıs bir yere yani
Yok ödemedi
Verdiği borcu isteyememiş yol yapıyor
Kasımda vericek onu
O zaman sana para vermek istemiyor. 2000 lira ya hepi topu
Ben de bir daha işini görmem.
Artık o insan hayatımda değildir
Alacak verecek ilişkin bitince devam etme
ağzını burnunu kırmak lazım
bi şey yapmam olabilir yani
Ne borç al ne borç ver herkes için en iyisi bu
bir daha selam wermem
Hahhahaaha süper
paramı ver de
S ederdim
Benden kaç defa para istedi borcu varken ben ondan istedim vermiyor
Seni kullanıyo
Farkındayım daha vermiycem zaten başlarım onun dostluğunada cimri herif
Baya cimri seni kullanıyor
Biliyorum zaten geçenlerde en son beni enayi yerine koyemazsın dedim istedi vermediğimde
Deliymis bu valla yaşı kaç
24 aynı
Seni kekliyor bu
Biliyorum
Aferin
Gel sana veriyim
İsin ne senin
Mert
İşin ne dedim adın değil 😂😂
İnşaat mühendisi
He anladım knkk profilin ne senın
Açarım
Ac
Kanka deme 😅
Burdaki kullanıcı adın ne
Söylerim senin ne sen söyle
Sen soyle ekliycem
Tamam
Soyle
Geldim
Kullanıcı adın ne
orada mısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?