Dükkan kiramız ne kadar olmalı? Siz olsanız ne kadar yapardınız?

şu an kiracımız 3bine oturuyor ve çok şikayet ederek vermemekle tehtit ederek zorla kabul etmişti bu zammı. Öğrendimki işyeri için %70 zam var bu durumda 5100 oluyor fakat kira fiyatlarına baktığımda kiralar deposu bile 7bintlden başlıyor. 6BİN Desek adam kabul edermi diye kara kara düşünüyorum. sizce 6-7-8 çok mu yüksek kalıyor? (yer İstanbul bakkal kadar küçük bir dükkan)

Dükkan kiramız ne kadar olmalı? Siz olsanız ne kadar yapardınız?
Cevapla