Tam düğün sezonu açılmışken altının bu rekor haberi hiç iyi olmadı.
Bu seviyelerden sonra da birikiminizi altına yatırmaya devam eder misiniz? Sizce yeni rekor seviyeler gelir mi?

Tam düğün sezonu açılmışken altının bu rekor haberi hiç iyi olmadı.
Bu seviyelerden sonra da birikiminizi altına yatırmaya devam eder misiniz? Sizce yeni rekor seviyeler gelir mi?

Fotoyu çikolata sandım ilk😇
Kenara para atacağım zaman genelde altın alırım. Uzun vade yatırımları için iyi bir tercih, beni hiç zarar ettirmedi. O yüzden almaya devam ederim
Cevap
39Cevap
Manidar bir rakam olmuş ☺️ altının fethi mi diyelim☺️
Gelir gelir inş avrupa bizi kıskanacak her alanda geçiyoruz zaten
Bu ülke zerre umrumda değil başlarınada gelen herşeyi hakediyorlar ben sadece chp li olanlar ile ilgilenirim. Akp li abimin düğününe bile altın takmam o dereceye getirdiler beni.
Istanbulun fethi gibi rakam vermişler😂 Daha cok , yaz sezonu peş peşe evlenen düğüncüler tarafından açılmış bulunmaktayken onların ceplerinin selametini fethetmeyi amaçlasalarmış keşke 😂
Kafayı yemiş gibi davranmayın gram altın rekor kırdıgı falan yok. TL eriyor sadece altının usd bacagı sayesinde. son 1-2 günde %10 değer kaybetti dolar karşısında
Gram altını 1453 yaparak yunanları çatlattık. Bunları hep abdullah çatlı görünümlü hakan fidan yapıyor moruq. Plana sadık kal, derin devlet. Çok güçlüyüz.
istanbulun fethi diye reis ozellikle yapin demis :)))))
ekonomi dahisi baskanimizla daha ne rekorlar kiracagiz :)))))
beka beka diyenler en buyuk sorunun ekonomi oldugunu anlayamadilar.
Hak edene hak müstahaktır 20 yılda akıllanmazsaniz, davulla zurnayla konvoy yapıp gezerseniz şikayet etmeyin...
🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
Altın ve döviz buna faizde dahil enflasyon karşısında en az 4 kat gerideler. Bu sebeple 4 katı artacaklardır
Yaaaaa. :( yeni bozdurmuştuum. Yaa abi önceden bize haber verin yükselcek diye yaa. Hiç insanlık kalmamis
Yükseldiği yere kadar yükselsin benim işime gelir yatırımım var. ki zaten pekte umurumda değil artık.
İstanbul' u fethetmiş olacak gibi gram altın alan 😅
Yürüyeceksin, millet yürüyecek arkandan
Sana selam getirdim Ulubatlı Hasan'dan
Elde sensin; dilde sen, gönüldesin baştasın
Fatih'in İstanbul'u fethettiği yaştasın
Görsele bakınca altın değil ciklat canım çekti 😅😅
Fatih’in İstanbul’u feth ettiği yaştasın… 2023 gelir mi ya rekor? (!)
dur daha yeni başliyoruz verdiler yetkiyi görecekler etkiyi mk :D
Hiç umrumda değil kimseyede acimam artik dusene birde ben vurur gecerim
Helir elbette 1336 dan almisdim 2.000 olur diyorlar
altın çikolata alırım artık bundan sonra bakkaldan
🤣🤣
Ooo gelmez mi yaa bekleyelim 2 aya neler olur
Bunlar daha yasacagmz daha kötü şeylerin fragmanı
Gelsin lütfen 2023 tl olsun
Çok hızlı yükseliş yapıyor sert düşüş gelecek gibi
Çikolata sandım resmi.
Ay bende ya. Tam uyuyacağım aklıma düştü şimdi ,(
Uyandım, benimki de bana çikolata bağlıyor sormadığım halde. Güzel bir uyanış oldu 🙂
Daha neler olur neler
İstanbul'un fethini yakaladık
gidip koşa koşa alirlar artık 😂
Sene sonuna kalmadan 2000 TL yi görecek maalesef.
En büyük terör bu işte.
Gelir keşke zamanında alsaydık
Valla her şey olur türkiye burası
minör düşüşler yaşasa da çıkışa devam edecektir
Her şeye yeni seviyeler gelir
gelir bi daha ne
Bu daha başlangıç sayılır
Hedef 1650 TL ile 1700 arası
Ohhhhhh çok güzel oldu durmak yok artmaya devamm
Hayır bu yükselişin bir düşüşü olacak
altınlarım artsın işte daha iyi
Zaten alamiyoduk hic alamayiz.
2000 olacak
Istanbulun fethi
gelir bence
ohh inş çöpten yemek yeriz
Ben hala altın alıyorum hesabımı ikiye katlamış
Sonumuz iyiye gitmiyor cidden
Gelir
Rekorla kastın ne
Bu bi işaret
gelmez
gelir.
Hemde ne rekorlar..
Gelsin
Hayaller çöpe 🚮
İns daha da artar
Çikolata sandım
Olma şansı düşük
Vaaayyy be
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?