İş Bankası Maximum genç kart ekstre ödemesi nasıl yapılır?

Şimdi arkadaşlar bu kartı yeni kullanmaya başladım limiti 3000 ve Temmuz ayına geldiğimizde bana bu limit çok lazım olucak bütün limiti kullanıcam. Hesap kesim tarihi 25 i ama o ay ödeyemeyeceğim. Şimdi ödemediğim için diğer ay yani Ağustos ayında faize binicek mi ne olucak? Bir de bir anda 3000 ödeyemem azar azar her ay borcumu ödemem lazım öyle mi oluyo nasıl oluyo çok kötü anlattım ama umarım anladınız.

İş Bankası Maximum genç kart ekstre ödemesi nasıl yapılır?
Cevapla