benzina 66 krş zam geleceğini söylediler
marketler sürekli etiket değiştiriyormuş
benzina 66 krş zam geleceğini söylediler
marketler sürekli etiket değiştiriyormuş
Hımmm bu yaşıma geldim benzine ilk zam yapılmış demek vay be 😅 brent petrol fiyatıyla alakalı durum iner çıkar 2 yıldır 30 dan 18-22 bandında zaten hep
- marketler fırsat bulsa yetişebilseler hergğn etiket değiştirecek bu tüccar toplum genelindeki ahlaksızlık fırsatçılık
marketçiler neden böyle bişi yapsın?
neden kendi topuklarına sıksın. Hiçbir esnaf müşterisini kaçırmak istemez.
Ne düşünücez acaba? Millet kendi eliyle kendine belasını verdi işte şimdi hiç zam var aç kaldık yiyemiyoruz s. çmyoruz demesinler sonuna kadar müstahak.
Cevap
6Cevap
Ohh daha fazla olur insallah... Müstehak bunlara. ağlamasınlar bundan sonra acımak yok😂
Parası olan belli olsun abi, bu saatten sonra beni gram ilgilendirmiyo, isterlerse 50 tl olsun litresi
Onay verenler düşünsün.. On kat da olabilir. Benim tuzum kuru.
Vatan kurtarırken zam gibi ufak tefek şeylerle kafamızı kurcalamayalım. :D
ohhhhhhhhhhhhh ohhhhhhhhhhhh
Daha da zamlanacağını.
Daha bismillah, oyun yeni başlıyor
İyi oluyo
Daha çok gelir
Şerefsizler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?