Aylık 1.500 TL yeme içmeye para harcıyorum, sizce çok mu?

20 yaşındayım ve ailemle aynı evde yaşıyorum üniversite olduğu için çalışamıyorum da ailemden harçlık alıyorum. Hafta içi günlük 40-50 tl harcıyorum (bisküvi içecek falan alıp film izliyorum) hafta sonu da arkadaşla buluşup bir şeyler yemeye gidiyoruz o zaman da 250-300 tl falan gidiyor yani haftalık 400 aylık 1500 falan ortalama gidiyor. Sizce iyi mi kötü mü? Siz ne kadar harcıyorsunuz?
Aylık 1.500 TL yeme içmeye para harcıyorum, sizce çok mu?
Cevapla