Bütün kafeler restoranlar dolu herkes neden alışveriş yapiyor sorusuna yanıtınız ne olurdu?

Neticede ben o kısımın daha iyi imkanlari olan kişiler olduğunu düşünüyorum. Ya da ayda bir defa imkanını o şekilde kullanan insanlar vardır ve illa ki bir kalabalık oluşturabilir ama bu toplumun maddi geçimsizlik yaşamadığı anlamına gelmez dimi?
şu an asgari ücret dolar bazında 437 $ olarak mevcut.
Bu olması gerekenin 4'te 1' i kadar bana göre.
Peki ya sizce?
Bütün kafeler restoranlar dolu herkes neden alışveriş yapiyor sorusuna yanıtınız ne olurdu?
Cevapla