Bir kamu kurumunda sözleşmeli hizmetli olarak işe başladım. Sözleşme ücretim 9100 TL ama bu ay 7800 TL yattı. Bilgisi olan var mı?

Fakat bu ay 7.800 küsür bir para yattı. En düşük asgari ücret 8500 ise ben neden 7800 alıyorum. Bir bilgisi olan var mı?
Bir kamu kurumunda sözleşmeli hizmetli olarak işe başladım. Sözleşme ücretim 9100 TL ama bu ay 7800 TL yattı. Bilgisi olan var mı?
Cevapla