Maaşınız kaç gün hesapta bekler, yoksa geldiği gibi gider mi?

Benim geldiği gibi gidiyor 🥲 O yüzden anı kalması için buraya atim dedim. Gece yatıyor sabahına eksiye düşüyor. Neyseki maaşımın bir kısmını ayın 1inde alıcam ondan kalıyor yine 😇

Maaşınız kaç gün hesapta bekler, yoksa geldiği gibi gider mi?
Maaşınız kaç gün hesapta bekler, yoksa geldiği gibi gider mi?
Cevapla