Benim geldiği gibi gidiyor 🥲 O yüzden anı kalması için buraya atim dedim. Gece yatıyor sabahına eksiye düşüyor. Neyseki maaşımın bir kısmını ayın 1inde alıcam ondan kalıyor yine 😇

Benim geldiği gibi gidiyor 🥲 O yüzden anı kalması için buraya atim dedim. Gece yatıyor sabahına eksiye düşüyor. Neyseki maaşımın bir kısmını ayın 1inde alıcam ondan kalıyor yine 😇

Her ay belli bir miktarı düzenli olarak ayır bir hesaba çekip, orada birikim yapıp havuz oluşturabilirsin. Sonrasında ihtiyaçların için yarısını mesela kullanarak havuzu devam ettir. Bu insana büyük güven veriyor. Bunu önerdiğim insanlar parasızlık nedir hiç bilmedi 😁😁
Hiç yapamıyorum ben birikim. Ama eşim yapabiliyor şimdi elimdeki tüm paraya borca girerek araç aldım onu ödüyorum normal birikim yapamadığım için araç alıp yatırım yapayım dedim
Farklı bir hesaba mı nasıl yapıyorsunuz?
@Karameell_00 farklı banka hesabında
Bu ülkede paranın bir kıymeti yokki 30 binde alsanız sadece karın tokluğu başka bir şey değil, her ay kenara para atcam diyorum kendimi kuruyorum kendimi şartladığım paranın anca 3 te 1 ini atabiliyorum, Bi çarşıya çıkıp turlayım desem bin lira gidiyor en az, ayda 10 gün çıksam gitti zaten 10 bin TL, asgari ücretle geçinen insanların ellerinden öpmek lazım başarılarından ötürü ama acımıycaksın böylesine 20 yıldır inadına oy verenlerde asgari ücretle çalışanlar😎
O kadar haklısın ki yakın arkadasım illa yurt fışına gel diyor 1 yıl hazırlansm giderim yurt dışına ama burada düzen ev araba her şey varken bırakıp gitmek delilik olur
Almanca öğren psikolog, okul öncesi öğretmeni gibi gibi işlerdn birine sahipsen denklik alıp kolayca gidebiliyorsun sayıyordu bana benim iş kolunda çok ihtiyac varmıs gelmeden işini bile bulursun dedi ama cesaret yok bn de
Bankaların en sevdikleri müşteri tipi, hesapta para bırakanlardır. Ben aynı gün yatırıma yönlendiririm. KS gibi yerlerde bu gibi bilgi paylaşmak bu bakımdan iyi. Paranız kalıyorsa size en uygun yatırımı yapın. Zor şartlarda kazandığınız az miktar parayı da enflasyonda eritmeyin.
Haklısın ama ben araç aldım elimdekileride bozup çünkü araç çok hızlı artıyor hem de işe yarasın boş yatmasın
Benim biraz kalmıştı. Mal gibi gidip dolar alacağıma bekledim dolar gidiyor 😡
Not : yatırm için dolar alacak bir keko değilim ay başında ihtiyacım olacağı için alacsğım
Ay ben doları çok seviyorum maasım artsa her ay alırım valla 😂 yeşil yeşil ama birikim yapmam şu an araba aldım onu ödüyorum aylık
Bizim ev var çok şükür arabada eşimde şirket aracı vardı ama ben yatırım olsun dite elindeki parayı bozup 300binfe borca girerek araba aldım krediyi de kayınbabam çrkti 3 yılda 60bin faiz ödücez
Of deme öyle ya üzülüyorum olmasjn valla bıktım
Kullandım zaten 240 bine 300 tl ödücem 3 yılda
Cevap
35Cevap
Sürekli credit kartı kullandığım için çok hızlı bitiyor. Masraf ve ödemelerim çok. Az çok nakitte bulundururum. Her yerde bankomatik makina bulamıyorum.
Şey sanıyor bu kizcemiz 14 bin tl maaşımı koyayım da herkes yüksek aldığımi görsün. Canm benim ne yazık ki yoksulluk sınırındasin 🙂 iki kişi caliisiyoruz biz eve 30binr yakın para giriyor hâlâ bir araba alamadık sksjsjsk
Bizde iki kişiyiz ve evimiz arabamız var. Hatta şu an 2. ci arabayı alıyoruz. Bir şey sokmak istesem net maası atarım knk bu maas totel maasım değil.
Olabiiir napalim senin gelirini?
Bir şey yap demiyorum knk burası goygoy sitesi ben zaten az olduğunu kabul ediyorum 😂 geldiği gibi gidiyor diyorum sen kuduruyorsun çünkü senin için büyük para belli ki xd
Nasl az ya arabam evlerin varmış ayda 50 kere maaş alıyormussun az diyosun az olmadığını sende biliyosun goygoy bu değil sen yanlis anlamışsın. Allah bilir asgari ücret ile calisiyosundur😃
Aynen asgari ücretle calısıyorum bunu da 5 ayda biriktirebildim anca 😂 buraya attım
Asgari ücret bunun yarısı aylarca çalışmama gerek yok
Genel olarak gider, nakit kullanmadigim icin kredi kartlarina yatiririm hemen ama yine bir miktar kalıyor:(
Benim eşimde öyle yapıyor acil nakit ihtiyackmıx olursa da ceker atar hemen
15 gun bekliyor. Kiram kredi kartlarım vs ödeme tarihleri 15-20 gün sonra.
Ayın 15 günü zengin hissediyorum djdjsjd
Ben o 15 güne kadar parayı yerim kira günüde ev sahibi kapıya dayanır o yüzden gece yatar sabah atarım kadına 😂 zaten gidecek bari hemen gitsin
Hsusus.
Yok ya öyle huylarım yoktur.
Kredi kartlarım vs hepsini bilinçli takip edebiliyorum
Aşkım bende hiç yok o zeka erdoğan bir ben iki ekonomi konusunda. 5binlik kartımı bile ödeyemedim eşim el koydu kendi kartını verdi ben harcoyırum o takip edip ödüyor. Eskiden yalnızken yapardım ama eşim hayatıma girdiğimden beri bu zekam geriledi
Kira, kredi kartı gibi ödemeleri hesapta bırakır.
Geri kalanı yatırıma yollarım
Ben 4 kredi kartı, 1 krediye sahip cikabiliyorum.
Kira, faturalar vs.
Sıkıntı olmuyor
Aman başa çıkarmıyorsan eşine bırak.
Kredi notunuz etkilenmesin.
Eşlerin kredi notu birbirini etkiliyor
Ya ciddi mi işte benimki çok düşük ben safım Akbank kartım vardı 5binlik ben bunun ödeme tarihin3 bakmadan kafama göre para atıyordum meğer bir ay geriden geliyormuş ben fazla fazla ödememe rağmen bunlar bana uyarı gönderdi meğer 5inden sonra ödemem gerekirken ben 1-2 gibi atıyormusum ahkajs
Evet.
Özelikle böyle ev kredisi gibi büyük krediler de, eşe de bakılıyor.
Yükselsin diye kart çıkar.
Onu da esin takip etsin.
Kredi kartı kullanmayınca da kredi notu yukselmiyor.
Ben üniversitede de öyleydi.
Kredi kartı yüzünden tüm hesaplarım her şeyim bloke olmuştu. Ailemden farkli şehirde okuyordum bir de.
Babama söyledim, kredi çekti ödedi adam. Kac yil geçti aradan hala lafını yapıyor kdkdd.
orada bir akıllandım kdkdkd
İşte o akbankı çok nadir kullanıyorum ayda 500 tl anca harcarım içinden onu da hemen öderim bir tek öyle onun dışında kullanmıyorum eşimin 60-70bin limitli kartını kullanırım hep
Bakalım ne kadar kalacak
Oo masallah iş ne 😅
Kıral bana 2-3 atsana ev kirası geliyor ilaç gibi gelir valla
Gemicilikte iyi para var biliyorum ama aylarca evden uzak kalıyor bir çoğu ben yapamazdım 😇
-ödemelerimi yaparım hesaptan sonra yatırım için bir miktar ayırırım, nakit olarak biraz yüklü cekim yaparım böyle ufak tefek kalır.
Kısıtlı harcarsam 10bin varsa 8 i kalıyor ama bir dışarı çıkarsam bakmışim 200 liraya düşmüş fjdn
Ay masallah benim arkadaslarla da öyle ana ben öylr değilim tutamıyorum aman diyorum 300 tl vrrdim diye ölmem ya diyorum harcoyorum
Azalarak beklemesini diğer maaş gününe kadar sürdürür
Bende onu istiuorm ama Şu an imkansız araba borcumuz var
Surekli + dayım hesabimda para olmazsa uyuyamam
Normalde ben de öyleydim ama şimdi hesaplar eşimde olduğu için kasmıyorum cunku acil paraya ihtiyacım olsa 100bine kadar cıkarır koyar önüme bunu bildiğim için rahatım
Oo mis gibi allah kimseyi zorda birakmasin 🤲
Amin aminnnn
aynı şekil bende de çok hızlı bitiyor taksit sayım fazla
Allah kolaylık versin ben normalde taksit sevmem ama eşim daha karlı olduğunu dusunup 500 tl bile taksit yapar 😂
Bende öyle taksit yaparım ne olur ne olmaz diye ama tek seferde öderim ay başı
1 gün keyif çıkarmak için hesabımda kalır. Sonrasında 50 bin lira ödeme yapıyorum 😂
Ben 1 gün bile keyif çıkaramıyorum 😂 Şu an bitti mesela
Geçmiş olsun
Biz sadece araciyiz. Bugün geldi para öğleye doğru transferler başlar akşama önümüzdeki ayı beklemeye devam..
Bu sene araba aldım borca girdim gelir gelmez gidecek 1 sene boyunca
Bende borçlanarak araç aldım onu ödücem 🥲
Borç yiğidin kamçısıdır boş ver yatırım oldu en azından
Ya zaten bir aracımız vardı yatırım olsun diye ikinciyi aldık elimizdeki para altın şekildeydi altın araba kadar fırlamıyor
Kesinlikle öyle hangi marka araç aldınız peki
Aslında daha arac yok bayram sonu gelecek egea cross veya i20 para hazır aracı bekliyorum sıfır olduğu için biliyorsun sıkıntıları
Evet evet biliyorum güzel bir araba almışsın Allah kaza bela vermesin diyelim o zaman
Amin insallah darısı tüm genclere diyorummm
Özelden konuşmak isterdim senjnle olgun bir kadına benziyorsun
Esnek hesap aç daha çok görünsün psikolojini rahatlatıyor 😁😁
O nasıl oluyor hiç bilmiyorum
Yapı krediden maaş yatıyor galiba bak öğreteyim sana para kesilme olayı yok sadece ihtiyaç halinde kullanirsin kullanırsan da mesela 5000 TL kullandın esnek hesaptan bir ay sonra en fazla 120 TL kesinti yapar
Mobil bankacılıktan arama yerine esnek hesap yaz alta esnek hesap ve limit arttırımı gelecek ordan bilgileri gir aylık gelirine de fazla yaz 20 bin yaz mesela sonra devam et hemen anında esnek hesap tanimlanacak
He onu eşim yapıyor o çok iyi bu konularda bu arada yapıkredi maas hesabım olmasına rağmen para kesiyor 8 tl olmuş havale ya bne de papara açtım oraya atıyorum parayı orada dağıtıyorum
Çok sağol denicem yinede yarın dediğini ama eşim biliyordur kesin o kripto vs de yapıyordu bir ara saçma sapan seyleri hep bilir
Bnde bu konularda ustayım kripto ilede uğraştım ama boş iş hele şu dönemde para kaybettirir
Zaten eşimde baya para kazandı tam düşüşe geçerken tüm parayı çekti token yapıyorduk birlikte şuanda zaten çöp oldu onlar hep
Eşin bilinen borsalardan mi coin alıyordu mesela ben gate io mexc borsalarından dolar ile alım yapiyordum yeni çıkan tokenler hep oralara gelir binance BTC türk gibi borsalara belli bir seviyeye ulasinca alınır benim dediğim borsalarda 0.0000000001 lerde başlar tokenler ucuza alırsın yüksek miktarda alırsın ve yükselmesini beklersin en ufak yükselişte iyi kazanç elde edersin ama takip etmek lazm arastrmak lazm alacagin tokenleri
O kısmı hiç bilmiyorum artık yapmıyor zatem ama dediğin gibi aylar öncesinden düşül fiyattan alırdık sonrs yüksekten satardık öyle öyle kovidden önce 10 bini 50 bin yapmıstık
Eşin küçük oynuyormus o zarar vermez eğlence amaçlı
O zamana göre iyi paraydı şimdi 50bin bir şey ddğil ki ama o zaman araba bile alıyordun o paraya 😅 Şimdi bıraktı keşke baslasa yine gerci araba aldık elimizdekini arabaya yatırdık
şu an bsslamasini tavsiye etmem şu an tek tavsiyem altındır 😅
Altınımız vardı işte bozdul arabaya yaturdık bence iyi oldu
Yani sonuçta arabada bir yatirim sürekli fiyat artıyor
H3m de naskl ya sorma ama kılıçtaroğlu gelirse otv kaldırcakmsı o zaman düşer
Kılıçdaroğlu gelirse mi sence gelebilir mi 😅
İnsallah gelir benim oy oyna akp görmek istemiyorum
Bn şu an hiç birini begenmiyorm ama kilictaroğlu ülke yönetecek kapasitede birisi değil ve kndi de biliyor kazanamayacagjni sadece maksat siyaset olsun diye konuşuyor ve kazanirsa yanında 5 tane daha büyük baş var hepsi ayrı ayrı şeyler ieteyecek tartışmalar olacak bildiğin koalisyon donemi olacak ama yine de hayırlısı olsun
Ben de çok isteyerek seçmiyorum ama kötüyse de akpdr kötü biraz da baska kötüleri deneyelim kafasınfsyım yoksa çok yaşlı bir defa ne bilim begenmediğim çok şeyi var ama yapacak bit şey yok 98liyim ben doğduğumdan beri akp var
Muharrem inceyi denemek daha mantıklı bence
Biz zaten onun partisine kayıtlıyız ama korkuyorum oy bölünürse diye
Emin ol Muharrem İnce 6 li masadan daha fazla oy Alacak bişey soracam bu kilictaroğlu kaç secim kaybetti her seferinde istifa edecem dedi sözünde durmadı buna oy vermek mantık li mi benxe degil ayrıca secmenjn aklıyla alay etmektir kilictaroglunu aday göstermek bence
Muharrem İnce daha çok oy Alacak erdoğan 1 ince 2 . Sırada olacak seçimden sonra burdayım
Borçları öder bin lirayı nakite atar gerisiyle altın alırım
Ben hepsini kocama veriyorum ödemeler onda
Ben TL olarak bırakmıyorum altın almaya çalışırım.
Geldim, gördüm ve gitti. Bu ilan türkiye bankaları tarafından onaylanmıştır.
Valla ben para kazanmaya başlarsam herhalde paldır küldür harcamam parayı
Harcayıp tüketmek yerine birikim yapmayı tercih ediyorum. En azından bir kısmını.
Benim dün geldi hala kalıyor pzt ye kadar kalır daha kart gelmedi çünkü 🥺😏
Harcamalarını düzenlersen gitmez tamamen rahatlıktan oluyor bu durum
ben ilgilenmiyorum eşim ayarlıyor bn harcamaya bakarım
O zaman böyle devam
Aynen öyle geldiği gibi gidiyor ama nirikim yaptım ve yapıyorum şükür pe ki sen kıyıya köşeye hiç atmıyormusun?
Yok atamam ben o yüzden elimde bir miktar altını bozup borclanarak araç aldım birikimi öyle yapıyorum onu ödüyorum aylık.
Olsun o da bir yatırım kolay gelsin

Büyük limitli kartları nasıl döndürüyorsunuz ya bende 5binlik kart var ödemeleri yapamadığm için kredi vermiyorlar eşimde de habire limiti artırırlar en son kartıma el koyud kendi kartını verdi onu harvıyorum ödemeyi düşünmüyorum
Dönuyor bır sekıkde
8.9 kart daha var bende
Abi kapat bence o ksrtları allah kolaylk versin bizde 50 bin borcumuz var diye üzülüyoruz 😅
Ama lazım işte işler dolayısıyla
Dönüyorsa sıkıntı yok valla kolay gelsin bol kazanclar
Alalh razı olsun
maaşımyok o yüzden giden bişey de yok çok şükür hep geldiği için elhamdülillah nsıkıntı tınne here vera mınne
Bi bursum var harcamıyorum onu da
Ah ah ben de 2-3 yıla kadar bursla geçiniyordum inşallahhh bol bol kazanc sağlayacağın işlerin olur
Maaşım yok bursum var
İnşallah bol maasının olfuğu günlerde gelir 2 yıl önce bende bursla geciniyırdum
Teşekkür ederimm güle güle harca
Bende bişey sorsam olur mu geçenlerde iş yerimi ararken yanlış gittiğim adreste çok güzel bir kız vardı aklımdan çıkmadı tekrar onun iş yerine gidip konuşsam nasıl olur ürkütmüs olmaktan korkuyorum bide çok utaniyorumm
Git konuş bir şey olmaz eğer seni begenirse ürkmez ama begenmezse ürker zaten
Ne bileyim begenecegini 😀naif bir şekilde konuşsam belki anlayışla karşılar.
Bir kız olarak ve çok çöpçatanlık yapmıs biri olarak diyorum ki eğer biz kız seni begeniyorsa yılışık yaklassan bile sans verir ama begenmiyorsa ağzınla kuş tut dünyanın en naif insanı da olsan sans vermez. Erkekler gibi kullanıp atarım mantığı olmadığı için gerçekten begenirsen sans veriyorsun yoksa vermiyorsun
Ama zihinde yarım kalan şeyler insanı rahatsız eder içinde kalmasın redderse umursama ten uyumu diye bir şey var. Yakısıklı olsan bile ten uyumu olmazsa begenmeyebilir
Aklıma yattı deneyeceğim çok sağ ol
Rica ederim başarılar
Bir haftada uçup giderdi garibim
1 hafta dursa razıyım şimdi gitti mesela 500 tl kaldı 😂
İnanmıyom sana 😃
Eşime veriyorum asko hepsini onun da limitsiz kartı bn de öyle yakılıyorum acil nakit ihtiyacım oluncada atıyor
bir maaşım bile yok :)
İnşallah olurr yani maas değil bol kazanc olsun her gün sıcak para gelsin güzel olay 😂
Ödemeleri yapınca sakız parası kalıyor...
Bnde de 500 tl var
Sen yine zenginsin...
Kocam olmasa gercekten sürünüyordum onunla güç birliği yapınca iyi olfu 😅
14 bin lirayla nası yaşıyon mk
Kocam sağolsun 🤩😂
Geldiği gibi gitmez ama çok da kalmaz
Şu ara gelip gidiyor diyeyim
Yıllarca bekler haha, çok harcamam
Her ay tanga almıyor musun
Benim maaş kazancımda ayrıntıdır detay sadece
Ooo öğretmen hanım
Maaşımı elden alıyorum
Ne iş yapıyorsun
öğretmenim
Meeemur musun
Ben biriktiriyorum
Ben biriktiremem araba aldım onu ödüyorum elim hiç sıkı değildir valla
Heee o zaman Seni alan yandı...
Ne iş yapıyorsun Ve sence fazla mesai ücreti ne zaman yatar
Öğretmenim fazla mesai bilmiyorum bizde mesai olayı yok
Sen az almışsın öğretmenler 18.500 almıyor mu
Ek le birlikte
Ek işte ayın 1-5 arası yatıyor evet onunla 18i buluyor
Ama onu her öğretmen almaz öesela müzik resim filan almaz ben eki iyi alıyorum çok dersim var benim
1-2 brans dışında çoğu öğretmenlik ek dersi düşük alır.
Ne kadar kazanıyorsun ve mesleğin ne
Bayanlara maası sorulmaz 🤣
Piyasa araştırması yapıyom ya gizlisin zaten nolucak
Söylerim saka yapıyorum öğretmenim 18i buluyor aylık
Ne öğretmenisin ve kaç yıllık
0 yıllık okul öncesi öpretmeniyim
Oo çıtır öğretmen, hayırlı olsun 😅 maaşın da güzelmiş Allah bereket versin canım
Amin allah herkese versin bol bol zengin bir ülke olalım
İnşallah tatlım
doğru bugün maaş günü
Kiralar olmuş 10 bin millet paraya bak diyor😂
Paraya bak demedim ki yetmiyor dedim 😅
He ama burs alan insanlar için çok para tabi yoksa bu yıl memur maası asgarinin bile altınds kaldı. Tek tesellim günde 5 saat çalışmak
Knk orası öyle hatta 18 totalde benim maas ama az kütüphane kapısında sabahlamadık sabah 6da milli kütüphaneye gifer 9a kadar açılmasını bekleyip gece 12ye kadar ders çalışırdım. Benim bölümün puanları yüksekti 420 almıstım zamanında öyle düşününce bu maas için simdiki aklım olsa yapmazdım almanca öğrenip yurt dışına giderdim. Şu an yakın arkadasım psikolog almayaya gitti denklik alıp mesleğini orada yapacak. Bana da gel diyor illa ama gözüm yemiyo o memurluğunu yaktı burada şimdi 34€ ile italyaya gidiyorum diyor maas 2bin€ en az. Ben burada memleke giderken hesap yapıyorum
Çift maaş ne guzel
Ayda 4 kere maas alıyoruz eşimle toplam onun prim benim ek ders ama yine de yetmiyor anca gercekten paranın adı var
Nereye gitcen ki
Yok ben torpile karsıyım babam yullar ömce yapmak istedi vali yardımcısı 70 al gel dedi haytatta yapmam dedim ondan 5 yıl sonra üni okuyup kendim atandım 73 ile :) helalinden yiyorum şimdi
Öyle bir şey yok benim kuzenim babamın torpiliyle cumhurbaskanlığında polis oldu o kadar genc yıllarca sınava hazırlanıyor günah yani
Bana desekerdi bu siyasilerin hakkı ye yerim ama sen hak yediğinde bu yine garibanlara oluyor onları etkileyen bir şey yok
Memur musun
👍🏻👍🏻
Evet gecesinden yatıyor 😅
Ne iş yapıyorsun
öğretmenlik
Memura göre düşük geldi
Bu ek derssiz hali ama ek dersi de çoğu öğretmen almıyor benimki yüksek yatar ama haklısın öğretmen maası az tabiki
Kaç yıllık memursun benimki 20bin civarı
Ben dsha yeniyim 1 yıl bile olmadı öğretmen misin
Sağlık uzmanı
Sağlık farklı benim maaş totalde 18bin ama sağlıklı karsılastırınca saatlik ücret bizde daha fazla siz gece gündüz calısıyorsunuz bence daha fazla almanız lazım. Ben gündd 5 saat çalışıyorum
Haklısın nerede görev
İstanbul'da 👍🏻
Evlimisin
Evet evliyim o yüzden tüm maası sabah kocama vercdm 🤣🤣
şu an Kocan nerede
2 hafta falan
Aya be paraya bak
Gidiyor genelde 😃
Memur olmalısın
Sen neden baktiysan oda öyle baktı
Niye gdiyo
Araba aldık ona gidiyor
Geldiği gibi gider
Gidiyor
Çok beklemiyorr😂😂
Benim arkadasım ay sonjna kadar bekletiyor 😅