6 ay askere gittim, geldim. Bu fiyatlar ne böyle?

Dün teskere aldım geldim bu gün A101'e girdim 6 ayda her sey 2 katı olmuş 😳

.
.

3-5 çikolata bisküvi cips birde kola aldım 110 lira ödeyip çıktım!

Allah sizi inandırsın askeriyede ben dükkanın yarısını alırdım 50 lira anca tutardı. Askeriye buranın 3te1'i fiyatınaymış 😶

6 ay askere gittim, geldim. Bu fiyatlar ne böyle?
Cevapla