Dün teskere aldım geldim bu gün A101'e girdim 6 ayda her sey 2 katı olmuş 😳

3-5 çikolata bisküvi cips birde kola aldım 110 lira ödeyip çıktım!
Allah sizi inandırsın askeriyede ben dükkanın yarısını alırdım 50 lira anca tutardı. Askeriye buranın 3te1'i fiyatınaymış 😶
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Uçuzunda ucuzu A101 diyenler görsün ucuz mu pahalı mı
Bedava badava! Ama eurosu olanlar için 😑
Aynen
kantin sanki çok ucuz abartma
Askeriyede 2.5 litre kola 14tlydi bakkaldan 30 liraya aldım 🙄 dido 3tlydi markette 7tl sonra en büyük boy lays 4.5tl kutu kola 2.5tl kısacası askeriye dışarıdan yarı yarıya ucuz
aga ben 3 yıldır cezaevindeydim , ne olmuş bu dünyaya aw
Geri gir a q 🤣
parayı bulacağık diye ömür çürüttük zaten , daha çıkamayacağık
sanki askerde tv yok :d
Tv yok
Erdoğan sağolsun sjjssj
Dunden pahali yarindan ucuz
Kanka geri askere gitt bence boş ver dnndndnd
Zaten astsubaylık sınavına girecem 😅