Gram
Çeyrek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Tabi ki gram altın işçilik oranı yok gibi diğer altın ürünlerinde işçilik satarken düşülür gram altında böyle bir dert yok! Eğer meraklı ve bilgi sahibi iseniz gümüşe de yönelin diyeceğim ilerde değeri artacak olanlardan ama bilgi sahibi olmak ve sürekli takip önemli ayrıca bu tarz yatırımlarda uzun süreli alıp koymak en mantıklısıdır...(YTD)
İkiside aynı ama çeyrek daha değerli ve daha değerlenir.
Ama unutmamak gerek ❗
Artık milleti çeyrekten grama gitmeye başladı yani bundan sonra gram altın daha çok kullanılacak ve daha çok al sat yapılacak yani gram altın çok değer kazanacak
24 ayar bulabilirsen gram altın kesinlikle. alım satımda hiç fark olmuyor. Ama eğer gram 22 ayar ise çeyrekle aynı ayarda olur yani hiç fark etmez. O yüzden ara bul 24 ayar gram al😅 her kuyumcuda bulunmuyor maalesef
Cevap
25Cevap
Gram altının işçiliği azdır ve bulunma oranı da daha kolaydır. Alış ve satış arasındaki marjı da düşüktür. Üretim tarihi yoktur, korozyona uğramaz, muhafazadadır.
Ayrıca 24 ayar alabilirsiniz, ki tavsiyem de bu yöndedir.
Çeyrek altın ise bunlara göre daha dezavantajlıdır.
Altın alınacaksa gram ve külçeleri tavsiye ederim.
Çeyrekten ama alacağın miktara bağlı. 1 den 40 a kadar çeyrek , üzerinde ise gram. Fiyat olarak Daha düşük ama daha çok. Sürümden kazanıyor gibi düşün
Çeyrek altında işçilik ücreti ödüyorsun, gram altın doğrudan para.
Çeyrek altın pazarlıkla daha ucuza da alınabilir
Kısacası hangisini daha ucuza alırsan ondan kâr edersin.
İzmir de iseniz gram.
İstanbul ise çeyrek.
Diğer illeri bilmiyorum.
Altın uzun vade işidir.
Alıp unutun.
Herkes gram altın demiş bende Gram altın diyeyim bari kafan karışmasın 😊
Orijinal fikrini merak ettim
Ben birikim yapıp direk tüm altın alıyorum.
Sattığımda da eksilme olmuyor
Bankadan gram al ama araştır makas farkı en düşük olan bankadan al
İmkanım varsa Cumhuriyet al altın küçüldükçe kuyumcuya verdiğin fark buyur
gram altında satarken maliyetin olmuyor daha karlı
Gram veya çeyrek fark etmez ama şu bi gerçekki alan kazanır uzun vadede düşünüyorsanız
Makas düşük olduğu için elbette gram altın almalısın
Gram al ama bir şekilde birikim yap. Durduğu yerde bir liran bile durmasın.
çeyrek altın 2150₺ ye çıkmış resmen aşırı kârdayım 💃💃💃💃😀❤️
Ceyrek bence çünkü Bayadır takip ediyorum ceyrek daha fazla kaar getiryor alırken tabiki fark ödüyorsun ama gram da fark ödemiyorsun ama bu sefer de daha az kaar ediyorsun ve beklemek zorundasın daha cok
Paran biraz fazlaysa bankaya grama yatır annem kar ediyor baya
Benim kocam almisti Ceyrek altin cok guzel kar ettik bence siz de ceyrek alin hem daha guzel buyuk felan
hepsi aynı hiçbir fark yok ikisinin de kâr getirisi aynı ama çeyrek daha pahalı olduğu için onu almak daha mantıklı
gram al 24 tane sonra bileziğe çevir bayaa bi karlı iş
Gram altın alırsan daha çok kâr edersin bozdurduğun zaman aradaki makas çok az
Hangisi bende merak ettm
Yazsalar
24 ayar bilezikler
24 ayar gram alın
Kesinlikle gram altın
En iyisi sağlam borsa kağıtları
Gram altın alın.
Çeyrek al bende çeyrek biriktiriyorum
24 ayar gram durduğu yerde kazanıyor
Çeyrek kesinkes kesinlikle
gram altın al.
Kardeşim gram altın alırsan her türlü kar yaparsn
Ceyrek al
Gram altın
Gram altın her zaman iyidir
Tabikide çeyrek almalisin
Gram altın almalısın. Alış satış farkı daha düşük.
Çeyrek daha az zarar edersin
Gram altın al bence
Gram tabiki
Gram daha iyi olur
24 ayar bilezik 😊
kulpsuz tam ata altın
Fark ediyor mu ya
Çeyrek
Reşat altını al
bence gram altin al
Gümüş al gümüş
Bence
Gram altın tabii ki
Çeyrek
Gram
Gram
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Bence bir farklılık yap ve yükselme potansiyeli daha yüksek, fiyatı daha ucuz olan gümüş alımına yönel.
Altın almayı düşündüğüne göre uzun vadeli bir yatırım stratejisine sahip olduğunu düşünüyorum. En azından 2023 yılı sonuna kadar bu birikime dokunmayacağını varsayıyorum. Gram altın da düşündüğüne göre internetten alma gibi durumların da söz konusu.
Madem hem internetten hem de orta-uzun vadeli değerli maden yatırımı yapmayı planlıyorsun, ki bence doğru bir düşünce, bir değişiklik yapmalı ve birikimlerini 2023-2025 yılları arasında getiri potasiyeli daha yüksek olan gümüşe yoğunlaştırmalısın.
Eskisi kadar gümüş alım satımı yapılıyor mu hocam? Ben bir ara gümüş satmak için bayağı bir yere sordum ama hep almıyoruz artık dediler
@selinnnselinnnnnn Gümüş alım-satım işlemleri tıpkı gram altın-alım satım işlemleri gibi online uygulamalar üzerine taşındı. Belki her bankanın uygulamasında yok ama Kuveyt Türk, Fibabank gibi birçok finansal kurum uygulamasından gümüş alım-satımı yapmak mümkündür. Hem 20 bin TL verip, 1 kilo gümüş aldım demek daha havalı değil mi? :D