gerçekten ekonomimiz çok kötü. umarım değişim olur ve düzelir. dökülen evlere çok para istiyorlar. Aralarında fırsatçılar var evet ama alım gücümüz çok çok düştü
Bu insanlar akıllanmaz diyorum ne diyeceğim. O kadar araştırılsın raporlar tutulsun dedik. Pahalı binalar, sağlam yapılı binalar değillerdir iyice araştırıp alınması gerekir paraya değil binanın sağlamlığına bakılması gerekir dedik. Yazık çok yazık çok üzücü başka ne denir ki..
Gerçekten artık ev fiyatları öyle bir yükseldi ki alınacak gibi değil vatandaş artık küçük bir arsa üzerine konteyner koyarak hem müstakil yaşıyor hem de deprem endişesi olmadan
Bence kim gelirse gelsin bu fiyatlar değişmez çünkü dünya genelinde pandemi sonrasi kriz var.. Sadece yeni gelen kişi belki fiyatların artışını bir tık engeller de insanlar birazcık refahligi yaşar