Bildiğiniz üzere bizim jenerasyon (Z kuşağı ve geç y kuşağı) için maaşlı işte çalışarak başarılı bir hayata sahip olmak pek mümkün değil.
Asgari ücretle veya memur maaşıyla ev almak, sağlıklı bir hayat geçirmek geride kaldı maalesef biz kredi ile bile ev alamayacak çünkü o krediyi geri ödeyemeyecek bir nesiliz.
Bu sebeple maaşlı işime ek olarak borsa ile ilgilenmek ve yatırım yapmak istiyorum, dümdüz para biriktirme in bir değeri yok artık, kenara ayırdığım para zamanla değer kazanmayacaksa çöpe atmaktan farksız!
Borsa ve yatırım konuları öğrenmek için nereden başlamam gerektiği konusunda hiçbir fikrim yok maalesef, çok detaylı ve "herkes öğrenmiş bir ben kaldım" hissi yaratan bir alan.
0'dan başlayan ve hiçbir şey bilmeyen bir insanın ilk adımı ne olmalı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer