Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Yeni bir ise girseniz sadece 11.000 tl alacaksınız ama oturduğunuz yerden 8.137 tl 13ncü maaşta vardır arada bazı aylarda ekstradan 1.000 tl alırsınız benzin param yok sadece yeme içmeye para veririm bisey değişir mi yeni bir işe girsem?
Arada fazla bir fark yok ama dersen ki hem çalışıp 11.000 TL alacaksın hemde oturduğun zaman ki parayı alacaksın çalışırım o zaman...
Olmaz öyle maalesef hem devletten hem özelden maaş almak..
Öğrenirlerse bir yerde çalıştığımı maaşı keserler.
O zaman bir seçim yapmak zorundasın...
Şimdilik sadece devletten maaş alıyorum..1 yıl sonra ya kısmet.
Peki sence yılda bir kere fazla maaş almak yani 13ncü maaş iyi midir yoksa çok fark etmez.. Yani alsanda almasanda bisey değişmez yoksa değişir
Bence bir maaş bir maaştır 13 olsun sorun değil...
Eig için teşekkürler...
Cevap
0Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar