Aldığınız maaşla birikim veya kıyafet alışverişi, hobilerinize harcama yapabiliyor musunuz?

Ben kıyafet alamıyorum mesela.

Geçinebiliyormuyum onada tam olarak evet diyemiyorum.

Anca faturalarımı ödüyorum elime kalan miktar çok az. Kira dışarısı aşırı pahalı bi tek benmiyim böyle sıkıntıda olan.

Bakıyorum insanlar bişeylerin duzelmesi için bişey yapmıyor. Konuşulmuyor bu durum pek. Alışveriş merkezleri tıklım tıklım ama ben bişey alamıyorum. Benmiyim sadece sıkıntı çeken.

Yok çalışıyorumda. Nolucak böyle? ama heryer aşırı pahalı.

Aldığınız maaşla birikim veya kıyafet alışverişi, hobilerinize harcama yapabiliyor musunuz?
Cevapla