Deprem sebebiyle hırsız ve yağmacılara gün doğduğu için böyle bir soru sorma ihtiyacı duydum.
Yastık altı birikimlerinizi güvenle evde tutabiliyor musunuz?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
arkadaşlar deprem oldugu dakikadan bu yana Yenimahalle , 26118 sok, No: 45, Aşiyan Kent, A blok. Adıyaman/Merkez bu adrese hic bi sekilde arama kurtarma ekibi gitmiyor yardim gitmiyor insanlar içeriden ses veriyor lütfen gec olmadan ulasilsin telefonlar cekmiyor gerekli yerlere haber verilemiyor LUTFEN icerisinde benimde tanidigim olan elif sare zencirkiran ve kadir zencirkiran 9-14 yaslarindalar henuz hicbir ekip yok en son dun ses alinmis bu çocuklardsn ama iceride cok sayida insan var lütfen unutulmasin adiyaman bu adresi yayabildiginizce yayin cok kotu durumdayiz dusundugunuzden ve yansitildigindan cok daha kotu kendi imkanlarimizda çıktık biz LÜTFEN YARDİM EDİN BU KONUMA ( Twitter'da adiyaman asiyan kent yazarsaniz insanlarin cagresizliklerini kesin olarak gorsel ve videoyla teyit etmis olursunuz lütfen depremden olmasa donarak olucek bu insanlar cocuklar))