• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Para & Ekonomi

Hesap ödetmeyen erkeğe ödemek için ısrar edilmeli mi?

Neveaşıkbiri
Neveaşıkbiri Takip Et
Master Yaş: 23
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
32
Yapay Zekaya Sor
Hesap ödetmeyen erkeğe ödemek için ısrar edilmeli mi?
Hesap ödetmeyen erkeğe ödemek için ısrar edilmeli mi?
Cevapla
Ödeme Soruları Ödeme Soruları Hesap Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
5 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • HayatDolu185
    HayatDolu185 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Şöyle aslında eşim olsa ya da nişanlım felan hiç ısrar etmem aramızda sen ben olmaz ama haricinde arkadaş olur ne bileyim flört olur bu gibi durumlarda bence alman usulü olmalı herkes kendi ödemeli. Sevgili oluyorlar her buluşmada çocuk her şeyi karşılıyor 1 2 ay sonra bitiyo ilişki böyle durumları göz önünde bulundurarak diyorum bence erkekler bu konuda biraz geri durabilirler diye düşünüyorum. Bağzı kızlar bu durum için bile konuşuyor. O yüzden alman usulü candır diyorum 😅🤣😎
    Nişanlı ya da evliysen zaten sen ben olmaz kimin ödediğinin bir önemi yok. Bağzen ben öderim bağzen o hiç fark etmez hayat arkaşımı bi bulayım gerisi kolay bunlar küçük meseleler 💕💕💕

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Delikanlisback
    Delikanlisback Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Aslında edilmemeli fakat şöyle bir şey anlatayım: Üniversitede uzun bir ilişkim vardı. Hesapları sürekli ben öderdim. Fakat zamanla üniversite hayatı ve deli doluluğun verdiği heyecanla çok harcamaya ve yetirememeye başladım ve uzun ilişkimdeki samimiyete güvenerek (5 yıllık ilişki) dedim ki sende ödersen iyi olur artık çünkü param yetmiyor hem çocuklarla yiyip içiyorum hem seninle tekrar gezmeye yetiremiyorum. Bana dediği şey: Ya çocuklarla gezme ya da benimkini de ödemiyorsan ben gelmiyorum. Ki bu kız ilişkinin ilk 1 yılı full bende ödeyeceğim diye hep kasaya gitmiş insan. Yani alıştırmak kimisi için kesinlikle iyi değil. Sonra böyle durumlar pisleşebiliyor. Sonunda ayrıldık ama o yaptığı hala dün gibi aklımdadır.

    0
    0 Yorumla
  • Necro12345
    Necro12345 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Ona Hesap ödetmemek için illa dışarıda yemek yemek gerekmez ihtiyacın olanı marketten al evde de sen yaparsın birlikte evde yersiniz.. dışarıda ona hesap ödetmeyeceksen ondan gizli gidip ödeycen hesabı, hesabı isterse söyleycen önceden yetkiliye benim ödediğimi söyleme başka bir yalan uydur de. Hesap ödetmemek için ona ısrar edeceğine onun haberi olmadan yaparsan daha garanti olur. Gerçeği sonra iş işten geçtikten sonra söylen istersen tabi. İspatı olarak bu da fişi deyip gösterirsin..

    0
    0 Yorumla
  • Hayatİstanbul77 u
    Hayatİstanbul77 Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 100%
    +1 yıl

    Her seferinde hesabi karşı taraf ödemek isterse rahatsız olurum. Böyle yapmaya devam ederse kendisiyle bir daha görüşmeyeceğimi söylerim.

    Hesap öderken kahvaltıyı birimiz tatlıyı kahvesi birimiz öderiz veya akşam yemeğini gibi gibi ama asla tek bir kişi hesap ödemez.

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

55

Cevap

43

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı.

    Bir erkek bence hesap ödemeli her şekilde. çünkü genelde hesap ödeyen taraf erkek oluyor hem parası olduğu için hem de centilmenlik yapmak için ama bu kişiye göre değişiyor yani ödeme konusunda çok takıntılı kızlarda oluyor ben ödeyeceğim diyen yani ben kişiye bırakıyorum isterlerse alman usulü de yapabilirler veya isterlerse kadın öder isterlerse erkek öder ama ben kendim için konuşacaksam kesinlikle hesabı ben kendim öderdim. çünkü bir kadına hesap ödetmek bana pek doğru gelmiyor açıkçası bu yüzden de hesabı ben öderdim. ama bu kişiye göre değişiyor dediğim gibi.

    0
    0 Yorumla
  • Buz_Yanığı33
    Buz_Yanığı33 Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Neden Israr Edeyim Çok Saçma herkes Kendi Yediği Haklarını Ödemeli Kadın Veya Adam Ayırmam Ben 2 de 2 Pay Katmalı Bence

    Yok Kadın Öderse Adamın Gururu Düşer Bilmem Ne Olur Yok Erkek Öderse Kadın Alçak Aç Gözlü Olur
    Madem Laf Olacak 2 de G Sıkıp Ödeyi Verin 1 Zahmet

    0
    0 Yorumla
  • Tinti
    Tinti Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl

    1-2 kereliyne öderse bir şey demem ama sürekliyse itiraz ederim Alman üsulu dha yakın bana onunla ödeme yapardık çünki sürekli karşı taraf ödüyorsa bu onu kullanmak gibi geliyr bana

    0
    0 Yorumla
  • semisl
    semisl Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Benim eski kız arkadaşım buluştuğumuz da sürekli benden habersiz hesabı öderdi 2 3 kez yaptı aynı şeyi ve öyle olunca diğer buluşmalarda yaptığının aynısını yaptım ve bir daha öyle yapmadı anladı onun da zoruna gitti çünkü 😀

    0
    0 Yorumla
  • yazar_1
    yazar_1 Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Yani bence alman usulü derler kafa öyle çalışmalı ama bir defadan sonra tamam bu seferlik sen ısmarla ama sonrası bende der geçerim, gelirse tabi böyle bir şey başıma çünkü bunu bile yaşamamış biri olarak yazıyorum.

    0
    0 Yorumla
  • themkt
    themkt Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    hayır, kesinlikle. yeni tanistiginizda kibarca teklif edebilirsiniz ama her seferinde ayni tartışmayı yapmak sıkıcı olacaktir. olağan bir şey miş gibi devam edin lütfen.

    0
    0 Yorumla
  • MasalliaPolatova
    MasalliaPolatova Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl

    Israr da edilmeli gerekirse kötek de vurulmalı.
    Nush ile uslanmayı etmeli tekdir
    Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir

    0
    0 Yorumla
  • AnAlien1
    AnAlien1 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 95%
    +1 yıl

    Böyle zorlamalar bana aşırı saçma geliyor, sonra ayrılık falan olucak milletin parasıyla bir şeyler yiyip kalacak o öyle, ne gerek var.

    0
    0 Yorumla
  • bireylulmeselesi_
    bireylulmeselesi_ Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 95%
    +1 yıl

    Israr etsen de boş çaba oluyor bir yerden sonra salıyorum artık. Konusunu bile açma diye trip yediğimi biliyorum bu konuda 😄

    0
    0 Yorumla
  • LEYYA_GS
    LEYYA_GS Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 63%
    +1 yıl

    Eğer benim ödememi istemiyorsa üstelemem. Çünkü bazı erkekler bu konuda fazla hassas. Yanlış anlayıp kırılmasını ya da rahatsızlık duymasını istemem.

    0
    0 Yorumla
  • SharpSword01
    SharpSword01 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence buna gerek yok. Kendi cebinden ödemekle nezaketini göstermek isteyen adam öyle bir ısrarı pek sevimsiz görecektir.

    0
    0 Yorumla
  • blueangel345
    blueangel345 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Hesap ödetmeyen erkeğe sormadan hesap ödedim bidaha buluşmadık 🤣🤣🤣 işte hep hatamız karşı tarafı çok düşündüğümüzden

    0
    0 Yorumla
  • SülfürükAsit
    SülfürükAsit Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben kadın olsam pek ısrar etmem. Ama daha sonraki buluşmada baştan söylerim hesabı ödeyeceğimi yoksa buluşmam derim

    0
    0 Yorumla
  • karaqin1
    karaqin1 Takip Et
    Yoda Yaş: 44 , eic 30%
    +1 yıl

    Kız arkadaşıma hesap ödetdiğim gün kalpten giderim çok ağrıma gider üç kuruş hesaptır bostan korkuluğu değiliz sonuçta

    0
    0 Yorumla
  • Aytenliikadinn
    Aytenliikadinn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Israr etmezdim , her şey eşit ben sormadan öderdim ondan önce davranirdim her şey Erkeklerden bekleyemeyiz

    0
    0 Yorumla
  • Müdrik
    Müdrik Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43 , eic 89%
    +1 yıl

    Hesap ödetmeyen erkek diye bir şey olmamalı.
    Erkekler azıcık aklını başına alsınlar!
    Kendilerini kullandırmasınlar!

    0
    0 Yorumla
  • Disiaslanımben
    Disiaslanımben Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 90%
    +1 yıl

    Ben sevmem sureklı karsı tarafın odemesını ya oderım ya da mekanda bulusmam yanı yapacak bısey yok sjsns

    0
    0 Yorumla
  • dynamiteee
    dynamiteee Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Sürekli hesabı öderse rahatsız olurum açıkçası ve kendimi ona karşı sorumlu hissederim o yüzden hesapları ara ara bölüşerek de ödeyebiliriz.

    0
    0 Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    Mentor Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben rahatsız olurum şahsen. Bu konuda biraz geri kafalıyım. He çok isterse kahve ya da tatlı ısmarlayabilirim

    0
    0 Yorumla
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    Mentor Yaş: 42 , eic 52%
    +1 yıl

    ya bu hesap mevzusunda çok kasmamak lazım kimde varsa o öder nolcak

    1
    0 Yorumla
  • Ekmek_Kırıntısı
    Ekmek_Kırıntısı Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 75%
    +1 yıl

    Israr etmene gerek yok. Lavaboya gidicem deyip gizliden hesabı öde. Tabi ödemek istiyorsan

    1
    0 Yorumla
  • RıfatŞen
    RıfatŞen Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl

    Her Zaman Hesabı Kadın Ödemeli Hep Erkek Değil Hep Kadın Öder

    1
    0 Yorumla
  • Siyahkadife
    Siyahkadife Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayır. Onur kırıcı olur. Erkek Kendisini eksik hisseder.

    0
    0 Yorumla
  • electraheartt
    electraheartt Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    gerçekten ödemeye niyetli olduğunu fark edersem çok etmem. ama söylerim kesin

    0
    0 Yorumla
  • özgürce14
    özgürce14 Takip Et
    Yoda Yaş: 48 , eic 90%
    +1 yıl

    Gerek yok. Ne de olsa itiraz edece kyine ve kendi ödeyecek.

    0
    0 Yorumla
  • AyNolmuş
    AyNolmuş Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl

    Edilmeli ya sırf kabuk etmez diye çaydan başka bi şey içesiö gelmiyor

    0
    0 Yorumla
  • Mrengineerac
    Mrengineerac Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 76%
    +1 yıl

    Nezaketen sorulması gerekir ısrara gerek yok en azından kendisini kullanılmış hissetmez

    0
    0 Yorumla
  • TokEvinAçKedisi_
    TokEvinAçKedisi_ Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Edilmemeli erkolara yaranılmaz. Ödemek istiyorsa ödesin

    0
    0 Yorumla
  • mint__yesili
    mint__yesili Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Israr mi hayır asla sakayla karışık denebilir

    0
    0 Yorumla
  • putthathere
    putthathere Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl

    hayır tabii ki bildiğin yüzsüzlük olur hem hesabı erkek ödemek zorunda değildir

    0
    0 Yorumla
  • Ceylin_45
    Ceylin_45 Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 97%
    +1 yıl

    Ben her seferinde ısrarcı olan tipim. En sonunda pes ettiriyorlar o derece

    0
    0 Yorumla
  • merkürkedisi0
    merkürkedisi0 Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 40%
    +1 yıl

    Benim hesabımı kimsenin ödemesini istemiyorum haliyle evet ısrar ederim

    0
    0 Yorumla
  • SonMohikan71
    SonMohikan71 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Bu çok sorun değil erkekler evet erkekler bunu yaparlar ama kızlar da başka şeyler yaparlar

    0
    0 Yorumla
  • BurakAnd
    BurakAnd Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 82%
    +1 yıl

    Gerek yok ısrara ama bu seni rahatsız ediyorsa tatlılar benden deyip konuyu kapat

    0
    0 Yorumla
  • saskinomayra
    saskinomayra Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 53%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 309 cevap paylaştı.

    O hesabı ödediyse ben de başka güzellik yaparım

    0
    0 Yorumla
  • michael_k
    michael_k Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    +1 yıl

    Evet edilmeli, ancak halen de zorluyorsa yol verilmeli.

    0
    0 Yorumla
  • Gökkuşağımkayboldu0
    Gökkuşağımkayboldu0 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 79%
    +1 yıl

    Ederim kendi hesabımi kendım öderim kabul etmem ben

    0
    0 Yorumla
  • AleynaDerenoğlu
    AleynaDerenoğlu Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    Hayır ısrarcı olmak gereksiz bence ödüyorsa ödesin.

    0
    0 Yorumla
  • uyuyangüzel_00
    uyuyangüzel_00 Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 92%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 400 cevap paylaştı.

    Hayır ödemek istemiyorsa ödemez kendin öde geç işte ısrarla ne gerek var ki

    0
    0 Yorumla
  • Okan_Akarsu1992
    Okan_Akarsu1992 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 98%
    +1 yıl

    Daha ne istiyorsun ödesin işte kızlar lütfen biraz uyanık olun 🥰

    0
    0 Yorumla
  • dionysosjai
    dionysosjai Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    O toplara girmem teklif ederim reddederse diğer buluşmada ödemeyi yapacağımı söylerim sadece.

    0
    0 Yorumla
  • Yecüc_Mecüc_7991
    Yecüc_Mecüc_7991 Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 100%
    +1 yıl

    İnatçıysa edilmemeli, inadı yoksa zaten kabul edecektir.

    0
    0 Yorumla
  • Adeenn
    Adeenn Takip Et
    Bilge Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Her seferinde o öderse ben rahatsız olurum o yüzden ısrar da ederim yani

    0
    0 Yorumla
  • Damoras
    Damoras Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Israrımı ederim elbette ama ödetmiyorsa teşekkür ederim afiyetle yerim djjdjdj

    0
    0 Yorumla
  • mert1512
    mert1512 Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Erkekler görev olarak yapıyor maalesef yani bence edilmeli çünkü paragöz hissi uyandırıyor aksi

    0
    0 Yorumla
  • KasiKesh u
    KasiKesh Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 573 cevap paylaştı.

    İlk centilmenliğini yapar ama durmadan erkekten bekleyende ne bileyim paçozdur yiyicidir diyelim

    0
    0 Yorumla
  • Highline
    Highline Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl

    Tabiki edilmeli hatta bi kere de jest yapın adamı ittirin bırak lan hesap benden deyin

    1
    0 Yorumla
  • xxbosvergitsin
    xxbosvergitsin Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Her seferinde ben ödemem anca ben çağarırsam öderim,
    Diğer türlü ödetirim

    1
    0 Yorumla
  • ftmasdk
    ftmasdk Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Bence İLK buluşmada erkek, ödemeli ve İKİNCİ BULUŞMADA KIZ ÖDEMELİ!

    2
    0 Yorumla
  • Bilmemkit
    Bilmemkit Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Ben baya ediyorum iyi mi kötü mü bilmiyorum ama üst üste karşı tarafın ödemesinden aşırı rahatsız oluyorum

    0
    0 Yorumla
  • Maskulenim123
    Maskulenim123 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    bence evet nezakettendir ki sürekli o ödememeli bence

    0
    0 Yorumla
  • Mehyale
    Mehyale Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    +1 yıl

    Zorlarsın ısrar ederse tamam de geç napalim alnına silah mi dayicaz gadaşım aaaa üüüü bü

    0
    0 Yorumla
  • kelebekmisaliaşk
    kelebekmisaliaşk Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    +1 yıl

    Benim sevmediğim, kabul etmediğim bir durum. Eşitlik her anlamda iyidir.

    0
    0 Yorumla
  • Özgürx63
    Özgürx63 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Asla edilmemeli çünkü bu karşı tarafa çok kötü ve yanlış lanse ediliyor

    0
    0 Yorumla
  • muhendisbey006
    muhendisbey006 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Durumu iyiyse bırak ödesin değilse de haberi olmadan git öde

    0
    0 Yorumla
  • Ezgi-govinda
    Ezgi-govinda Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 90%
    +1 yıl

    Hiç uğraşmam. Parama geçer sözüm🥰

    1
    0 Yorumla
  • HesapsızHayat
    HesapsızHayat Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 90%
    +1 yıl

    Erkek adamsa zaten öder.

    1
    0 Yorumla
  • slmqwwe
    slmqwwe Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 90%
    +1 yıl

    Alman usulü yapın askolar

    0
    0 Yorumla
  • ArchSila
    ArchSila Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    Hayir fazla isrardan hoslanmam

    0
    0 Yorumla
  • beyt_16
    beyt_16 Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 83%
    +1 yıl

    Çok aşırı değil en fazla 2 defa sor

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (38)
Devamını Gör(83)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Hesap ödetmeyen erkeğe ödemek için ısrar edilmeli mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Hesap ödeyemeyen erkek ezik midir? 33 cevap verildi
Hesap ödemeyen erkekten olur mu? 87 cevap verildi
Hesap ödemeyen erkekten olur mu? 118 cevap verildi
Hesap ödemeyen erkek? 8 cevap verildi
Hesap ödemeyen erkek ezikliği? 9 cevap verildi
Kefil olduğumuz kişi borcu ödemiyor? 3 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Saçlarınızın doğal rengini seviyor musunuz?
  • Renklerin cinsiyeti var mı, pembe kız rengi mavi erkek rengi mi gerçekten?
  • İnstagramda tatile çıkıp belgesel çeker gibi her yeri çekip anlatan storyler atan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz😅?
  • Yasadıgınız yerde deniz var mı?
  • İnsanlarda ilk dikkat ettiğiniz özellik nedir?
  • Sağlıklı içecekler içince kendinizi sağlıklı hissediyor musunuz?
  • En kolay ev işi nedir?
  • Bir insanın size neler kattığına mı neler götürdüğüne mi bakarsınız?
  • Aşk için savaşmak mı, vazgeçmek mi?
  • Ne sıklıkla karpuz yiyorsunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨