ENAG, "Ekonomik görünüm ürkütücü" diye açıklama yapmış. Sizin gözünüzde ekonomi nasıl?

ENAG'ı bilmeyenler varsa, Enflasyon Araştırma Grubu.

benim gözümde ülkenin ekonomisi, maaşlar falan sıfıra sıfır. rezalet halde. savunanlara da asla anlam veremiyorum. tartışmaya bile girilmeyecek tipler.

ENAG, Ekonomik görünüm ürkütücü diye açıklama yapmış. Sizin gözünüzde ekonomi nasıl?
ENAG, "Ekonomik görünüm ürkütücü" diye açıklama yapmış. Sizin gözünüzde ekonomi nasıl?
Cevapla