ENAG'ı bilmeyenler varsa, Enflasyon Araştırma Grubu.
benim gözümde ülkenin ekonomisi, maaşlar falan sıfıra sıfır. rezalet halde. savunanlara da asla anlam veremiyorum. tartışmaya bile girilmeyecek tipler.

ENAG'ı bilmeyenler varsa, Enflasyon Araştırma Grubu.
benim gözümde ülkenin ekonomisi, maaşlar falan sıfıra sıfır. rezalet halde. savunanlara da asla anlam veremiyorum. tartışmaya bile girilmeyecek tipler.

Ya ülke zaten bitik bir vaziyette ya bunları savunanlar daha fanatik koyunlar. Bunlar genelde şu kafatalar bu adam giderse yerine başka adam yok en iyisi bununla devam edelim 😅😅
Fabrikaları sattılar
Cemaatle iç içe oldular
Cemaatle iç iç olmaları sebebiyle balyoz davası oldu birçok askerimiz şehit olduğu ya da tutuklandı Yok yere hapsedildi
Balyoz davasında ordu'ya sızan kişiler 15 Temmuz darbe girişiminde bulundu.
Suriyelileri ülkenin başına bela ettiler, ülkedeki araba ve ev fiyatlarının faiş artmasına bir sebebi de bu suriyelilerdir.
Zamanında kozmik odayı açıp devletin yıllardır biriktirdiği gizli bilgiler teröristlerin eline geçti ya bir sürü gizli ajanımız öldürüldü teröristlerin içine sızan askerlerimiz öldürüldü bunun hesabına nasıl vereceksin kozmik oda bir ülkenin namusudur , sınırda bir namustur ama sınır kapısından mülteciler yığınına giriyor kozmik odaya giriliyor ulan ortada namus diye bir şey kalmamış ki ❗❗
Dolar çıkmış 18 lere
Enflasyon %200'lerde
Bu hükümet bunların hepsinden sorumlu❗❗
Yani velhasık kelam 22 23 yılım acı karne ise bu hala bu adamları savunanlarla da fazla tartışmaya gerek yok zaten bizim içimiz kan ağlıyor ülkeyi kurtaracaksa bizim gibi insanlar kurtaracak Bu koyunlar değil marım birçok koyunu yola getirebiliriz İnşallah gözleri açılır ve çobanla birlikte uçurumdan aşağı gitmezler kör çobanın kör sürüsü
Kimse ekonomi iyi demiyor ki 😄 bu yüzdende savunmuyor İki şey var. İlkincisi ülke ekonomik strateji değişikliğine gitti. Yerli üretime ve ihracata ağırlık ve Doğal enerji kaynaklarına yönelme Tabi bunlar Daha ilk günden meyve verecek şeyler değil Cari fazla verip Artarak devam ederse bir noktadan sonra etkisini gösterecek. Yani zaman meselesi Türkiyenin dışa bağımlılığı çok uzun zamandır Vardı. Fakat hamle yapmıyorlardı. Bağımsız politikalar üretmeye başladıkdan sonra bu açıktan saldırmaya başladılar. Sonuç şu an olduğu gibi oldu. her şey gibi ne yapılması gerektiğini başımıza gelince anlayan bir Milletiz. İkincisi muhalefetin çözüm üretmeden sunmadan sürekli ekonomi sorununa sarılması Bunu dillendirmeside birşeyi değiştirmiyor. herkes herşeyin farkında bunu anlamak için bi bakkala gidip alışveriş Yapman yetiyor. Bunu sanki kimse durumun farkında değilmiş gibi ısıtıp ısıtıp konuşmanın Bi anlamı yok İnsanların beklentisi eleştiri değil Çözüm çözüm Patatesin kilosu şu kadar oldu. Ya tamamda ne yapacaksın formülün nedir. Soğanın kilosu şu kadar oldu. Lan bunu biliyorum Sen bana çözüm söyle projen ne faliyetin ne olacak Cevap armutun kilosu şu kadar oldu. Artık anlarsan O yüzden devletimiz. Zaman alsada bu durumdan çıkmaya yönelik elle tutulur adımlar atmaya başladı Karşı tarafda fikir dahi yok Daha bi aday konusunda bile anlaşmakdan acizler. Doğal olarak Kimin bu sorunu yine düzeltmeye yönelik adım attığı ortada gerisi Boş laf salatası
Çözüm ne? formül ne? diye sormussun ya. Adamlar hep söüyor formulü. "Biz gelince çalıp çırpmayacağız o zaman herkese yetecek kadar para olur zaten" diyor. İkincisi aday soylemezler cunku aday soylendigi anda savcilar ve hakimler adami aninda alasagı edip siyaset yasagi getirir.
@Mr-Brown 🤣 şu saçmalıkların içi boş sözlerden ibaret olduğu o kadar belli ki Bişi söylüyorsan ilk önce senin aklına mantığına yatmalı inandırmalı sonra söylemelisin
@Mr-Brown Sende Fox haberi aç Karne hediyesi et alırsın 😄
Fittir git lan! Türkiye'nin nesi bağımsız? Bütün sistem üretim yokluğundan ötürü herkese bağımlı hale geldi tarım bile kalmadı ülkede.
Dışa bağımlı olmayan ülke de yok, Amerika bile birilerine bağımlı, sen git, bütün parayı betona göm, dünyanın en yolsuz, en hırsız rejimlerinden birini getir, her konuda yalnızlaş herkesle sorun yaşa ülke mafya cenneti olsun sonra ''E abi biz ekonomik model uyguluyoruz''
Senin üretimindeki hammadde ve ara malı nereden geliyor? Dışarıdan. O zaman hangi akılla yerli üretim ile büyüyeceğini düşünüyorsun? İşte senin gibi kıt akıllı embesiller kanar buna anca
Şu an, olabilecek en kifayetsiz yönetim var başta, ekonomide muhalefet ne yapacağını da açıklıyor, deli saçması ekonomik inatlardan ve hırsızlıktan vazgeçilecek.
Ne anlatacak adamlar size? Türkiye krizi kendi isteğiyle şişiriyor dışarıdan etkiyle falan alakası yok
@Ragnar_Lodbrok Fittir diyene bak beyni popilist bayat söylemlerle şişmiş papağan gibi gelip onları kusuyor Öncelikle ben bağımsız demedim bağımsızlığa doğru hanleler yapıyor dedim Bunu doğru anla 😄 Beton muhabbetine gelirsek buda yine popilist sallamalardan bi tanesi yapılan barajlar 3 havalimanı kimi sanayi fabrikaları geri dönüşüm tesisleri bunları sadece beton olarak görüyorsan buyur görmeye devam et. Dışa bağımlı mutlaka birtakım konularda olacaksın ama önemli olan minumuma cekmek bizde bunu yapıyoruz. Hammedde diyor.😄Senin yapılan çalışmalardan haberin yok tek taraflı haber almaya devam et diyorum. En kifayetsiz yönetim öylemi Nasıl mesele Tatil bana çok yakışıyor diyen ekrem gibi mi 🤣 ulan adam israf edebiyatı yaptı şu an senin çal çırp Muhabbeti gibi İsrafın a,,, m koyuyor şu an güldürme beni Muhalefet çözüm koyuyor Bunlar çalıyor bak biz yapmacağız ekonomi duzelcek Ulan a, q resmen Sa, zan sallaması Chp daha beter çalıyor Bunuda goruyoruz. Bunun yanında hukumet kendisi icin bu kadar dezavantajlı durum oluşturduğuna gore çalıpda kendini niye daha zor duruma dusursun buda ayrı bi hikaye Elinizde aegüman yok fikir yok yol yok aday bile cikarmayı beceremiyorsunuz. Bi çakılı çiviniz yok adamınız ekrem akp doneminde insaasi baslanan projeleri kendi yapmis gibi acilisa gidiyor. Sen 20 senelik klişe b, okdan popilist soylemlerle kendini aklayacağını san Resmen komedi anca bi ap, tal "Ya işte bunlar caliyo biz calmicaz duzelcek"cinsinden bayat saçma içi boş birşeyi proje fikir yol haritası şeklinde değerlendirip sunar. Ona dedim sanada diyorum anlattığın şeye ilk önce sen inan sen
@Mr-Brown Sende Fox haberde karne hediyesi al git
@Mr-Brown Nerde bizim kanal bir yerinden atma kaldı ki o uydurma haber suncunun elinden çıktı senin söylediğinin tam aksine muhalefet bunu yıllardır. Yapıyor özelliklede son dönemde sana böyle algı yaptıkları 100 lerce haber sayarım. Bende aynı şekilde karşılık veriyim sana sende Fox aç hastane edebiyatı izle sonra araştır Adam koltuk deyneklerini atıp Elini kolunu sallayarak yürümeye başlasın bak buda bir örnek 🤣
Bağımsızlığa falan gitmiyor, vatandaş peynirciden peynir alamaz halde, hala bağımsızlık diyor mk yalaması
Baraj da baraj, Atatürk barajı mı yapıldı? Kardemir mi yapıldı ne yapıldı bu ülkede 20 yılda? O kadar parayla diktikleri hiçbir büyük altyapı yatırımı falan yok, yol, köprü havalimanı
Bir de utanmadan ''Sen popülistlik yapıyorsun'' diyor, ama bahaneye bak ''Hükümet niye çalıp kendini zor duruma düşürsün''
Bence gelecek yeni yönetim senin gibileri tespit edip direkt İstiklal Mahkemelerinde asmalı
@Ragnar_Lodbrok Nası gitmiyor. Savunma sanayisinde yapılanları sağır sultan duydu sen mağradasın galiba yerlilik %20 iken şimdi.%75 oldu bunun dışında dış politikada böyle Suriye giremessin dediler girdi. Akdenize sokmak istmediler girdi. Kaynak arayamayan bir ülkeydik engellemelere rağmen yaptı Daha nicesini sayarım Abd bile itiraf etti Türkler artık kontrolumuzden çıktı bizi dinlemiyor diye sen Bağımsızlığı peynir alamamaya bağla Sa, lak zihniyetin anırması bu kadar Sığ olur ancak Bütün bu sorun dertler biz bu yönde haraket ediyoruz diye oluyor zaten Atatürk barajımı yapıldı diyor Ulan a, q nerden tutsan elinde kalır. Sen aç bütün gün aralıksız. Muhalif. medya seyret Ne yapılan barajlardan atık arıtma geri dönüşüm tesislerinden Ne kayseride açılan favrikalardan Togun fabrikasından hatta Uzay çalışmaları yürüten Platformlardan haberin var Cahil cahil konuşuyorsun Sadece köpru yol yapmış. Ulan beş gram akıl olsa sende Mantık olsa Bunca savunma sanayisi ürünü Nerden çıkıyor diye sorarsın Köprünün altında atolye mi kurdular orada mı yapıyorlar. Onca zırhlı araç helikopter İha siha kızıl elma Orta sınıf kaplan tankı Zaten züccaciyede yapılıyor.🤣 Bide utanmakdan bahset sen Senin adamların anca bo, k atıp dursun Ne heykel dikmekten başka ürettiğiniz bi s, ik var nede bir şey aday çıkarma konusunda uzlaşamıyorlaelr buda medyaya yansıyor tartışmaları Neymiş İçeri atarlarmış. Hahahahaha bi si, ktir git a, q🤣 daha meralle chp sözcülri aday konusunda birbirine girdi. Sanki körüz anlaşmazlıktan kaynaklandığını İşte sizi böyle zavallı argümanla inandırırlar. Hatta tuvalet terliğine bile oy veririm dersiniz sonra Milleti koyunlukla itham edersiniz Gerçekten Komik. Madem ikdidar kazanma uğruna herşeyi yaapr bende diyorum Çalıp çırpıp kendi ayağına sıkacak kadar Gerize, kalıya bu iktidar. O zaman bıraksın çalmayı ekonomi düzelsin seçimi kazansın Yalanda mastır yapmış As, alakların laflarını zavallı söylemlerini önüme atma
@Ragnar_Lodbrok Heh şimdi gelelim istiklal mahkemesine Ne oldu he oldu ifade ôzgürdü hani hürriyetci İki yüzlüler sizi asmakla tehdit edicek kadar Adi ş, erefsizsiniz işte böyle Çifte standart ve iki yuzluluğun karinesi Biz devletimizi savununca yalakayız ve asılmamız susturulmamız gerekiyor. He ama mesele siz seniz İfade özgürlüğü var. Ve yaptığınız şeyde yalakalık değil dimi? Aferin bravo diyorum.👍👏👍
Arkadaşım savunma sanayinde yapılan şeyi bir firma yapıyor. Bu yapıldı diye üretim uçmuş olmuyor, ara malı, üretim malını bile dışarıdan alıyorsun kimse savunma sanayi yapılmasın demiyor (HDpli dümbükler hariç)
Abd Türkler kontrolümüzden çıktı diyormuş.
Bir ara bir rahip Bronson mevzunuz vardı hatırladın mı? Hah işte gerçekten bir atışma olduğunda bu Akp yine aynı omurgalı tavrı gösterir
Uzay çalışmasıymış, en son cami videolarıyla mı ne gündeme gelmişti o uzay ajansı
Ve hayır, ifade özgürlüğü senin gibi insan artıklarını kapsamıyor.
@Ragnar_Lodbrok Bana %100 yerli üretim yapan herşeyini kendi karşılayan bir devlet göster konuşalım aracı mal ürün elbette alınacak Koskoca abd kendi üretimiyor mu Gidip İphonesini çinde ürettiriyor Dünyaca ünlü onca marka kendi üretimiyormu da Araçlarının onca parçası envai çeşit yerden geliyor. Elbette hayır Üretim maliyeti zamanlama lojistik gibi pek çok husus araya giriyor. Eğer senin belli anlaşmalar Çerçevesinde bir şeyi daha uygun fiyata ürettirip montaj etme şansın varsa bunu kullanırsın Savunma sanayisindede bu yapılıyor Kanada en son tb 2 kamerasına ambargo koydu Peki ne oldu Baykar üretti direk. Mesele yapabilme kapiletine sahip olmak anlıyrmusun Atak helikopterinin motoru ambargo yedi ne oldu onuda ürettik Artık anlarsan Bronson konusuna gelicek olursak evet böyle bir şey oldu. Ancak bu devletin mukavemetiyle alakalı bir durum. Sen burada sadece bir örnek üzerinden genelleme yapıp Yapılan gösterilen nice sayısız Bağımsız politaka ve tavrı görmezden gelmen komik olur. Devlet gücünün imkanının yettiği kadar Bu şekilde politikasını koruyor ve devam ettiriyor. Rahatsız oldukları şeyde bu Heh bak 3. kez söylüyorum Çalışmaları mı Merak ediyorsun Fox tv halk tv bi bırak Ve kaynağından takip. et Uzay čalışması camiyle mi alakalıymış Yoksa Türkuyenin ilk uydu üretimi ve İlk kez atmosfer üstü roket fırlatma çalışması mı görürsün Bilmeden konuşmak sanırım senin desturun olmuş. Ney 😄 ifade özgürlüğü benim gibi insanları kapsamıyormuş 🤣🤣 bunu jeye göre. belirliyoruz. Senin rahatsız olmana göre Bu mantıkta bakarsa Bana görede o zaman sizin adılmanız gerekiyor Peki niye Ben öyle düşündüğüm için Bunu mu demeliyim. Yaptın bi iki yüzlülük bari derinleştirip daha çok iğrençleşme Başa dönersek sadece hdp Karşı çıkıyor dedin dimi Daha yeni babacan baykarı. tehdit etti Chp nin millet vekili sezgi tanru. kuluda aynı şekilde ve eklediler savunma bakanlığını hdpye vericez diye Bi bak istersen
%100 yerli üretim yapmamak ayrı, ithalata bağlı ihracat ile durmadan bütçe açığı vermek çok ayrı şeyler.
Çok basit mk ya, katma değerli hiçbir şey üretmiyorsun neredeyse. Lüzumsuz sanayi devlerin var, kilogramı 1 dolara ihracat yapıyorlar
Elin Hollandalısına Aselsan'ın mühendislerini kaptırıyorsun adam mikroçip üretiyor senin milyonlar harcayıp yaptığını katlıyor
Sanayiden, üretimden hiçbir şey anlamadığın buradan belli oluyor
''Abi baykar üretti'' diyor bir de ya
@Ragnar_Lodbrok Defalarca söyledim hala aynı yerin zırvalarıyla karşıma geliyor. Ben en başta dedim. Bunlar henüz yeni atılımlar bir günde cari fazla vermeyi bekleme diye Bu gün ekonomik dev haline gelen çinde senin bahsettiğin noktalardan geçti Milletin ağzında sakızdı çin malının ucuzluğu bak şimdi adamlar nerde Bu işler böyle mekleyerek yapılır Bide savunma sanayisinden üretimden anlamamakla itham ediyorsun burada kaç kez Bu konuda ne kadar bilgi eksiklığini yüzüne vurdum. Mühendis meselesine gelirsek Bu hususda aynı devlet son zamanlarda pek çok yurt dışına giden çalışanını hizmete geri getirdi Takip etmediğin haberlerden bu Ve bu insanların kaçmasının sebebide aynı şekilde senin zihniyetinin Battık bittik yıkıldık Gerekirse yurt dışında tuvalet temizlerim diye ülkesini karalayan ve karamsar tablo çizenlerin ürünü Nice bilim insanı var Nikola testla gibi adamlar ne zorluklar yaşamış ancak vazgeçmemişler. Fakirlik felan umurlarında olmamış. Elbet bu gün abd ye gitse tonla para alırlar Selçuk bayraktara bile bu teklif edilmiştir ama adam naptı. gitmedi Niye sen eğer refahdan daha fazla kazananamaktan şikayet edersen Kendi ülkende o refahı zaten bulamassın Maksat tabi siyaset olup. İktidarı vurmak olunca bu karamsarlığın neye maal olacağını hesap etmezsin Ülke bu şekilde yönetilmez Gelecek karamsarlıkla inşa edilmez İnanarak her kötü koşulda mücadele ederek Yapılır Bu adamın karşılaştığı zorlukları bir dinle istersen Hangarda yatmış aylarca Devrim otomobili neden çöp oldu gine o zaman ki battık bittik algısından oysa benzini bitmiş hepsi bu Ama tablo o kadar karamsar ki kimse ya bi bakalım bile dememiş. Bizden bi b, ok olmaz denildiğinden aha işte yapamadık deyip bi kenara atılmış. Öğreniomiş çaresizlik denir buna Bide gelip bu kafada insanlar Müreffeh bi geleceğe taşıyacak şaşarım doğrusu
Arkadaşım, yaptıkları atılımların hiçbir geleceği yok
Savunma sanayinde iki tane firman var diye ekonomin düzelmez
Masal anlatıyorsun
Ayrıca adam gibi yazı yazmayı öğren, öyle gel. Devlet herkesi hizmete geri getirmiş falan, var mı öyle bir şey? Yok tabii ama salla gitsin mk
Bu arada Selçuk Bayraktar, damat olmasa buralara gelecek miydi? Gelmeyecekti, o yüzden masal anlatma o lümpen herifi de başımıza Elon Musk ettiniz
@Ragnar_Lodbrok Puhahahahaahh 🤣🤣🤣🤣 işte şıkışımca verilen klasik ve klişe cehalet kokan cevaplar. Geleceği yok niye cevap yok savunma sanayisinde iki tane firma varmış.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Knk sen izlandada yaşıyorsun anlaşılan daha nediim Lan bunca ürün iki firmadan çıkar mı Sırf bu soruyu sorsan böyle saçmalamassın Nası yok sana deminden beri haber kaynaklarını artır takip et diyorum. Adam delilsiz dayanaksız Yalanlama yapıyor böyle bi komedi yok. Bayraktara gelirsek daha geçen haluk bayraktar Habertürke çıktı. Bundan önce Selçuk bey saatlerce bu konular üzerinde konuştu Alooooo marstamısın nerdesin sen adam çalışmalara yıllar önce başladı damatlık felan ortalıkda yok 🤦hangarda yattım dedi Bunlarıda gösterdi. Aç habertürkde seyret Ulan herif yerin altında yaşıyor sanki bunedir yaaa 🤣
Ben otomasyoncuyum, senin gibi internette iktidar yalakalığından geçinmiyorum.
Bu ülkede üretimin çok güçlü olduğunu ve sanayinin devlet tarafından kuvvetlendirildiğini iddia eden herkes dümdüz morondur
Hangarda yatmışmış, lan bir şey derdim de, neyse.
Mk ülkesinde ne kadar kobi varsa vergi borcu yapılandırması bekliyor, herkes borç batağında, takır takır iş yerleri kapanıyor, millet köyüne falan dönüyor kalan parasıyla sakin sakin takılmak içn
Bu gelmiş Selçuk Bayraktar diyor
@Ragnar_Lodbrok İşte şimdi yine başa geldik Savunma sanayisine girmeyeceğim zira Aynı şmekilde ya iste moron iste felan gibi yalanlama yapacaksın gerek yok. Bana yalaka diyen adam baştaki Yine patates soğan cinsinden edebiyata başladı. Baştada deddim bunu gormeyen duymayan bilmeyen yok Hersey harika diyende yok Ama bunu duzeltmeye yonelik yine tek adım atan İktidar. Muhaletin tek gundemi camur atmak elestirmek. Ortaya koydugu hicbirsey yok Millet umit fikir proje yol görmek istiyor. Buyur sabaha kadar. Ekonomi kotu edebiyatı yap İhtiyac bunu dillendirmek değil Bunun çözümü
her şey harika demiyorsun da herşeyin tarihimizin en rezalet seviyesi olduğunu da kabul etmiyorsun.
Lan moron! İktidar düzeltme adımı atacak, muhalefet de eleştirecek zaten, ülkeyi muhalefet mi yönetiyor?
@Ragnar_Lodbrok Herşeyin tarihimizin en rezalet seviyesi görmüyorum çünkü Ben senin gibi beynimi sürekli aşırılık muhalif kanalların zırvalarıyla doldurmuyorum. Onlara kalırsak biz afrikada aclıktan her gün ölüyoruz. Somali bizim yanımız abd seviyesinde 😄 bi kere bi insanın bunu idda etmesi için doğru mantıksal açıdan kıyas yapması gerekir. Mübala edince sanki kazamç elde ediyorsun Bu ülke ne krizler ne sorunlar atlattı. Sen daha 2000 öncesi durumdan haberin yok galiba Memuruna maaşını ödeyemeyecek Halde bir ülkeydik. Düşün devlet memura maaş veremiyor. Sen neden bahsediyorsun Daha 100 sene önce 1 kase hoşafla aç susuz bi savaş verdi bu Ülke neymiş tarihinin en rezalet dönemiymiş. Neyi neyle kıyaslıyorsun Siz alışmışsınız Bir şeyi böyle b, okunu çıkarırcasına absürt şekilde abart mübale et Yankı yapsın herkes buna inansın resmen saçmalık. Muhalefete gelelim Ben hiçbir ülkede kendi ülkesinin kuyusunu kazmak pahasına muhalefet edip bunu eleştiri Olarak gören bir moron tanımadım. Daha geçen senin millet vekillerin Tsk kimyasal silah kullandı diyen bir şerefsizi savundu diğeri bunu meclise taşıyacağım dedi. Genel. başkanın ülkem uyuşturucu ticaretiyle kara para aklıyor deyip ingiltereye dilenciliğe gitti ki Kara paranın en çok aklandığı yerdir. Yavuz hırsız muhabbeti yaptı yani Deminde verdiğim Karne hediye et muhabbeti gibi Algı yapıp milleti yalan satıp bunu eleştiri diyen başka bir muhalefette görmedim. Eleştireceksen bu yapıcı yalandaan uzak dürüst ve daha iyiyi elde etmek maksadıyla yapılır Muhalefet tamamen yıkıcı çamur atmaya yönelik bu uğurda herşeyi mübah gören ve ülkesini dahi hedef alacak kadar alçalmış şekilde bunu yapıyor. O yüzden moronluk yapan kim belli
Aşırı muhalif
La siz Ekşi Sözlük'ü bıraktınız buralara mı geldiniz trollük yapmaya?
@Ragnar_Lodbrok Sanırım sözün bittiği sonrasının boş laflardan ibaret olduğu noktaya geldik.😄 Anlatılmak istenen anlatılmıştır.
Özellikle son 3-4 yılda alım gücünde ciddi azalma var. Bunu kimse inkar edemez.
Fakat ben bu durumu ekonomi kötü olarak adlandıramam. Bu şuna benziyor biraz.
Birikmiş biraz paranız vardı. Buna ilave olarak ev almak için kredi çektiniz. Evi aldınız ama ödemekte zorluk çekiyorsunuz. Kredi ödemeleri bittiğinde de refaha ulaşacaksınız
Hayatımda gördüğüm en aptalca benzetme
Lan mk grizekalısı! Ne refahından bahsediyorsun? Türkiye'nin özellikle 2016 yılından beri hiçbir ekonomik planı yok ve olanı tüketip siyasi iktidarı ayakta tutmaya dayalı bir sistemi var
Hiçbir ekonomik düzen Erdoğan ve onun ortaya koymaya uğraştığı kutlu davayı siyaseten ayakta tutmasına hizmet etmiyor, IMF'ye falan gitmek zorundalar, onu da asla yapmayacaklar çünkü bütün hayatları ülkeyi bir şekilde 2000'lere getiren bütün iktidarlara hakaret edip yaptıkları her şeyi şeytanlaştırmak üzerine
Onun yerine ülkeyi zengin kesimler ve yabancıların çöplüğü, vatandaşlarını da onların köleleri haline getirmeyi ve ülkeyi Afganistanlaştırmayı seçtiler
Hala bir bok biliyormuş gibi ukalalık taslıyorsunuz. Ulan siz ne zaman akıllanacaksınız? 10 yıl önce Suriye'de iç savaşı körüklemeyin diyorduk, bizi ''Kapasiteniz yok, Türkiye büyük devlet oluyor'' diye aşağılama peşindeydiniz olmayan aklınızla, en az 12-13 yıldır ''bu ekonomi yürümez'' diyor aklı olan herkes, ''Ehonomi çoh eyiii'' diye parmakla gösterilen sorunları bile küçümsüyordunuz
Şimdi iş ''Papua Yeni Gine seviyesine düştük ama bak sonra zengin olacaz'' diye kendini avutmaya bile geldi. Ekonomik kriz yokmuş! Ülkede her şeyin fiyatı 3 kat arttı bir senede! Nereye yok mk! Nereye yok!
Altyapı yatırımından bir bok olmuyor, boş bina yaptın diye geleceğe bir şey yatırmış olmuyorsun, onlar da niye yapılıyor diyen yok. Hem çok pahalıya yapıp halkı soyuyorlar, hem de ''altyapı'' diye beton dikmek dışında bir mik yaptıkları yok
Şehir hastanesi diye ucube betonarme kompleksler yapıyorlar, ama içinde doktor yok mk. Tabii umurlarında değil çeteleşmiş müteahhitlerinin cebine para giriyor
Madem bu kadar iyiydi bu altyapı yatırımları, 20 yılda niye bu hale geldik?
Ulan İstiklal Mahkemesi kurulsa vatana ihanetten asılmanıza neden olacak raddede saçmalama halindesiniz, aklınızı başınıza alın
Bizittir git diyorum sana.
Türkiye enerjisini hala dışarıdan aldığı gazla idame ettiriyor, bir mik yapılmadı yani kısaca. Güya bir nükleer tesis yaptırdılar, onu da tamamen Rus şirketine emanet ettiler Türk mühendisler içeri bile giremiyor içeride ne döndüğünü denetleyemiyoruz dahi
Mk grizeklaısı
Adam olsan akpli olmazsın zaten.
Her konuda, istisnasız her konuda ülkeyi çökerttiniz hala zırvalama peşindesiniz
Bağımsızlık isteyen bir ülke, elbette egemen güçler tarafından baskı altına alınacaktır. Ve ekonomisine ambargolar konacaktır. bunu Amerika başkanı alenen söyledi zaten. Esas sizin bu oyunlara kanmanızı anlamıyorum. Biraz milli olsanız keşke
Cevap
32Cevap
Ekonomi kötü
Size ak partili taklidi yapayım neşeniz yerine gelsin
Avrupa bizi kıskanıyor
Yol yaptık
Köprü yaptık
Yerli araba (sadece camlar )
Füzeler var
Dıj güçler
Paralel
Fetöcü bunlar
PKK lı kesin 😂
Türkiye ekonomisinin şahlandığını söyleyenlerin diğer bildiği kelimeler
EKONOMİ diye bir şey mi kaldı la MİLLET AÇ AÇ!..
Ekonomi rezalet, ama maddi durumu benden kat kat kötü olan insanlar ehonomi çoh eyi modunda takılıyor, buna anlam veremiyorum mesela. Artık umrumda da değil. Fakirin hakkını savunuyoruz, fakir gelip bize vatan haini diyor, şaka gibi 😂
İki sene önce kaç liraydı, geçen sene ne kadar bu sene kaça❓️ Bunu görmek yeter. Bir kilo tereyağı 260 lira
Ekonomi kötü olsaydı bu kadar avm, kafe ve eğlence yerleri dolu olmazdı
Ekonomi gerçekten kötü ama ilerki yıllarda daha iyi olucaz bence
Enag ne lan? Devletin boyle bir kurumunu ben bilmiyorum
Artik alışverişinde tadi kalmadı. Dünyanın tadi kalmadi aslında
Şüketmek için millyonlarca neden var, hiç açlık yokluk görmeyen ne bilir,
Olabilir. 4 ay sabredin. Her şey güzel olacak
Enag buna karar vermek için çok düşünmüş mü acaba? Dalga geçer gibi bir açıklama
saçma sapan ekonomi politikaları izleniyor.
iktisat birinci sınıf öğrencilerine versen böyle batırmaz.
asıl seçimden sonra mahvolacak ekonomi
şimdilik erteliyorlar ama bunun bedeli daha ağır olacak
Diyer ülkelere göre ekonomimizin biraz daha iyi fransada ekonomi iyi olsada maaşlar lexalet türkiyede emin olun daha iyi ve ekonomi işiyle uğraşan biri olarak söylüyorum. 6 7 yıl sonra eyer iyi bir cumhur başkanımız olursa her şey iyi olucak
Fransa'da garsonluk yaparak Antalya'ya tatile gelenlerin haberi yok sanırım maaşların rezalet olduğundan xd
Canım sıkıldığı zaman almanyaya fransaya gidiyorum onlar sadece garsonlukla olmuyor.
Ekonomi mayıstan sonra şahlanacak inşallah o zaman görün bide 🤩
Comarlaar halinden memnun
İyi diyen varsa gelsin bi özele :D
Ekonomi çökerse ne olur belli olmaz
Hala eğonomi iyi diyenler neyin kafasını yaşıyor
Bu kuruma güvenmiyorum.
Telefonunu göster telefonunu (!)
Sağlık ve eğitimde kötü.
Ekonominin ekosu var sadece
al bendende o kadar...
açıklamaya gerek var mıydı acaba
Bizimkilerin gözünde her şey iyi
Bence o savunanlar madde bağımlısı
Berbat durumda. Sokakta ki vatandaş için tabi
Hangi ekonomi? Ekonomi mi kaldı?
Berbat ötesi
Ekonomi şahlanıyor
Mokoko oldu hayatımız.
Evet tr çok pahalı ve kalitesiz bir ülke
Ekonomi anasının şeyi gibi
Bana da öyle
ekonomi yerlerde
kafir enag
Benimkisi üpürkütücü
Haklısın 1
Uçuyoruz... ;)
Pok gibi
Enag ın işi gücü sallamak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?