Bence arkadaşım bunu duysa benden önce kendi sırrını kendi ifşa eder😂


Çok yakın arkadaşım olsaydı zaten arkadaşım kendisi derdi kanka ifşa et birlikte yiyelim diye :D ama tabi ki böyle bir şey yapmazdım. yani hiç bir şekilde bir arkadaşımın hayatını değiştirecek bir bilgiyi ya da sırrı kimse ile paylaşmazdım.
Birlikte anlatırız o paraya. Kızların özeli ne olacak bütün mahalle ile fingirdemiştir. Geçen otobüste biri anlatıyordu. Onur diye bir çocukla buluşacakmış, her plan yaptıklarında başka bir flörtü çıkmış gelmiş.
@ikizterazi paraya gerek olmadan da yapanlar var
Hatta amacın nedir diye soruyorum yazamıyor korkak
Kendini bedavaya satanlar diyorsun😮
50 milyon liraya burdaki herkesi ifşa ederim.
Sen nirelere gittin
Ama hesabı fuçurmuşlar😮
Cevap
60Cevap
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Artık sırları mı satıyoruz vay be! Benden uzak olsun. İnsanların kendilerine bile vefası tükendiyse.. ⭐
#tubasueda 🍀🍀
Bedavata satanlar da var
Evet onlar başka bi kafada zaten.
Valla şüpheli bir durum ya o an a bağlı da kim ne kadar dürüst olursa olsun bu paraya kimse hayır demez bence dürüst olalım
Açıklamaya koptum fhhgfh Benimde öyle arkadaşlarım var. İfşa etmem ama ya. Sonuçta bu onun özeli başkasına söylemek olmaz ¢
Bugün benden para karşılığında birinin özelini isteyenler yarın da benim özelimi başkasına satarlar istemem
Özelden kasıt hayatını etkileyecek bir resim, görüntü ise aslaa ya da yine hayatını ciddi anlamda etkilicek bir yazı konuşma ise yine hayır kişilerin hayatları üzerinden aldığım para boğazım da düğümlenir.
🤣😂🤣😂😊
Senin yorumun üstüne yorum tanımıyorum🤣
500 lıraya adam olduruyorlar Turkıye de ama yıne sen bılırsın
Hayır ne olursa olsun arkadaşım değil düşmanım da olsa ifşa etmem
arkadaşımın sırrının ne kadar sır olduğuna bağlı fkvbfvbdf
50 milyona tüm akraba mı da üstüne dahil eder öyle yapardım
SIRLAR her zaman mezara kadar Insallah soylemem
Bugünden itibaren kimseye acımam, bırak 50 milyonu, 1 milyona bile harcarım
Ederim paranın yarısını da ona veririm ödeşiriz🥲😂
Hahaha doğru diyosun ama onun sırrını ben ifşa etmezdim 😂
allah aşkına doğruya doğru şimdi kim etmez ve ben söylesem arkadaşımla yicem parayı sonuçta oda kabul eder kjdnfvjs
Tınlamayacak biriyse evet kırışırdık rahat ederdik. Ama gerçekten sır ise hayır. Para çok da değerli değil
50 milyonun yarısını arkadaşıma teklif ederim. Uyduruktan da bur ifşa konusu tamamdır. 50 milyon tl almazsam dayak yerim arkadaştan 🤣
O parayı dolara çevirince Amerika'da istediğim gibi bir hayat yaşatamam arkadaşıma ve kendime.
50 milyon dolar diyelim paylaşırım
karaktersizliği kendine yediriyorsan evet ifşalarsın.
Ben zaten almam ki o parayı özeli geçtim haram
Ohooooo arkadaştan başkasına geçerim hızımı alamayıp 😅
Eder. O arkadaş ilede bölüşürüz. O nasıl bir şey yaşamış olabilirki be :)
Valla öyle bir şey yaparsam kendimde yanarım, o yüzden yok kalsın. 😁
Arkadaşım paranın yarısı karşılığında kabul ederse neden olmasın 😂
Ben söylemesem bile beni tehdit edip söylememi isterdi herhalde. :D
Hangi arkadaşım? Bazilarininkine 50 milyon yetmez😀 pazarlık yapalım 🤪🤪
Birak arkadasimi bütün Türkiye'yi yine ifsa ederdim 😂😂
Dolar olsaydı yapardım. Lira olduğu için hayır dksjs
Aynısını düşündüm djfk ona sorarım bölüşürüz parayı
Etmem. İfşa sevmediğim bir şey.
Para için kimseyi satmam
Çok iyi miktar olsa da öyle bir şey yapmam tam bir sır küpüyümdür.
Ben ifsaya karşıyım ya bana güvenen insanın özelini oraya buraya dökmek istemem
25 milyon lirasını arkadaşıma teklif ederdim.
-İfşa et beni kanka
derdi.
cut.
Ederim. Sonra onun gönlünü her türlü alırım. Ki, absürt bir şeyi de yok kimsenin))
O bende önce ederdi 50 milyona anasını babasını bile satar gerçi 50 ye değil 1 milyona da satar
50 milyon lira için kendi özelimi bile ifşa ederdim
Evet ederim aynısını herkes yapar sonra da ona para veririm ağzı kapanır
Karakter parayla değişmez karaktersiz için o kadar paraya gerek yok
Belki inmazsınız ama ben yapmazdım bu hayatta paradan daha değerli şeyler var güven gibi sadakat gibi
İfşa etmeyene dalılılım 😀
Ederim anında herseyini dökerim ortaya sjsnsjns
Dünyayı da verseler kimseyi ifşa etmek bize düşmez
Detaya bittim 😃 ifşa ederdim anlaşmalı
Satılık değilim
Harbiden detaydaki gibi olur bana fırsat vermez.
Özel özeldir ağa paraile değişme.
arkadaşımı siger, kendisini bile ifşa ederdim ne demek :D
cok yakınımsa ona sorardim zaten o da razi gelirdi dkskkskdf sonra ederdim
Edilmez abi karaktersiz olmayın
Maksat gırgır olsun diye sordum biliyorsun değil mi 😂
Bunu arkadaşım görse kendi der ifşala diye asdfhjs
Sadece arkadaşım degil herkesi tek tek😂
Sülalesini ifşa ederim
Kesinlikle evet ederim 😂😄
Beni etsin bence ben ederdim 😂
50 liraya bile ederim
Oo neler neler ifşa ederdim 😂😂
Olahilri onunda umrunda olmaz zaten
Arkadaşımın 50 milyon lira ederinde bir özeli yok sjsjsj
Ederdim ağa, o paraya her şey yapılır
evet ederdim fkfdfkhg
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?