hemen kendime bir oda dolusu peluş ayı, çikolata ve cips alırım fdghfdhg 😈💅💁💖

hemen kendime bir oda dolusu peluş ayı, çikolata ve cips alırım fdghfdhg 😈💅💁💖

Ev satın alırdım yatırım amaçlı ileride ben otururdum ya da araba alırdım Golf.
ya da doğu ekbrex turu yapardım annemle
ya da kitap sahaf açardım
ya da en mantıklısı her ay maaşım la altın alıyorum cumhuriyet alırdım çeyrek alana kadar.
En babayiğit yorumu ben yapmışım akıllıca tebrik ediyorum kendimi
hmm..
160 bin borçlar kredi ve arabamın motorunu yenilemeye gider.
340 naparım ev alamam fakat arabamı satsam ordan 150 gelse 490 olsa 90 binin 50sini altın yaparım 40ını amazona yatırsam. 400 kalsa 200e araç alsam 200e de küçük dükkan kiralasam ve bebek giysisi falan ya da ayakkabı çanta desek para bitti. Malum bursa şartları :)
Cevap
107Cevap
Amerikaya giderdim sanırım
Elazığ da bir dükkan kiralarım
Hayalimdeki sahafı açarım direk 3000 kitap ile doldururum
İyi bir açılış yaparım
Sonra reklamlar veririm
Gitti 125 000 TL
Tunceli, Malatya, Erzincan, Adıyaman, Diyarbakır, Şırnak Hakkari, Şanlıurfa, Erzurumu gezerim 25 000 TL
250 000 TL saklı kalır
Geri kalanı da kendime harcarım
Abi ne alaka
@İsimsizinsannnnnnn iyi para
300.000 kadarını yatırım yaparım ilerdeki hayalim için. 100.000 ile ortalama 30k lık kaliteli bir oyun bilgisayarı iphone14 pro max. kalan 100.000 i 10k olarak bölerdim. her 10k gönlümün geçeceği miktarda kıyafet ve kitap alırdım yer içerdim kozmetik ve ev dekorasyon gibi şeylere harcardım.
Çok küçük hayaller
Hazır listem var:
https://docs.google.com/document/d/1oHyjuakKRwoR0il_fw6LASEcLp8SppaHqvoH99Zm-gw/edit?usp=sharing
Haa haaayyytt yaw 😂 500 bin lira hiç bişi olmuyo ki, on sene önce sorsaymışsın ya da rakamı güncelle. Ne ev olur ne araba ancak peluş ayıcıklar ile çikolatalar alırsın işte ya da bi tatil, ya da birkaç kıyafet birkaç güzel gece hepsi o. 😎
En başta yıkılan hayallerimi toparlarım benim parayla fazla bir işim yok bir tane kuaför dükkanı açarım içerisine dükkan için malzeme alırım bir de beni mutlu edebilecek en güzel şey olan abur cubur bir de alkol alırım yanına 4 paket Winston Dark Blue bitti bu kadar alın paranın kalın sizin olsun Ha bir de beni gerçekten sevebilecek bir insan her halimle her halükarda bunu sevgilerle yapamıyoruz belki parayla satın alabiliriz
Benzini fulleyip, bolca kitap alıp, ailemle nerde akşam orada sabah Türkiye'yi gezerdim. İnsanlar tanır, sohbetler eder, okur, dinler, gezerdim.
Geri döndüğümde ben eski ben olmazdım...
10 k falan kıyafet alırdım oyun bilgisiyarı alırdım pek oyun oynadığım yok ama olsun sonra iphone 14 pro max alırım airmax miydi neydi kulak dışı Apple ın kulaklığı onu alırım baya bi tatlı alırım odamı tekrar düzenlerim bilmiyorum bunu belki yapmam para yetmezse bukadar sanırım diğer kalmışsada faize atarım
Birazını kripto para için ayırırdım deneme amaçlı gerisini de anneme verirdim yapmak istediğim pek bir şey yok çünkü hdjs büyük ihtimalle araba alırdı
Burun estetiği 25.000
Fraksiyonel lazer 5.000
İphone 14 pro max 50.000
Airpods pro 2 6.000
Apple watch Ultra 28.000
Kıyafet - Ayakkabı 20.000
Televizyon 30.000
Bilgisayar 30.000
Başka yok gezerim tozarım, sonra evime gider filmimi izlerim oyunumu oynarım.
Tam benim kafadansin bro da yatırıma at klanı en kotu borsaya falan birak
Neden yatırım yapayım ki? Gençliğimde istediğimi yapıp özgürce yaşamak varken neden yaşlılığım için saklayayım
400 e elektirik malzemesi alırım kalan 100 e 3 yıllık depo kiralardım emin olun yatırdığın paranın en az 5 katı kadar olur (2020 de kablonun metresi 1.5 TL idi şu an 8 TL) gerisini siz düşünün 😁
İyi bir bilgisayar 100.000 fotoğraf makinesi 4 ya da 5000 drone yapardım bi 20 30.000 tutar cnc 5 6000 kalanı kendime 10.000 kadar ayırırım gerisini getirisi olacak bir şeye harcarım
Üzerine 500 de kredi çekip iyisinden müstakil bir ev almak...
Kenarda dursun, değerlenince satarız.
Gerçi 500 para mı be? 500 artık para filan değil.
cut.
Versene 500 tl
Güzel bir leptop sonra özel ışıklı oda sonra bütün abur cubur lar cips kola Redbull enerji içeceği sonra güzel bir dizi ohhh
fdgjfdjfg benim kafa
En mantıklı ve zekice olan, fakirleştiğimde bile beni bir ömür idare ettirebilecek şekilde bir harcama yaparım.
İstediğim hiç bir şey için yeterli değil şunu almak için şu kadar daha lazım psikolojisine girmemek için istemem kalsınn
Kıyafet alırdım😍 bir kısmını altın yaptırır bi kısmını arabaya verirdim. Zaten araba fiyatları uçmuş geriye ne kadar kalır bilemedim.
Kıyafet mi😃😃
Küçük hayaller bunları ama 😃
İyi bakalım hayatta başarılar size
Benim 1.000 .000 um var ama şöyle bakıyorum da hayallerim yok çalmışlar benden önceden param yoktu hayallerim vardı şimdi param var hayallerim yok ne tuhaf hayat
Annemin istediği bir dükkan vardı onu alırım.
Kalan parayla da ya iş kurarım ya da doğru yurt dışı asşkldjlsada
Tek düşüneceğim şey şu an var olan 150 bin tl olan kredimi kapatmak olurdu. Geri kalan parayla ne ne yapacağımı bir şekilde bulurum.
Direk abur cubur kıyafet alırım birkaç tane uzun süre kullanmak için sonra araba sonra ev kaldırsana yaridma muhtaç insanlara kurban keserim dağıtırım
500bin olsun tabiki de para değil. Bulursam bir ev almaya çalışırım ya da ufak bir arsa belki bir otomobil
Havadan gelen bir para olduğunu varsayarak yarısını kediciklere harcarım kalanıyla da Yunanistana tatile giderdim.
Yatırım yaparım ama neye yaparım bilmiyorum, onun dışında yurtdışına gitmeyi çok istiyorum bi süre başka ülkede yaşar bi kafayı resetler gelirdim
Şu an almak istediğim bir şey yok.
490 bini döviz hesabıma atarım. Para havadan geldiği için 10 bin lirayı çar çur ederim.
Olan arabamı da satıp yenisiyle değiştiririm 🥺
ah be hadi inş
şu an eksigim yok kenarda durmasına da gönlüm razı olmaz zekatı verir gerisini ekonomiye sokarim
150 bin ayırıp geri kalanı yatırım için kullanırdım
Para değil ki yaaa ne yaparız değerlendiririz en kotu
Yalnız vizyon süper. Peluş ayı, çikolota..
Çok başka hayatlar var
ben lafı uzatmicam paraya ihtiyacım yok direk yoksullara dagıtırım
Bu para ev bile almaz. Bilmem araba alırdım heralde..
Yatırım yapardım. Şu devirde 500 bin pek para değil
500 bın az bı para değil. cok güzel işler yapılabilir.
500 bin TL az be işe yaramaz dolar olsa olurdu hayalini kurmaya değmez 😅
Viski çikolata Antep fıstığı yeterdi bayan arkadaşım yok olsaydı daha farklı da yazabilirdim 🤭🤭🤭
Bir milyonda kredi çekerim 2 . El BMW alırım 🤣🤣🤣🤣🤫
Üzerine paramı koyar , ayda 20 bin faiz alırım. Yılda 250 bin daha gelirim olur
400bine sıfır araba varsa alırım kalan 100bini de bankaya veririm işlesin dursun
Bari döviz deseydin. O miktara bu zamanda yapılabilecek şeyler baya sınırlıı maalesef
500 bine ev kaldı mı bilmiyorum ama bulabilirsem bir ev alır kiraya verirdim.
Yurtdisina çıkar orada yaşamaya çalışırdım iş bulurdum
500 bin. tl şu an da çok büyük bir para değil yani Bi araba alsan para bitiyor acı ama gercek😒😒😒
çok param olsa erdoğanı indirmek için kullanırdım
Hazıra dağlar dayanmaz. Geleceğime yatırım yaparım.
500.000 TL 3 günde biter kanka. bana o rakamın 20 30 katı lazım.
400'ü ile yatırım yapar kalan 100 bin lirayı da 2 günde yerim.
Hemen parayi katlamaya gecerim yatirimlarla :)
Faize atarım. Bu para pek bir şeye yaramaz çünkü
Direk yurtdışına giderim parayı katlar gelirim
Onun bir kaç misli var ama bisey almaya gerek duymuyorum
Direkt benimki ile ev almak için bu parayı ayırırddim
illa parayı harca derlerse ev alırım. ev arsa almak yasak derlerse karavan alırım.
şu an hiçbir şey alasım veresim satasım yok. Uyumak istiyorum sadece.
500 bin TL ev gelmez anca araba alırım o da 2. El anca gelir 😅
Bak bu kız ekonomiyi yönetir işte şunu düşünebilen yok valla 😂
O yüzden kazanamazsın. Dolu böyle kişiler 😆 al peluş al ya da benzeri
150 200 bin TL'lik bilgisayar toplarım gerisini de altına falan yatiririm
O paraya bilgisayar mı var 😳
en mantıklısı valla :D
Tabii ki işimi kurarım yeterli miktarda sermayem olmadığı için işimi kuramıyorum.
Hayalimdeki arabayı almaya yetmez ama en azından bir adım yaklaşmış olurdum. ☘️
Az para şu an istediğim gibi bir ev bulamam 800 bin olsa tamam derim aradığım evi de bulurum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?