bir yere sordum işçilik ve malzeme dahil bu fiyatmış. normal mi? hiç anlamıyorum. tavanlar boyanacak, 3 oda boyanacak
Hayır, çok fazla fiyat.
Evet, şu an normal fiyat bu.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
bir yere sordum işçilik ve malzeme dahil bu fiyatmış. normal mi? hiç anlamıyorum. tavanlar boyanacak, 3 oda boyanacak
Birden fazla yerden fiyat alın ve fiyat verenleri elinizden geldiğince araştırın. Fiyata gelince, işini sanat gibi yapanlar da var, bu fiyata değdi diyeceğiniz, işini bşlen insanlar. Önemli olan pazarlığa açık olmaları ve yaptıkları iş. Bir de günümüzde pandemi öncesine göre her şey 3 kat pahalı, herpimizin belirli bir gelire ihtiyacı var. Bunu fiyat için söylemiyorum, biraz konu dışı da olsa bir birimizi düşünmeli ve ülkeyi bu hale getirip, hiç bir şey olmamış gibi davranan, devam ederlerse ülkeyi felakete sürükleyecek bu güruha bir daha şans vermemeyi de unutmamalı...
Gayet normal bir fiyat ki boyada onlara ait. Ya da çok pahalı gelirse sizin için boyayı siz alırsınız sadece işçilik öderseniz ki bu da yaklaşık 1500-2000 TL civarıdır. Bahsettiğiniz yer küçük bir yer değil. Ki boyayı uzun yıllar kullanacaksınız diye düşünüyorum bunun içinde boyanın kalitesi önemli sadece dikkat etmeniz gereken boyanız özelliği.
delirmişler o kadar tutmaz. git kendin al boyayı boyamakta bişi yok fırçayı sokup sürüyosun duvara hem öğrenmiş olursun zor bişi değil ki taş çatlasa 1000 tl boya tutar fırça filan da 500 tutsa toplamda 1500 tl ye kendi işini kendin görürsün bide merdiven alırsın komşudan bu kadar basit
Yazın 3+1 100 m2 daireye sadece işçilik 2 bin lira verdim. Kaç ay geçti şu an bahsettiğin fiyat 2+1 için normal bir fiyat. Tabi boyanın kalitesi de önemli. Muhtemelen en ucuz boyayı kullanacaktır
sadece işçilik mi 2000. yok artık ya. ne pahalı her şey
Aşağıdaki yorumları okudum çok pahalı kendin boya vs yazanlara aldanma bekar erkeğe karı boşamak kolay diye bir laf var. Birincisi boya işi ustalık gerektiren tecrübe gerektiren bir iştir bir kere boyatirsin uzun yıllar kullanırsın o yüzden tecrübesi referansı olan bir boyaciya bu işi verirsin. Ek iş olsun diye bu işe soyunanlar da var ama onların yaptığı olmaz olsun her işi ustasına yaptiracaksin. Sonra da içine sinecek çünkü o evde sen yasayacaksin. maalesef piyasa bu 4 bun lira 5 bin lira artık bir hükmü olmayan paralar piyasada
Cevap
30Cevap
Evet, şu an normal fiyat bu.
Fiyat bence normal. Dikkat etmeniz gereken şey, kişilerin gerçekten usta olmaları. Yoksa kaliteli bir iş çıkmaz.
Bir de eşyalı evde boya işi zor ve risklidir. Ben en son 8 sene önce boyattım. Adamın işçiliğini beğenmediğim gibi, boya sonrası boyacıyla beraber yerine taktigim pahalı TV' min ekranının kırıldığını boyacı gittikten sonra farkettigimde çok üzülmüştüm. Çünkü ekran değişimi sıfır bir TV parası ediyordu. O yüzden evde eşya varken kolay, kolay evimi boyatmak istemiyorum.
Poncik en az 2 yere daha sor. Piyasa çok dengesiz. Kim neyi neden istiyor... Kendisi de bilmiyor. Aynı şehirde isek eğer.. Sana Pakistanli boyacı bulabilirim. Makul olmalı onun fiyatı
Boya dahil anormal değil... belki daha ucuz da olabilir ben 100 m2 3 1 için 3000 verdim boya dahil bazinufak tefek işlerde vardı.. kapı boyaları da dahildir. Boyacim da 10 numara boyacidir
Yani açıkçası fiyat fazla ama günümüzdeki ekonomik şartları göz önüne aldığınız zaman normal gelebilir ama fırsatçı insanların da olduğunu söylemek yalan
Yuh eşim boyacı sanmam çok yüksek boyayı siz mi alıyorsunuz ben bir ağzını ararım eşimin yazarım size
Bu boya sulandırılıyor bir kıvamı var yapamazsın kendin. Eşime kızdım bir ara evi boyacaktım geldi yapamazsın dedi su vs kattı yapamazmşm evet haklı kıvamı var onun bide
hayır onlar alacak malzemeyi
Tamam o zaman normal bence boya çok pahalı
Dikkat et kaliteli boya almaz ordan ceplerine daha fazla sokarlar silikonlu güzel silinebilir bir marka olsun
boyqcilar ucuza iş yapmaz. oldu da fiyati bu bile degil boya isi boyle. baska yerden fiyat alin karsilastirin.
teşekkürler
Şehir neresi bilmiyorum fakat sadece boya masrafı 1,5 tutar. Geri kalanı ise vakit ve emek.. Büyük şehir ise normal.
Ben olsam belki boyacı kadar güzel uyuyamam ama o 4000 lirayı kendim vermem boyarım en azından tecrübe olmuş olur kötü biri de olsa öğrenmiş olurum.
Fazla istemiş bence. Otur kendin boya ya her gün bir ora boyadan yeter zaten 2 1 diyorsun çabalasan bir günde yine biter.
Fiyat normal olsa ne boya Max 1000 lira kendin boya ya da boyama öyle otur hayatta 4000 verilmez
annemle tek yaşıyoruz ya anlamıyoruz ki yapamayız
Aga boyaya batırıp duvara sürecen çok iyi olmaz ama en azından 3000 cepte kalır
Evi rezil etmeye değmez. İşi ehline ver, boyacı doğru dürüst yapsın.
Boyayı alıp kendin boyasana :D 1 gün uğraş ne olacak?
hiç anladığım bir şey değil ki :D yanlış yaparım
ya hazırlaması değil yapması sorun. düzgün yapamayız boyacı gibi
evv kiralık sorun orada :D kendimiz kötü yaparsak başımıza kakılır ve yine yaptırmak zorunda kalırız
Eğer işlerini iyi yapan bir firma ise ucuz bile. 4 bin lira ne ki şu devirde.
kendiniz boyayin boya ve fayans ustalari isciligi abartiyor
Biz de 3 bine boyattık bence normal bir fiyat hani biraz indirim yapılabilir
uygun fiyat şu anda . boyanın en iyisiyle boyatırım.
Malzemeler dahilse uygun bile bence bize 2019'da malzemeler hariç 3 1 eve 3bine yakın fiyat verildi.
İşçilik maliyetleri arttı. Malzeme dahil fiyatsa hiç kacirma
Üzülerek söylüyorum ama normal artık bu şartlarda..
fiyat bu piyasa şartlarına göre normal olsada, kendim boyarım😒
Tam 1 kasımda boyattım o fiyata. Tavan yoktu. Sadece duvarlar.2 1 120m2.
hiç kaçırma tut o ustaları burada 2+1 evi 7 binden aşağıya boyamıyorlar
Ev boyamak çok basitki tavan boyamak çok zorluyor sadece onun dışında kaliteli bir boya ile çok kolay rahatça boyarsın kendin
genellee olarak ortalama bu iş bu fiyatlara yapılıyor ama genelleme olarak da olsa 4000 tl çok para kanımca
Bu devirde normal.
malzeme onlardansa uygun bile
onlardan
2500 den başlıyor ev nerde
Ankara
pazarlık yapın 3 e yapsinlar
pazarlığa yanaşmadılar
malzemeli olduktan sonra yaptır, alması hatta taşıması bile dert
Kendiniz boyayabilirsiniz aslında.
Şaşırmamak lazım normal
Gidin boya alıp siz boyayın daha iyi
Normal bence her şey dahilse
Boya hariç sadrce işçilikse çok istemiş.
Biz geçtiğimiz yaz 6 bine boyattık 120m2
Hayır çok fazla fiyat
Evet şu an için gayet normal.
Malzeme fiyatını çıkar web de anlatıyor
Boyayı siz alın kendiniz boyayın ya
hiç anladığım bir şey değil ki. annemle tek yaşıyoruz. annem de yapamaz
bir bakalım
Az bile
cidden mi
Malzemeler size mi ait
Normal gibi.
Normal.:)
Normal bu fiyat bence kaçırma derim
Az bile
piyasa böyle
Normal. her şey çok pahalı
Kendiniz boyayin
pahalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?