Çocuklarım çok para harcıyor, zorlanıyorum. Ne yapmam lazım?

18 ve 20 yaşlarında tek yumurta ikizi 2kız 2 erkek babasıyım. Mucize gibi ama gerçek. Kızlarım ve oğullarım ingiltere de okuyor ve onlara 4+1 ev kiralamak zorunda kaldım. Parasal anlamda biraz zor durumdayım bu dönem ama kızlarıma ve oğullarıma bunu söylemek istemiyorum. Gönderdiğim para 4 çocuğa 4bin sterlin ve ev kirası 2500 sterlin. Bazen bir çanta ayakkabı alacakları zaman benden para istiyorlar ben de atıyorum kırmamak için. Çocuklarımdan habersiz 5-6yıl önce ev almıştım onu 2 ay önce yüksek bir fiyata sattım. Şu an onun parası ile onların okul paralarını ödüyorum ve harçlık ve ev kirasını kendi maaşımdan veriyorum. Ama bir tık zorlanıyorum ne yapmam lazım? Kızlarıma da söylemek şahsen istemiyorum.

Çocuklarım çok para harcıyor, zorlanıyorum. Ne yapmam lazım?
Cevapla