Parayı TL'de tutmak mı yoksa başka bir alternatifle değerlendirmek mi mantıklı?

Fiyatları 5 e katlamış Araba mı almak?
fiyatları 5 e katlamış arabamı almak?
Fiyatı 4 e katlamış dolarmı almak?
Fiyatı 3-4 e katlanmış altınmı almak?

Yoksa 2012 yılında 450 usd olan BİST ENDEKS inin şu an ki rallisini abartıp borsa yükseldi diye kaçanlara şu an borsa hala ucuz an itibariyle 279 usd olduğunu anlatıp hala kelepir şirketler var diyip orayamı yatırmak?
Parayı TLde tutmak mı yoksa başka bir alternatifle değerlendirmek mi mantıklı?
Parayı TL'de tutmak mı yoksa başka bir alternatifle değerlendirmek mi mantıklı?
Cevapla